NIJE ME SRAM

17.07.2006., ponedjeljak

hahah...........

jucer je bilo zakon...navecer u kvartu na tracama je sve pocelo..receno upusavanje,onda me kupus zva i reka mu da dode do brda iako nije zna di ide objasnia sam mu di da izdađe..izasa je di je triba..a prije toga so jadnog pekija kamenovali na tracama a svi upuseni..dosa je kupus i zalozili smo trubu puten do starog željeznickog mosta di smo sili na kraju i zapalili jos jedan joint..a puten sam srija luju puten u bucinom autu..na mostu je bila pandurija na drugome kraju mi ih gledamo i pusimo trubu a oni nam ne mogu nista..ahahahahha...vratili se na balote di je dosa baja i zalozili trubu cvita tu se svi udimili i baja glupi upa u film u vezi pekiya da je on droga ka..bila je spika ka da se ne govori imas li sta pusit nego imas li pekiya....i tako je to trajalo jedno uru vrimena..baja tu sprda jadnog bespomocnog pekija i sve je poroslo u smjehu i tako to..kasnije smo jos jednu trubu zalozili na balotama di sa se unistaja ko svinja..pa malo nam je bilo ladno i otisli smo do vrtica di ne puse..tu smo stali i pricali i poceli ka spikati o hrani di sam se ja nakon 20min pokupija doa jest i spavat..doma sam se natuka ka svinja a za njih neznam jesu stigli doma zivi ili su puten do doma crkli...aj ljudi cujemo se jos aj Oi! Oi!

13.07.2006., četvrtak

ST-i back

eo mene u splitu vec 4 dana i zakon mi je...sa staron ekipon izlazit i zajebavat se po cilu noc..i tako to...jucer sam ja i baja i zalajo iz zadra bili na kupanju i napusavali se cili dan i sprdavali...ono obicni litnji dan.....uglavnom neznam sta da pisen i tako to...aj ljudi uzivajte..Oi!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>