6.dio - par koraka dalje

srijeda , 11.09.2019.

U samim zacecima nase veze, kako je seks postajao sve bolji, morala sam Edwardu objasniti neke stvari oko svojih seksualnih afiniteta i zasto su takvi kakvi jesu; zasto mu dopustam da mi oduzme dotok zraka na nekoliko sekundi; zasto me to dovodi do ludila; zasto mu ne zamjeram ponizavajuce rijeci tijekom seksa; zasto sam ga slucajno nazvala "tatice" prilikom pusenja kurca… Znam da mu je neke stvari bilo nelagodno za cuti, prekoracila sam granicu.. Ali doista sam htjela da shvati s kime ima posla i koliko zapravo mogu podnijeti.

Ja sam po njegovim pricama zakljucila da, unatoc gotovo trostruko vecem iskustvu od moga, on i dalje nije pronasao zenu (ili djevojcicu..) kojoj bi mogao raditi ono sto mu ja, ne samo dopustam, vec gotovo trazim od njega. Vidjela sam u njemu neispoljeni sadizam i ogromnu, gotovo zaglusujucu seksualnu energiju.

Pozeljela sam biti njegova malena nedojebana djevojcica, sexy a ipak nevinog izgleda, kojoj ce pokazati sto je prava jebacina.. Sjedili smo vani, u parku na klupici, i poceli se suptilno, provokativno maziti, tu i tamo se doticuci usnama, povrsno, jedva osjetno… saputala sam mu na uho kako zelim da me jebe u bijeloj uskoj majici, dok mi je kosa svezana u pletenice, a guza prekrivena tek tankim, bijelim cipkastim gacicama. Ja bih izgledala tako nevino i droljasto istovremeno, a on bi bio predator koji zeli razapeti jedva punoljetnu djevojcicu..

Na moj sapat, Edward se blago odmaknuo i s osmijehom pogledao prema dolje.. Kroz tanke sive hlace nazirala se tvrda, gladna zvijer.. Kako li se samo probudio, od jedva izgovorenih rijeci?
Edward me grubo uhvati za straznji dio vrata - od cega cijela protrnem - te me privuce k sebi.
"Kako da ja sad hodam? Kako da idem medju ljude", gotovo je zarezao, "napalila si me i sad te u mislima rasturam kao malu, nevinu djevojcicu.. Klecis i gladno mi pusis kurac.."
Iznenada me odgurne od sebe i pocne motati cigaru. Sjedila sam prekrizenih nogu i osjetila toplinu vlage u gacicama. Vec tog trena postala sam ono sto sam zapravo bila od samog pocetka, ali smo oboje to cutjeli.. Njegova Malena, njegovo deriste, njegova gladna djevojcica s daddy issues-ima… njegovo sve.

Otisli smo k njemu doma, putem drpajuci jedno drugo, samo uvecavajuci vec ionako gustu napetost.. U trenucima perverznih razmisljanja i razgovora, znali smo doci do zakljucka da izvana zasigurno izgledamo kao par koji se puno jebe. On visok, zilav, cvrstog stava, grubog pogleda i izgleda opcenito, naocigled puno zreliji i iskusniji od mene, dojma kao da je u svakom trenutku spreman nekog silovati.. Nekog; mene.
Pored njega ja, znatno sitnija ali okruglih oblina, na prvi dojam snazna i ponosna, ali na pola koraka uvijek plasljivo iza njega, pokorno ga drzeci za ruku. Po izgledu, dobi i opcenitog ludila koje nosim u sebi, zasigurno sam mu nadprosjecno privlacna ili, usudila bih se reci, san njegovih snova. Naravno da smo izgledali kao da nam je seks prljaviji od najprljavijeg. To smo tada mislili, da. Ono zaista prljavo i perverzno bilo je tek na rubu otkrivanja.

Uletjeli smo u stan i jedva stigli do spavace sobe. Bez najave, grubim me stiskom ruku spustio na koljena i nabio mi kurac u usta.. Ogroman, tvrd, zilav, vlazan.. Bez rijeci sam pocela vlaznim usnama kliziti po njemu, jezikom masirajuci najosjetljivija mjesta. Na trenutak sam podignula pogled prema gore: Edward me promatrao u cudu, zadivljen, obuzet senzacijama, zahvalan sta me ima. Jezikom sam se spustila do njegovih izrazito osjetljivih jaja, zeleci im pruziti poseban tretman… nakupila sam sline u ustima i vlaznim jezikom pocela vrtjeti njezne, male krugove po jajima ciji me okus hipnotizirao. Cijelo to vrijeme jednom sam rukom drzala njegov kurac, lagano ga drkala, i pazljivo slusala Edwardovo sexy stenjanje… Nema pojma koliko me pali kad osjetim njegov uzitak. Zadrhtao bi na svaki moj dodir prstima u blizini glavica, svaki put kad bih jezikom napravila puni krug na njegovim jajima.. Potom ga jezikom brzo i zeljno polizem uzduz kurca, micem ruku i do pola ga uzimam u usta. Edward je u ekstazi..

Premjestimo se na sredinu kreveta, Edward gol na ledjima, ja u tankoj, leprsavoj, bijeloj...gotovo prozirnoj majici, tajice sam vec skinula, ostavila sam samo bijele tangice i cipkasti grudnjak ispod majice. Klecim izmedju njegovih nogu, pustim mlaz sline na vrh njegovog kurca i njeznim pokretima prstiju razmazem ju cijelom njegovom duzinom. Edward iznova zadrhti, a ja osjecam kako mi se tangice natapaju vlagom, i pickica pocinje reagirati na doticaj s Edwardom. Podigao je pogled i izgledao poprilicno ponosno, napaljeno, prepusteno.. Taj hipnotizirajuci pogled tesko je zaboraviti.
Nije se mogao suzdrzati - rukama me uhvatio za glavu i nabio mi kurac u usta za centimetar dublje nego inace, i smjesta sam ga osjetila kako mi dotice krajnike. Par sekundi me tako drzao nabijenu na kurac, dok mi se slina nekontrolirano cijedila s rubova usana. Osjetila sam udarac glavica u krajnike, sto me zasmetalo i godilo istovremeno, jer ipak je to bio Edwardov kurac - naravno da sam ga zeljela u sebi. Kad me pustio i podigao glavu, pogledala sam ga sa suzama u ocima, poput kakve ranjenice, uplasena ali sretna, ispunjena.. Imao je osmijeh od uha do uha i ponavljao mi kako sam predivna, najbolja..

Ohrabrio me svojim divljenjem. Dopuzala sam na njega, strastveno ga poljubila, pri cemu su njegovi dlanovi vec bili na mojoj guzi.. Stiskali su ju, masirali.. Jednom me pljesnuo i nesvjesno sam ga ugrizla za usnu, pri cemu je odmah reagirao tako sto mi je opalio samar jacine.. Na skali od 1 do 10, ovo je bilo 6. Pogledala sam ga zbunjeno i iznenadjeno. Znala sam da imam onaj ekstaticni izraz lica, da djelujem gotovo omamljeno od udarca.. U tom trenutku zavoljela sam ga jos vise, jer doista se nitko nikad nije usudio biti sadista kakav mi treba. Edward ovoga puta nije pokazao strah, znao je da mu je to dopusteno; da mi to zapravo treba.. Ta doza endorfina koju dobijem pri svakom osjetu fizicke boli. Na trenutke sam mu u ocima vidjela da zapravo i on pocinje uzivati u nanosenju boli i ponizenja. Igra vise nije bila igra. Stvari su krenule u perverznom smjeru..

Prije nego li sam se stigla oporaviti od udarca, Edwardovi prsti vec su spretno razmaknuli tanku tkaninu mojih vlaznih tangica i poceli vjesto i izazivacki maziti moju pickicu. Zastenjala sam i zacvilila istovremeno - ja jednostavno ne mogu biti "iznad" Edwarda, uvijek ce me razoruzati.

Porazeno sam legla na njega, pri cemu je bacio znacajan pogled na moj proziran dekolte, ispod bijele, leprsave majice. Osjetila sam kako trlja kurac po ulazu u moju pickicu. U mojim mislima vec je bio u meni, vec smo se divljacki jebali. Licem sam se njezno oslonila o njegovo snazno, tvrdo rame, trazeci utjehu, kad mi ga je iznenada nabio do kraja. Samo jednim trzajem bokova bio je duboko u meni. Pozeljela sam osjetiti bol njegove velicine u sebi, pa sam se uspravila, sjela sto uspravnije na njega.. I osjetila sam probadanje duboko unutra. Tupa, ugodna bol masirala je moju unutrasnjost. Klitoris je vec zudio za Edwardom, jedva sam docekala da ga osjetim.. Nekoliko sam puta bokovima zaokruzila po njemu, a potom se spustila blize njemu, njegovim prsima, licu.. Oslonila sam se na drhtece ruke i pocela podizati i spustati bokove, zeleci osjetiti svaki centimetar tog savrsenog kurca koji je sada moj, samo moj..

"Dobro se jebes za jednu neiskusnu djevojcicu", iznenada je provalio recenicu, koja je isijavala znatnu dozu provokacije i podsmijeha.
Moja pickica smjesta se zgrcila i osjetila sam vlagu kako postaje sve gusca.. A zelja za kurcem sve veca, pa sam ubrzala ritam.
"Vec si probala sve, zar ne? Ti prljava droljice", zarezao je opalivsi mi jos jedan samar. Uff, kakvo ponizenje i napaljivanje istovremeno..
Kako li je samo savrsen u stanju dominacije.
Pocela sam se nabijati sve jace i jace, dok je on s mene skidao bijelu, nevinu majicu, odlucivsi me ostaviti tek u bijelom push-up grudnjaku, koji mi je davao savrsen dekolte. Spustio je jednu naramenicu, dlanom mi prelazeci preko sisa koje su do pola virile iz grudnjaka. Jednom rukom je obuhvatio moju rascupanu, znojnu kosu i poceo povlaciti prema nazad. Prepustila sam se pritisku i potlacenosti, te zabacila glavu unazad, kako me je i povukao.
Cijelo to vrijeme nisam se prestajala nabijati na ogroman kurac, pritom povremeno mijenjajuci kut i brzinu nabijanja, na sto bi on svaki put zivotinjski zarezao.
"Lee, moras usporiti, inace cu te napuniti", rijeci su koje me naglo spustaju na zemlju, a istovremeno ga pozelim jos vise. Pozelim ga dovesti do samog ruba, da dobijem makar kapljicu..
Njegova napaljenost moj je fetis.

Usporila sam, cak posve zastala, ne prestajuci grciti i naizmjenice opustati misice iznutra, oko njegova kurca.. Znojan, razoruzan, predivan, gledao me u oci i osjetila sam da pati, da zeli da svrsavamo skupa, jedno s drugim, onako kako znamo da bi izazvalo vatromete na nebu..

"Makni se s mene i lezi na trbuh", iznenada je naredio, hladno i mazno odjednom.
Nisam imala puno izbora. Njegova rijec postala je moj Zakon.

Nastavit ce se…

Vasa Lee.

Oznake: BDSM, mastanje, perverzije, sex, erotika, istinite erotske price