NISTA NOVO,DOSADNO MI JE,KIŠA PADA...


ko sto naslov kaze nema nista novo,cijel dan sam u stanu,smrzavam se,dosadno mi jeeeee,kisa od jutra pada gledam neke gluposti za blogove e cijeli dan sam na kompu,eto ko sto vidite,posvojila sam kucnog ljubimca pauka,stavila slike,uredila jos malo blog joj jako mi je dosadnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo e ak neko zna kak se stavljajupjesme na blog nek mi objasni u komentarima


Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


30.08.2006. | 16:45 | 8 K | P | # | ^

sta da napisem za naslov


prestala kisa dosla andreja do mene mi imamo obicaj da se dogovorimo obucemo i da ona dodje do mene pa se onda kod mene nasminkamo ja se bas i nesminkam sam stavim nes na usta i maskaru i crnu olovku na kapke i to je to aj ko da vas zanima kak se ja sminkam ajd uglavnom ona dosla do mene nasminkale se otisle do srednjike sjele kod skate parka gledale neke decke na rolama i skatovima slatki su uuu bio je jedan sa plocicama na trbuhu taj je bas cjut uglavnom bilo ih je cetvero neka 2 se pocela upucavat meni a jedan andrejii mi se tak zajebavali s njima bas nam je bilo super al onda su postali neznam koju rjec da upotrjebim onak pervezni pocelu su srat svakave gluposti pa su nas poceli pipat hvatat pa samo se naljutile i otisle usput srele barica i nikyja i kikija mal se zajebavale sa njima pa samo otisle kuci i to je bilo to ajd kisam vas sve i molim vas ostavlljajte mi komentare


29.08.2006. | 23:31 | 8 K | P | # | ^

SAMO DA SE JAVIM


evo me dosla je andreja do mene nije stigla vidjet blog jer je povela edija(njezim pas) i tak mi izasle van malo se prošetale ona je morala kući na rućak pa sam nasla enu i oslićku pa smo mal tak bezveze pricali i ena morala kući na rućak pa smo ostale samo oslićka i ja otisle do frankopan skole mal da vidim svoju buducu skolu srele doris cule da ima decka nekog klnju mađi je od nje al ja joj nisam nista rekla al to im nije prava veze oni su sam tako odjedamput zajedno nitko nije nikog pita da budu zajedno nije ju nikad zagrlio ponasaju se ko da nisu zajedno ona svima govori da ga nevoli ma necu ni pricat o tome.uglavnom onda se drustvo razislo trebali smo sad izac al se kisa spustila a jebeem ti kisu sad mi je disadno pa cu malo uređivat blog MySpace Layouts

MySpace Layouts

blog layouts

blog layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

shake that ass


29.08.2006. | 15:59 | 3 K | P | # | ^

NASLOV


jeeeeeeeeeee skuzila sam kako se stavljaju pjesme na blogove jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee stavila sam od metallice nothing else matters i od nirvane smells like teen spirit bas sam happy jeeeeeeeeeeee.dobro sad cu postat ozbiljna evo pocet cu od jucer ja se ustala u 8 otisla busom do zubara vratila se kuci nazvala andreu da je pitam da ide samnom do grada mi se dogovorile da ce doc do mene oko 3 ona dosla kad sam je vidjela kako se obukla skora sam pala u nesvjest ovak imala je rozo bijelu majcu roza usta rifle i bijele patike i rozu torbicu ja sam joj rekla da izgleda ko barbika a ona je rekla a pa znam i ajd mi tak krenule u grad i na pola puta vidjela neke slatke decke meni i andreji se najvise svidio jedan na biciklu ima skroz cupavu smedjukosu rifle starke majcu che guerava i tak nekako neznam kak se pise na tu majcu kosulju e bas je bio sladak i nas dvije stojimo na semaforu a oni nas gledaju i nest pricaju i pogleda taj slatku mene i andreju i kaze nest nekom svom prijelju i oni se pocnu smijat i daju si pet to nismo skuzile sta bi trebalo znacit i bas namjerno presle na njihovu stranu i prosle pored njih al je tad taj slatki uso u konzum.i tak mi nastavile do grada i prosle kod mc donaldsa i tam sjede neki slatki likovi sa curama i nas dvije prosle ja ih nisam ni skuzila kaze andreja da su stalno buljili u nas i ja i ona se pravile da trazimo neke prijateljice i jos prosle tamo 2 puta bas da vidim dal su stvarno buljili u nas i bila je istina kad smo opet prosle buljili su a kad smo zadnji put prosle poceli su biljit pa su im te cure nesto rekle pa su prestali i mi tak otisle u podhodnik obisle cijeli podhodnik otisle u esprit pa u magmu pa smo otisle u mango pa smo si kupile sladoled pa smo htjeli otic u stress al je mene bilo sramota uci s njom takvom barbikastom pa ja nisam htjela pa je onda i ona odustala pa samo malo sjele pa smo odlucili naci di se skuplja drustvo iz skole antun mihanovic pa smo cijelu tu skolu obisle pa osle tamo negdje kod kolodvora pa se vratile u grad tamo malo trazile onda odustale pa svaka osla svojoj kuci i odlucule da cemo se navecer nac i rekla sam joj da se presvuce u nesto crno ok ona dosla po mene ponjela crnu olovku i maskaru pa smo se s tim nasminkale pa smo narkaju cijele kapke obojale crnom olovkom izasle vam otisle do srednjike skuzile da tamo nasa skola ima utakmicu al nam se nije dalo ici gledat pa je ona htjela ici do tvrdje al se meni uopce nije dalo pa smo srele neka 2 lika iz nase skole pa smo krenule u drveni park mislile smo da tamo ima drustva al nije bilo nikog pa smo otisle do sokola tam je hvala bogu bilo ljudi al nismo nikog poznavale pa nam je bilo glupo pa samo otisle do grada sjele tamo kod t centra pricale gledala one ljude u zatvoru pa samo skuzila da nam neli lik iz zatvora pokazuje srednji prst pa sam ga ignorirale pa smo krenule kuci pa su se neki likovi tamo zajebavali sa nama i tam nam nest vikali da dodjem sa njim slali nam neke pusice ja se okrenem kazu oni jeee okrenula se ja se pocnem smijat i dosle mi do moje zgrade ja nju otpratim do pruge i prolaze neki likovi kaze meni jedan ivana? ja onak ko je to kaze on jel se ti stvarvo zoveš ivana kazem ja da joj ti si mi druga kojoj sam pogodio ime kazu ovi ostali trebas ici na kladjenje i mi se tak napricali ja osla kuci sjela za comp i krenula napravit blog pa mi baric pozvonio da sidjem i ajd ja sisla mi pricali sreli jednu saru onda ona otisla sa nekim iz doma pa smo je kasnije opet sreli kaze ona dosla policije mene otjerali kuci a ovi ostali su morali ostati tak ja i baric jos malo bili vani pa je moro ici kuci pa sam i ja otisla al mi se nije dalo vise pravit blog pa osla u krevet sad se probudila sjela za comp i naoravila ovaj blog evo sad me baric nazvo i kaze da je niky pao godinu ce ce ponavljat neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee a jebiga takav je zivot al bas mi ga je zao sad ce andreja doc do mene ajd vidimo se i sam sam htjel onog slatkog cupavog likaako ikad dodje na moj blog zamolit ga da mi kaze koji razred ide koju skoli i da mi da svoj broj mobitela ajd thanks


29.08.2006. | 10:38 | 3 K | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


evanescence bring me to life






"Bring Me To Life"
(feat. Paul McCoy)

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



NIRVANA

Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr][/Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


don't click this link...
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Cursors

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us