© čudesna zemlja
  • credits:1 2 3
    design: A&J
    ***

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Extended Network Banners

    Većina ljudi je netko drugi. Njihova mišljenja tuđa su mišljenja, njihovi su životi mimikrija, njihove strasti citati.
    Oscar Wilde

    Linkovi

    Blogovi meni iNtErEsAnTnI i UkUsNifino
    holycarp
    neasims2
    zapravo ja

    sinke
    pisaljka
    plavi74
    Ja

    Ima jedan svijet
    ARTritis GALLERY
    Kira

    U potrošačkom društvu rijetko je tko zadovoljan svojim izgledom: na svoju pamet se, međutim nitko ne žali.
    Karmen Lončarek














  • I want to be trash


    To je sad u modi, svi žele biti ,jednostavno ali istinito, SMEĆE.

    Oblače se kao da su našli svoju robu u smeču, sve nešto isprani, izderano, onako šareno, svakakvo i naravno sve je to nekako jakkkoooo skupo (makar za mene, jadnog i bijednog studenta filozofskog fakulteta,naći ni u buduće neću imat love, naravno ako se bogato ne udam ) .

    Ljudi se ponašaju međusobno kao da su se našli na smeću. Bacaju uvrede, psovke, osjećaje sve kao da je to potrošna roba, kao ono jebiga kuiš….

    Ljudi su jebene seljačine sa smeća.

    Djeca, naša budućnost, ljudi na kojima ostaje svijet ….naravno i oni su smeće.

    Muzika , to sam skoro zaboravila, i to je smeće, za to mi je i najviše žao…

    Ma jebo majku svoju ajmo sve iskomercjalizirat, izjebat, prodat, preprodat, razbit, razvalit, pojebat, pa bacit, naravno gdje, u smeće.

    Sve se vrti oko smeća a ne oko novca dragi moji smećari. A što smo drugo, kupino ostatke, stvari koje drugi ne žele.

    Pa ako sam već smečar onda ču bit do kraja. Evo već sam si blog počela pretvarat u smeće.

    P.s.
    Umirem bez inspiracije sam, bez nekog interesa i dalje u klincu, nikakav pomak ništa, čim o smeću pišem znaš kako je. Jebo majku svoju…ludo brale, ludo je vrime došlo!!!

    Boomp3.com

    04.09.2008. u 21:54 | Komentari {21} | # | ^



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.