Nešto bih kao pokušala reći o međusobnom razumjevanju i dohvaćanju. Baš zbog toga što nikad nećemo nikoga poznavati u najvećoj potpunosti, postoji komunikacija. Znam da je nepotrebno reći najvećoj potpunosti jer je potpunost sama po sebi potpuna, no htjela sam na neki način to naglasiti. Jer upravo zbog te nemogućnosti uvida u u tuđi svijet, postoji nužna potreba za komunikacijom. (ovdje sam odlučila izostaviti jedan čitav slijed misli jer nevolim puno obrazlagati oko iste poante, pa ću nastaviti s onim što je meni zanimljivo:) ) |
Jesi li spreman za mene biti hrabar i otići u nepoznati svijet? To nećemo znati dok se iznenada ne dogodi nešto što će nas oboje iznenaditi svojom stranošću. Do sada smo pametno živjeli u nekoj sigurnoj ravnodušnosti koja je dopuštala dozu trenutaka ugodnih iznenađanja. Ali sve te slatke avanturice koje svojom jakom bojom krase naše živote, ipak nisu izašle iz okvira sigurnosti gdje smo se upakirali. Bojim se ići negdje nepoznato, da ne pokvarim nešto što volim. Istovremeno mi to nije dovoljno jer žudim vidjeti svemir mogućnosti, straha i hrabrosti koji vode do još veće ljepote. Neželim biti zadovoljna samo sa ovim sigurnim malim poznatim područjem. Hajde, dugo se poznajemo, možemo spojiti svoje svjetove da budemo jači i skočiti niz slap u nešto što nas vuče svojom ljepotom. Strah ćemo ostaviti za onaj trenutak kada tek nastupi nešto strašno, nikako ne prije toga. Prije toga ćemo biti sretni, i poslije toga također. Hajde, dugo se poznajemo, možemo spojiti svoje svjetove da budemo jači i skočiti niz slap u nešto što nas vuče svojom ljepotom. |
Izgleda da je umjetnost apstraktnija i mističnija od religije. Otužno i nelogično zvuči jer umjetnost, kakav joj god predmet motivacije bio, čini se da mora biti konkretnija i zemaljskija od čisto duhovne pojave (osobe) kao što je Bog. Jer ono što umjetnost mora činiti konkretnijom je upravo čovjek koji ju stvara ili pronalazi. No u stvarnosti ovoga svijeta, promatraču se pokazuje umjetničko djelo bez da mu se prije pročita stotisuća zakona koji mu pokazuju kako određeno djelo valja promatrati na ispravan način. Također i pokraj postojanja kritičara na pojedina umjetnička djela, i dalje ne postoji krivo doživljavanje umjetnosti. To je ključna misao ovdje! Zatim nitko nije prisiljen najprije pročitati kritičare, uvjete nastajanja djela, biografiju autora... Ostavljen je izbor svakome činiti onako kako više voli uživati u umjetnosti. Dok u religiji nema osobnog osjećaja duhovnosti. Ne na taj način da gledaš na duhovnost kao na umjetničko djelo i upijaš viđeno, doživljeno. U principu, možeš, ali drži se svih zakona koje je donosio (izmišljao) čovjek stoljećima stvaranja i nadograđivanja jedne religije. |
Ove misli su potaknute Sartreovim djelom Egzistencijalizam je humanizam. Čini se da kod Sartrea nema točnog i krivog djelovanja, pa na neki način nema ni dobrog ni lošeg djelovanja. Onome što čovjek izabere, samim izborom, daje na vrijednosti. |
Ti si moj super par. |
Why do I see her, the never ending nights? |
Forrest Gump: Hello. My name's Forrest, Forrest Gump. You want a chocolate? |
Na poslijetku, svatko od nas ima svoj život i nalazi se upravo tu gdje je. Može mjenjati stvari oko sebe, ali njegove mogućnosti su uvijek ograničene. Čovjek, dakle, ako svoj život smatra hrpicom otpada, ima dva izbora, biti pasivan i žaliti ili u njemu, kakav god da je, biti kreativan i voljan. Ovim prvim odabirom, ništa neće promjeniti, drugim odabirom možda isto neće ništa promjeniti (zbog svoje ograničenosti i nemoći pred vanjskim djelovanjem), ali će moći biti sretan, što je, nakraju i najviši cilj čovjekova postojanja. |
Da li sam svuda gde su mi tragovi |
Dolazak na Ugljan |
< | prosinac, 2012 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv