< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nedjelja, 01.07.2007.

snovi i zašto ih uopće sanjamo!?

zašto moramo sanjati nešto kad bi nam život i bez toga bio sasvim ok...???tako sam ja noćas sanjala takve strahote da sam mislila da će mi srce otkazat,probudila sam se, prošetala, prešla cjelu kuću uzduž i poprijeko gledala pola sata tv samo da zaboravim tu strahotu...kada sam ponovno zaspala naravno nastavila sam to isto sranje sanjati...vrtila sam se ko malo majmunče po krevetu...a u životu me tolko ničeg nije bilo strah...za nepovjerovat....grrr još i kad se sad sjetim tresem se i ježim...nije mi jasno kako kad nešta lijepo sanjam i probudim se nikad ne nastavim to sanajt ali a ma baš NIKAD, a kad je nešto loše i prestrašno to se redovno nastavlja...ali eto novi je dan...pokušavam to izbit iz glave valjd ću do navečer zaboravit...grrr
jučer sam bila na bazenima u sibinju...bilo nas je 12...sveukupno hehehe...prava atmosfera za kupanje...i tako mi sebi namjestili ručnike, dekicu,skinuli se u kupaće...kad me nije srce strefilo kad sam nožni prst samo umočila u bazen...voda je bila ne hladna nego ledara živa...okupali smo se dva puta i onda je neka jadna kišica počela padat, pokupili smo se i otišli kod frendova u rastušje,tamo smo ofkors na vjetru sjedili polumokri jedno dva sata i osušili se...kad smo došli doma može s predpostavit epilog tog događaja....dečka leđa bole...a mene jajnici,da ne pričam grlo da nam je svima otišlo u pm...valjda će se do četvrtka oporavit jer u četvrtak moram bit ko slavuj....MISLIM ISPIT JE...i nadam se dvojčici...
e da još sam bila i na korzu smrzla se ko drek...sreli smo prokletog baliju...joj kako mi lik ide na živce....kajla sve oko sebe, a ne kuži zapravo da je glup ko k....
sirotinja teška,prigovara kakav ko ima auto kako se ko oblači a nevidi sebe u ogledalu....e mrzim takve ljude...priča okolo da ima prijatelje a ustvari ima curu iako neznam na koju šemu,ali eto ima ju i to je sve...uostalom tko bi takvoj osobi htio uopće bit prijatelj...
i eto sišla ja odavno s teme. drugi dio posta nema mi veze s naslovom ali nema veze....budite pozdravljeni...wave

- 09:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.