< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moj zivot skejtanje,silkroad i ostalo.

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ SKATE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SILKROAD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja ,skok na skejtu u stanu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA KICKFLIP U STANU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA I SOCE NBA-ovci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
pavo
kanda
ivo
matko glamuzina
soce
vlajo


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




Customize your blog



blog layouts



layout for myspace

četvrtak, 18.10.2007.

AAAAAAA SHIIIIT

A evo ljudi moji u proslom postu sam vam najjavio nas novi film koji je trbo izaci za tjedan dva ali ce izaci za dva tri mjeseca.Sad postavljate pitanje "zasto?"E ljudi moji neki dan ja kraj skole s rinom i skate mi u ruci,kad dojde Jure i kaze ajmo Maticu gore na sedam stepenica da te vidim kako ih preskaces nisam te vidio niako.I odemo mi gore pocmem ja prskakat,1. put nece 2. nece epa 3. pu mora i preskocim ih i osjetim po nogama krcne nesto,kad pogledam dole pukla daska aaaaaaaaaaaaaaaaaheadbangmadburninmadnamcorcry.E jebate led kako sam popizdio puko sam je jos na 4 djelaludi sad nemogu vozat imam neku rezervnu dasku ono al nemogu s njom nista i ona je sjebana.tako da sam poceo skupljat za novu pa cemo vidit sta cemo sa filmom aj ostavite komentara pliz .pozzdrav svima.

- 19:12 - SkAtE SaMo(4) - Or DiE - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.