< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


petak, 28.12.2007.

LOŠE

naslov ovog posta je zapravo opis kak se ja osjećam, JAKO LOŠE!!! smršavila sam 5 kila...ne ne jedem skoro ništa,a i to malo što pojedem je suhi kruh i to par zalogaja i bobi štapići...pijem samo vodu jer od ostaloga svega rigam...muka mi je stalno, a napor mi je postalo ustat se i otić do wc-a...strašno...
iz bolnice su me pustili 10.12., ali sve mi se čini da ću poslje nove godine opet tamo...želudac me ubija a kažu da možda to ima veze i za žuči...užas...
ne znam šta mi je...ali znam da se osjećam totala slabo i nemoćno...
nadam se da će mi se opće stanje poboljšat jer i ovak sam mršava..ne želim izgledat ko kostur...
katastrofa....
za novu godinu ne idem nikuda...jer naravno nemogu stajat na nogama duže od 10 minuta...tak da ću ćamit kod kuće s dečkom... al ni to nije bitno...
bitno mi je samo da ozdravim i da mogu otić u zagreb položit taj zadnji ispit i riješit se faksa već jednom NAPOKON!!!
eh da da ne zaboravim SRETNA VAM NOVA GODINA I BUDITE MI SVI ŽIVI I ZDRAVI- to je najbitnije!!!!

- 20:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #


subota, 15.12.2007.

ŽIVOT JE KURVA, PAZI NA KOJI ĆEŠ ČOŠAK STATI!!!

Ponekad poželim zaspat i nikad se ne probudit... ponekad me tako neke stvari izbace iz takta da popizdim i ne znam kud bi i šta bi...
ponekad griješim i nemam priliku za ispravit te pogreške...
ponekad me osuđuju radi stvari za koje ja uopće nisam kriva...pa zašto se sranja moraju događat...
jučer umjesto da smo kao i sav normalan svijet bili vani u alteregu...mi smo ćamili i čekali prvo policiju pa vučnu službu...
naime sparkirali smo se na brođino parkiralište...bilo je neoćišćeno- ledeno, ma kao klizalište...sve je bilo dobro dok nisu došli neki likovi i počeli divljat, okretat pod ručnom i ta sranja radit...nisam se ni snašla,a nešto je tolko grunilo i okrenulo nas i odbacilo s mjesta di smo bili parkirani...ma sve se dogodilo u stotinki...
auto je s desne strane sjeban totala...nije mogao ni vozit...snjeg je padao puhao je vjetar- ma užas...lik koji nas je lupio izašao je iz auta i počeo skidat boga, isusa,sve svece s neba, kao da su mu oni krivi što je jebo mačku mater i okreto pod ručnom...i zajebavo se bez cilja...
policiju smo nazvali , međutim gospoda ne izlazi ak nema ozljađenih...baš šteta što još nismo i slomljeni ili poginuli onda bi možda izašli napravit očevid...
al eto nismo te sreće da nam je nešto bilo, osim nebitne kak kažu murjaci povrede noge mog dečka jer je maznuo o volan...
napravili smo europsko izvješće o nesreći, dečko je otišao u grad pit, a mi smo i dalje već drugi sat stajali na onoj jebenoj hladnoći i kontali šta ćemo...
jer auto nije mogao vozit...
i tako nazvali smo hak i opet čekali...jedno sat vremena i oni su došli...
onda su pola sata tovarili auto na to sranje...za to vrijeme mi smo se i dalje smrzavali...
ne trebam ni spominjat da smo izgledali ko snješko bijelić od jebenog snjega koji je ko za kurac padao sve jače i jače...
i sad da stvar bude gora to izvješće je ostalo kod tog lika u autu...pa se moj dečko počeo pjenit na mene da sam ja kriva zbog toga....
ni na kraj pameti mi nisu bili papiri u tih 4 sata jučer kolko je sve to trajalo...
jučer smo se posvađali radi budale koja se bez ikakvog razloga zakucala u nas...
sad trebammo čekad pare od osiguranja ako ih ikad dobijemo...
za božić i novu godinu nećemo imat auto- jer pare i ak budu bile isplaćene neće bit do božića...
nova godina će nam bit krasna-već vidim-pričat ćemo samo o tome...
zašto je život tolka kurva...zašto se uvijek nešto dogodi onima koji paze!!! a oni koji divljaju i zajebavaju se UVIJEK prođu nekažnjeno....to mi nikada neće biti jasno ZAŠTO JE TO TAKO????

- 22:51 - Komentari (20) - Isprintaj - #


utorak, 11.12.2007.

nešto me pokoslio!!!

taman skupim hrabrosti da odem na kolokvij i dan prije toga- točnije prošli utorak završim na hitnoj...
od predprošlog petka nemam apetita, rigam, želudac me ubija, a osjećam se kao da je netko usisavačem izvuko svu nagu iz mene...
na hitnoj sam primila 5 boca infuzije i pustili su me kući...
u srijedu ujutro mi je opet pozlilo...završila sam na zarazi- u bolnici...
prvo su mislili da sam nešto pojela, pa da sam trudna, a na kraju se uspostavilo da imam gastritis...
i tako ja tjedan dana bila u bolnici- danas su me napokon pustili doma-rekla sam da mi je bolje-iako se još ne osjećam zdravo...
nisam više mogla izdržat u bolnici...
u sobi sam bila s jednom babom koja ima virusnu upalu pluća, sad sam i ja počela kašljat ko kreten i šmrcat...i nadam se da to sranje nije prešlo na mene...jer bolnice mi dosta zauvijek...
lagano mi se počinje vraćati snaga, još uvijek ne mogu baš najbolje jest, al tu i tamo nešto ubacim u kljun tek tak da se ne srušim...
tamo je hrana odvratno-strašna...6 dana sam dobivala rižu prokuhanu u vodi ne posoljenu ogavno....par puta sam dobila prljavu vilicu pa mi se želudac preokrenuo...ma prestrašno...
uglavnom nadam se da će mi se stanje poboljšat...jer ubi me ovo ležanje i nemoć...
pozzzzz svima dok ne ozdravim zijev

- 16:38 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.