VIIXXI

22 srpanj 2009

Oprostite,
Izgledate mi poznato.
Odakle bi to moglo biti?
Hm, ne bih rekla.
Nisam krocila u te predjele.
A da li se mozda sjecate
jednog lijepog zimskog dana,
kada ste slucajno prolazili kraj aerodroma
i zapazili crni kaputic?
Ovlas Vas je dotakao
i osjetili ste miris
i lagani dodir,
i sklonili kovrdzu sa lica...
Ocarani ste, Gospodine,
cini mi se bas.
Mozda me to moja umrljana stakla varaju?
Ko zna...mozda sam i u pravu...
Pogledajte me ipak ispod njih
Mislim da cete tu naci odgovor
koji ste malocas trazili.
Znamo li se?
Rekla bih da da.
Cudne su te Vase oci.
Kamuflaza pod obrvama...
Stapate se s nebom...
I uz njega mijenjate cud,
krijete dusu medju oblacima.
Dozvoljavate li mi?
Necu Vas uplasiti.
Rado bih razgrnula siblje koje Vas okruzuje
i pruzila Vam njezan dodir.
Ovakav.

<< Arhiva >>