nedjelja, 05.06.2011.

In huuuuge fangirl mode e

Zadnjih manje od 24 sata moj se svijet opet vrti oko četri dečka (muškarca, al ja ne volim tu riječ) iz Velike Britanije. Ta magnificent četvorka je uz mene od čini mi se 2003 godine. Uz mene su bili u sretnim trenutica i u onima manje sretnim. Nekako uvijek znaju što reći. Prije skoro 2 godine sam ih prvi put vidjela uživo i moja ljubav je ponovno narasla. Nemam namjeru davati neki kritički osvrt na nove pjesme, imam forum za to. Mogu samo reć da me bilo jako strah na što će novi materijal sličit, al još jednom su me doslovno oborili s nogu i nisam prestala pjevušiti pjesme cijeliiii dan! cerekcerekcerek

- 20:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle