© čudesna zemlja
  • credits:1 2 3
    design: A&J
    ***

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Extended Network Banners

    Većina ljudi je netko drugi. Njihova mišljenja tuđa su mišljenja, njihovi su životi mimikrija, njihove strasti citati.
    Oscar Wilde

    Linkovi

    Blogovi meni iNtErEsAnTnI i UkUsNifino
    holycarp
    neasims2
    zapravo ja

    sinke
    pisaljka
    plavi74
    Ja

    Ima jedan svijet
    ARTritis GALLERY
    Kira

    U potrošačkom društvu rijetko je tko zadovoljan svojim izgledom: na svoju pamet se, međutim nitko ne žali.
    Karmen Lončarek














  • Želim nešto novo u mom životu, nešto da probudi moju strast. Osjećam se čudno, pomalo ludo, poslala bi sve u kurac, sve u pičku materinu, psuje mi se onako kako samo hrvatina domoljubna zna i može.
    Porazbijala bi cijelu kuću ne od bijesa ne od ljutnje nego da dokažem slobodu koju nemam. Da dokažem kako nisam rob a jesam.
    Da dokažem NEKOM a nikog nemam i niko me ne razumije.
    Trudim se lijepo izgledat a čisto me boli kurac kako izgledam.
    Trudim se davat ispite a boli me za faks.
    Tudim se živjeti ovaj prokleti život.
    Malo se osjećam da letim pa padnem duboko u jamu.
    Ah…
    Šta je ovo u mojoj glavi.
    Koga da pita tko će mi dati odgovor.Zna li ga itko?
    Na tren znam što mi je, a u drugom već sam zaboravila da sopče postojim i da mogu znati.
    Kako je čudan taj život, kako je krhko to postojanje.
    Sreća obješena na paukovoj mreži, samo mali, tako mali povjetarac može ju smrskati, razbit u milijune komadića.
    U jednom trenutku pohitam na jednu stranu želeći i žudeći da sam našla istinu da je to To i ne trebam više tražiti. To je to, to je ono što me hrani i inspirira.
    Kurac…ništa to je samo prolazni hir. Glupost.
    Baš će mene uveseliti i nadahnuti nešto što se bazira na materijalnom, ja sam duhovan čovjek ja sam napuhani balon.
    Ah … ludnica
    Ja sam nezrela jabuka u svijetu trulih smokva.
    Tako bi se definirala. Jednostavno, glasno i jasno.
    Ispovraćala bi se na tastaturu, baš je sve tako bljutavo, jebeno gorko ko žuč. Tako je kad imaš glavu od majmuna i misli od miša kompjutorskog naravno!! Mislim u kojoj smo mi galaksiji.
    Aj laku noć

    28.08.2008. u 22:33 | Komentari {6} | # | ^



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.