četvrtak, 28.04.2011.

Her royal highness Princess LondonSKY of York

Svi oni koji mene znaju barem iz viđenja, vidjeli su me s britanskom zastavom, uvijek ju imam negdje. U mojoj sobi trebutno vidim olovku, kemijsku, 4 privjeska, etui za mobitel, razglednicu, naljepnicu, poster i jastuk na britansku zastavu. Mislim da je to dovoljno da se pokaže moja ljubav. Oh da i background na blogu je London, nick je povezan s Londonom, a i sama adresa i ime bloga! Dakle mislim da je svima sve jasno. Moja ljubav je počela kad sam imala nekih 13 godina. Googlanjem royal obitelji našla sam i Beatrice of York, koja je eto rođena na isti dan i iste godine kad i ja. Često sam znala skomentirati da ako postoji neko biće koje upravlja svime grdno zeznulo na dan mog rođenja. Ta Beatrice je trebala doći ovako, a ja sam trebala na njeno mjesto. Maloprije u procesu učenja Thomasa Hobbesa i njegovog predivnog Levijatana mi je ta misao opet pala napamet. Ja bi sutra trebala biti u Westminster Abbey uz cijelu family, a Beatrice bi trebala pisati taj glupi kolokvij. Eto karma's a bitch!!! puknucu

Na nedavno postignutom mirnom pordučju sve je isto. Ja idem sutra pisati kolokvij! Onda za vikend još imam napisati esej! I onda u utorak putujem u jednu predivnu zemlju koju nisam vidjela otkad sam imala 4godine! mah

- 20:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle