© čudesna zemlja
  • credits:1 2 3
    design: A&J
    ***

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Extended Network Banners

    Većina ljudi je netko drugi. Njihova mišljenja tuđa su mišljenja, njihovi su životi mimikrija, njihove strasti citati.
    Oscar Wilde

    Linkovi

    Blogovi meni iNtErEsAnTnI i UkUsNifino
    holycarp
    neasims2
    zapravo ja

    sinke
    pisaljka
    plavi74
    Ja

    Ima jedan svijet
    ARTritis GALLERY
    Kira

    U potrošačkom društvu rijetko je tko zadovoljan svojim izgledom: na svoju pamet se, međutim nitko ne žali.
    Karmen Lončarek














  • Koliko sam samo čekala da napokon upalim komp i napišem neki svježi post. Međutim sve se to nekako splasnulo i nije me baš neka prevelika volja a ubiti nema niti neke inspiracije za pisanje. Razmišljam se dali uopće ima smisla pisati, valjda ima , trebam se samo sjetiti za što sam prije par mjeseci pisala s tolikim entuzijazmom.
    Lagano sam umorna od ovog ljeta, koža mi je poprimila onu sprženu boju i suha je ko barut. Non stop se trackam kremama ali ne pomaže, može upit tri litre. Dala sam važan ispit to je kao „naj bitnije“. Večeri su tople i sparne ne mogu da spavam, klime nemam i ne želim je, a od ventilatora me boli glava i vrat.
    Radim, ajde za sad se na posao ne mogu požaliti . Od svih onih planova iz prošlog posta samo sam neke dovela do kraja. Slika/instalacija mi je ishlapila iz glave i više je se ne siječam, možda se vrati. Nisam farbala stan, još uvijek je onako od vlage prljav, nisam premjestila pijesak, celulit je još uvijek na mojim bedrima ( čak sam se počela miriti s njim, lagano mi se počeo sviđati) i da prestala sam viježbati jer je pre tttoooppplloooo i previše komaraca je u điru.
    Ljeto je vrijeme zabave, pogotovo tu u Puli. Lijepa moja Pula po zimi spava i ništa se pobogu tu ne dešava a kad nam dođu turistići ona se sva raspali pa onda počmu razno razni festivali bio je SEA SPLASH Image and video hosting by TinyPic(ne razumijem zašto ove godine jedna od većih zvijezda je bio edo majka baš ne razumijem kakve on veze ima ali dobro), naravno svake godine sve skuplji upad ali za zabavu trgam žile s ruku . Sad je u toku PULA FILM FESTIVALImage and video hosting by TinyPic(do sad sam pogledala samo Kino Lika'zbog svinja naravno), otvorili su napokon novo kino. Slijedi VIVA LA POLA Image and video hosting by TinyPicpa će MEDIAMEDITERANEA pa će MONTEPARADISO (uveveveveve)-…možda sam nešto zaboravila ali to je to ne…
    Bolje da ne nastavim pisati jer će sve gore to izgledati, eto to je tek toliko da ako nekog interesira…lagano sam živa, lagano živim ili bar mislim da živim. Nadam se doskora ako mi komp pošluži jer više ništa nije sigurno a bolje tako to je ona čar.

    24.07.2008. u 21:35 | Komentari {7} | # | ^



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.