5. dio - prelazenje granica

nedjelja , 08.09.2019.

Tako izmorenu, a i dalje zeljnu, pazljivo me je doticao vrhom kurca po vlaznoj pickici, tako mi najavljujuci skori ulazak. Bila sam i vise nego spremna za njega. Silni orgazmi vec su dovoljno podmazali teren da bih ga mogla primiti u samo jednom dahu. I upravo to mi je ucinio.

Tek sto mi se disanje donekle smirilo, unatoc tome sto sam imala slobodni pogled na njegovo savrseno, macho tijelo, i tek sto sam napokon duboko i glasno izdahnula, on ga je samo nabio bez rijeci - brzo, grubo, nemilosrdno, gotovo bezobzirno… Uz glasni jauk dajem mu do znanja koliko je to intenzivno za moju jos osjetljivu pickicu i rodnicu, ali i da mi godi i da sam bas to cekala - njegov ogroman kurac u dubini mojih intimnih dijelova… jedva sam donekle napunila pluca kisikom kad ga je on brzo izvadio i smjesta ponovno nabio. Nije imao niti malo obzira prema meni - poceo se izivljavati. Zvuci bolesno, no jos bolesnije je to sto sam ja to u svakoj sekundi mogla zaustaviti - ali nisam. Uzivala sam. Zanio se i dopustila sam mu da na meni cini sve ono sto je oduvijek zelio, ali mu nisu dopustale…
"Kako ga samo mozes primiti", zastenjao je, "sve druge dosad bi se zalile da ih boli", provalio je.
Kako prljav kompliment.
"Boli i mene ali u tome uzivam" zastenjala sam mu na uho.
"Zelis li da stanem?" usporio je ritam i uputio mi znacajan pogled pun sumnje i zdrave, njezne brige za bice koje je znojno i uspuhano lezalo pod njim.
"Ne, Edwarde" zacvilila sam izmedju uzdaha, "samo nastavi, molim te, nabijaj me! Ne smeta mi! Daj mi ga, jace!"
Niti sama ne znam odakle mi toliko hrabrosti da preklinjem nekog koga zapravo poznajem tek jedva dva tjedna, da mi da svoj kurac, da me izjebe ko prljavu drolju.
Vec tad je pomalo shvacao moj mazohizam i potrebu da budem potlacena, no nije znao do koje mjere se mogao osloboditi. Stoga bismo ponekad zastali usred sexa da mu potvrdim kako nije presao tvrdu granicu (koju tad jos ni sama nisam otkrila).

Nastavio je, laganim ali intenzivnim ritmom. Osjecala sam svaki centimetar kako ulazi, snazno, kako udara o sam ulaz u maternicu.. A potom bi svaki taj centimetar - a tko zna koliko ih ima - osjetila pri laganom, ali opreznom i njeznom izlasku van. Najprije do pola, a potom cijeli, vlazan vrh njegova kurca visio bi nad mojom nedojebanom pickicom. Bez ikakvog namjestanja rukama, iznova ga je majstorski nabio, spustio se na mene cijelom tezinom izbivsi mi zrak iz pluca, te poceo bez rijeci brzim ritmom ulaziti i izlaziti. Osjecaj je bio gotovo nepodnosljiv, grizla sam njegova cvrsta ramena i ruke oslonjene na laktove, tik do moje glave. U jednom trenutku, dok sam tako drzala zube zarivene u njegovo meso, pogledao me s onim dobro poznatim lukavim podsmijehom - necega se dosjetio. Najebala sam. Lijevu ruku, koju sam upravo grizla, izbio mi je iz usta i dlan oprezno polozio preko mojih usta. Zeli kontrolirati moje vristanje i stenjanje, pomislih. Kakva sexy dominacija. Nesto je u meni "proradilo" i pocela sam ga zamisljati kao svog Dominantnog, svog Gospodara. Zasad je to u njemu bio tek potencijal, ali uz nesto truda, ostvariv.
Pojacao je pritisak dlana na mojim ustima i nastavio me jebati. Nogama sam obavila njegove, cvrsto ga drzeci uz krevet, - uz sebe. Rukama sam obuhvatila njegova snazna znojna ledja i nekoliko ih puta izgrebala cijelom duzinom. Zastenjao je i ubrzao ritam, na sto sam ja spontano pocela podizati bokove prema gore, namjestajuci se tako da ga mogu primiti sto je vise moguce. Kad bi ulazio u mene, stisnula bih picu iznutra, bas onako kako se zgrci sama od sebe dok svrsavam. On je osjetio tu promjenu..

"Lee.. Zasto mi to radis.. Kako si dobra" mrmljao je, a ja sam ga i dalje zeljno primala. Podizala sam bokove sto sam vise mogla, i dalje oprezno osjecajuci njegov dlan preko svojih usana. Zastao je gotovo na milisekundu, neizgovoreno mi najavio da cu uskoro biti njegova potlacena.. Usporivsi ponovno pokrete, brzo i oprezno je podigao dva prsta i prekrio mi nosnice. Pazljivo ih je pritisnuo nakon sto sam instinktivno duboko udahnula. Zatvorio mi je dotok zraka i nastavio jebati, i dalje snazno, brzo.. Nakon par sekundi podigao mi je prste s nosa, s podsmijehom promatrajuci kako naglo udisem zrak i promatram ga kao Boga. Ohrabren mojom reakcijom, vratio je prste na nosnice i nastavio sa znacajno snaznim, ali polaganim udarcima. Jer je lezao na meni, svakim pokretom bi trljao moju uzavrelu pickicu, istovremeno mi pruzajuci zadovoljstvo kurca u sebi. Blizila sam se snaznom orgazmu, i on je to osjetio, sto je smjesta njega pocelo dovoditi do ruba. Jos jednom mi je uskratio dotok zraka, nakon cega se samo spustio na laktove, mijenjajuci ritam iz laganog i njeznog u divlji i zivotinjski.
"Oh, Lee.. Zamalo sam svrsio, na rubu sam.."
Tih nekoliko rijeci, izgovorenih kroz stenjanje, gotovo su me pripremile za snazan orgazam za koji mi fali tako malo..

Promeskoljila sam se ispod njega, pomicuci bokove tako da mu iznutra masiram kurac, u svim smjerovima… bez rijeci sam sada molila da me nastavi jebati, da se razlijem oko njegovog kurca, da ga na vrhu ekstaze osjetim u sebi.. Ponovno mi je dlanom prekrio usta i poceo najprije laganim ritmom, pritom se snazno trljajuci o moj klitoris. Promatrao me hladno i njezno istovremeno, gladno, pozudno, zeljno olaksanja.. Svaki njegov pokret iznova je nabijao moj klitoris neizdrzivom napetoscu koja ce, jednom kad se oslobodi, iscijediti svu energiju iz mene. Jebao me tako polako, slusajuci moje cviljenje ispod svoga dlana, i promatrajuci moj ocajnicki pogled. Potom je poceo spontano ubrzavati i cim je uhvatio savsren ritam, rukama sam ga obgrlila oko dupeta, nogama pritisnula uz krevet i upijala svaki njegov dodir, prateci svaki pokret, odozdo prema gore pa obrnuto.. I napokon je pritisak postao dovoljno jak da se sva seksualna napetost pocela razlijevati mojim tijelom u predivnim njeznim valovima ekstaze i ugode.. Osjetila sam da me i dalje jebe, stenje i nesto govori o tome kako ce uskoro svrsiti… dok se on pripremao za orgazam, ja sam dobila jos jedan, kao nastavak na onaj prvi.. Jos nekoliko snaznih uboda i izvadio ga je van, kleknuo iznad mene i poceo drkati velikom brzinom…

Gladno i zavodljivo promatrala sam i osjecala mlazove njegove tople sperme kako strcaju po mojim sisama, vratu, trbuhu, ramenima.. I pokoji, vec manji mlaz zavrsio mi je na desnoj preponi. Pogledala sam u njega gotovo hipnotizirano, dok je Edward ponosno promatrao svoje umjetnicko djelo.
Njegova sperma. Njegova topla sperma cijedi mi se niz preponu… PONOVNO NAPALJENA, spustam se nazad na krevet i prstima dotaknem ljepljivu tekucinu u blizini mojih intimnih dijelova. Edward, kao da se iznenada trgnuo iz sna, promotri najprije mene a zatim moju ruku ciji su prsti sada bili natopljeni spermom.
"Zelim te barem malo tu osjetiti.." sapnula sam. Prstima sam pocela lagano razmazivati spermu po vrhu klitorisa, sto me odmah bacilo u dobro poznato stanje visoke napaljenosti… Bila sam gladna, i dalje. On me promatrao, cas s brigom, cas onim hionotiziranim pogledom zamagljenim pozudom, zeljom. Primijetila sam da desnom rukom i dalje lagano masira svoj jos uvijek dignuti kurac. Prstima je istisnuo ostatke sperme iz njega i rastresao ih na dno mog trbuha, malo iznad pickice. I on je zelio da ga osjetim. O Boze. Glavom mi opet proleti pitanje, kakav bi filing bio da me napuni.. Izvila sam zdjelicu prema naprijed i sperma s trbuha pocela mi se slijevati po pickici. Rukom sam poletjela prema njoj, zeleci ju cijelu premazati spermom, no iznenada me Edward hvata za ruku i grubim stiskom ju mice u stranu, bez rijeci mi zabranivsi da se dotaknem. Razocarano zacvilim, no ubrzo osjetim neodoljiv uzitak vrsaka njegovih prstiju kako precizno razmazuju spermu cijelom duzinom moje nabrekle pickice, potom njezno masirajuci klitoris. Bila sam u raju.

Izvijala sam se pod njegovim dodirom, kako bih se pobrinula da me dodiruje sto vise, jace, izazivacki.. U trenutku kad sam se dokopala jastuka i zagrizla ga, rasirio je prste i masirao mi cijelu picu, posebno vrseci pritisak na upaljeni klitoris, ubrzo nakon cega sam pala preko ruba i slomila se na njegovim prstima. Izvijala sam se nastojeci rasiriti ugodu sto vise mogu, oslanjajuci se samo na milost njegovih spretnih prstiju, kojima sam se mogla prepustiti do kraja; koji ne bi napustali moju pickicu sve dok ju posve onesposobe. Jos nekoliko snaznih orgazama, prilikom kojih sam zamisljala da mu se sperma ulijeva u mene, ucinili su svoje. Bolnim glasom zamolila sam ga da prestane, ne mogu vise. On me samo lagano dlanom pljesnuo po pici i nasmijao se. Ustao se, a kurac mu je jos bio u stavu. Smijao se mome izmorenom tijelu i rascupanoj kosi. A ja… Ja sam se samo prepustila najljepsem umoru na svijetu.

Vasa Lee.

Oznake: seks, ljubav, BDSM, submisivna, dom, erotika, orgazmi, pozuda