travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moj zivot skejtanje,silkroad i ostalo.

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ SKATE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SILKROAD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja ,skok na skejtu u stanu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA KICKFLIP U STANU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA I SOCE NBA-ovci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
pavo
kanda
ivo
matko glamuzina
soce
vlajo


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




Customize your blog



blog layouts



layout for myspace

nedjelja, 29.04.2007.

Fucking shit

Ajme meni ljudi moji.Mnogima sam obecao da cu do danas staviti video od skejtera ploca,ali se nesto dogodilo.Uganio sam zglobbbbbbbbbbbbbbbbb
popizdio saaaaammmmmmmmmmmmmmm.Isao sam uraditi kick flip i puff.
Ajde pa video nece biti objavljen za jos moda tjedan ili 2 tjedna.kad mi ozdravi noga.A ako nejerujete evo vam slika moje jeben noge ispod.noeeknonoburninmadburninmadheadbangmadnaughtynutblabla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 02:30 - SkAtE SaMo(18) - Or DiE - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.