NIJE ME SRAM

30.12.2005., petak

eo mene

eo mene u splitu vamo sam do 1.15 onda picin u zadar i random svrati do mene u donm kako cu ti ja javit tuko......aj ljudi cujemo se i sretana vam nova sugava godina

13.12.2005., utorak

Oi Oi lljudi

eo mene pisen na brzake iz informatike samo da se javin ljudi ovdi je ludnica sljedeci tjedan iden na pag doli sa panxima aj cujemo se

06.12.2005., utorak

Oi! Oi! ljudi

Oi! ljudi ja sam u zadru u domu vec misec dana i nije lose idem u skolu sime budinica,e tako to sta ima ljudi u splitu,bia sam vec na koncertu na anittodor i bilo je zakon a nigdi drugdi se ne moze izac osim na svirke jer je grad pre dosadan!!! i tako to ako se ocete upoznat ja sam u zadru u domu ali popravnom he-he.........aj ljudi zivili cut ce mo se jossssssss........aj cujemo se pa-pa

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>