http://www.zuscena.bloger.hr/

nedjelja, 04.02.2007.

My Brzdej

..wa eo nesh i ja napishem..malo..
Danas mie brzdej brzdej..21..
Proshlo wech 2 desetljecha mog crazy zhiwota..
I kad danas mal razmislim o tome,uopche neam feeling da starim,neg skroz suprotno,koda sam swakim danom swe mladji..
Kad sam prie 5-6 god zamishljo kki chu bit sa jeno 20 god,brio sam da chu bit full drugachiji neg shto jesam..nak,ozbiljniji nekak..
I skroz sam hepi ke nie tak..
Josh sam uwiek klinac sa stawowima koe niko ne kuzhi,al mene ti moi stawowi potpuno usrechuju..
..waaa de nechu filozofirat..
Sinoch me swi cmakali,grlili,mazili..
Mal mi bed shto neke osobe nemogu bit tu,al ke mozhesh,trea shtrebat za faxowe,ispiti pocheli..
I da,slawi nas jeno 5 frendowa rochkas pa che wjerojatno neki parti past,pa ono,swi u zhupanju na rejw..party

PLUR



..da,eo wam i josh nekih singlica,tu desno,pa skidajte..moi fejworit singlowi owih dana..nechete pozhalit ak skinete..bokte,zwuchim ko neki cjenkaroshgreedy..al ozbiljno..preloode su..wahahaha..schranz narawno..
..a kd se nadjemo jenom swi skupa chemo OWAKO ...LOOL..

- 11:32 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.