news flash:zbog ogromnih pritisaka od strane razuZlarenih tinejdžerki i njihovih mama,icq je ponovo u pogonu: 244702210

28.12.2005., srijeda

ROAD TRIP!

ouuuuuuu......još malo pa budimpešta....
između pakiranja donjih gaća(grr)i kape i rukavica,odlučih napisat zadnji post ove godine....ko prvo sretna vam nova godina!

ne mogu nac punjac za baterije od aparata to me sad jebe pun gas,pa odmaram zivce i tresem pizdarije na blog...
ha!
dezurni prognosticar vrijebac kaze da je gore sljiva totalna,mrzim zimu....jos moram na nekakav bozicno-novogodisnji domjenak u 16 tako da ne da sam kratak s vremenom nego...ono....pitovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je s maturalnog iz Irske!jebem im mater guiness 7 ojro!

nista,pozdravljam vas jos jednom(glow tnx za link!)platit cu ti...

zelim vam puno cuge,sexa,benzina,dovoljnih ocjena,raskalasenih zena,pitomih staraca,i cuvajte se jer maskare samo sto pocele nisu....
babayaro

*gore potpisani autor ne odgovara za eventualne duševne boli proizašle iz čitanja ovog posta
*autor zadržava prava slanja svojih eksplicitnih fotografija svim osobama suprotnog spola koje pokušaju kontaktirati s istim
*autor zadržava pravo promjene teksta,i pravo na moguce tiskarske pogreske nastale usporednim pisanjem posta i ispijanjem six-packa becksa

26.12.2005., ponedjeljak

Get to know me vol 1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Japan je poznat po ovakvim školjkama i bubama ubojicama,ovo prvo sam probao,školjka čudo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Najbolji.Šuška ko i jedan moj frend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj čudni brat,pametniji nego što izgleda:)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moja ekipa s picigina....





25.12.2005., nedjelja

Ptice rugalice

Pitovi vono...
sta
ne zelim ic spavat jer kad se probudim bolit ce me glava...kombinacija loseg vina s sugavom vodom nikad ne zavrsava dobro....bas sam dosao iz noćnog pohoda,uđem u kuću,pogledam bor a ono ispod ptice rugalice,ma jok pravi darovi.i sjetim se da je dar za moju staru još uvijek u autu,znaci moram nazad do auta.za info meni je auto u kontejneru(pit stop)nema veze s pitovima koji mi je na dnu ulice ali pošto ja volim svoju mamu odlučim se ja vratit nazad.otvorim bunker kad ono po sredini pokidan ukrasni umot,jebem mu neznam sta.donesem ja to doma,stavim ispod bora,a ono vidim vepra drugog kako mi lezi u jaslicama...smrad.idem po aparat da ga slikam,sugava baterija krepala,na mobu nemam aparata otkad sam odjebao hi-tech naprave i otkad imam prethistorijski model siemensa kojeg je vrijebac uspo razjebat kad mi je mijenjao maskicu tako da sam jos morao mob nosit na servis koji kosta 200 kn a mob vrijedi 39,99 u drek paketu s 50% popusta na sms u razdoblju od 5-5:14 svaki dan osim petka subote i ostalih dana bez cetvrtka.
nista mi ne ide,osim gemista,strasno....
mozda su ptice rugalice
mozda je rođena s tim
a mozda je to Maybelline.
babayaro.

24.12.2005., subota

Badnje veče

Vepar drugi poz
zurim se...idem pit.vrijebac i onaj drugi su počeli pa im neću(tu se i salamander slaže sa mnom) pustit da me preteknu....nista,danas imamo novog vepra dana...ovaaaj je lud k+o siba...
sta jos?ah da,Sretan Vam Božić i Nova Godina,a cut cemo se jos do Nove
koju čekam u Budimpešti!ha!ajd i da moja guzica vidi puta i mađarskih rakija!

ciao-bao

babayaro

21.12.2005., srijeda

Priča prva

Jedan od mojih veprova Imam doma 3 vepra.
VEPAR PRVI
ilitiga motorkotačista

INFOrmation

Tko,zasto,kada-Bao,Bruki i Ive 25.4.2005. na Bronxu,malom igralistu u maloj ulici u jednom mjestu u hrvatskom primorju dosli su na zanimljivu ideju koja bi ako se ostvari u potpunosti odredila njihove zivote,jer bi ih svi opisivali kao one koji su napravili "to".

E pa ova ideja je otpala pun gas.Prošlo je 8 mjeseci,i puno novosti.
1)bruki je đubre,čovjek krade mobitele
nokia-pepermint,bao
samsung-snješka

2)do karata cemo doc preko nikako,mozemo bit sretni ako cemo gledat tv prijenos,jos samo je nada ostala a nada je kurva.

3)nemamo para za sredit stoxa ali u kakvom je golf sad stanju,komotno možemo sredit njega i krenut.jebote koliko bibnege posmuko.

4)ime bloga se ne može mijenjat ali sad mi se sve više sviđa...jee
ae

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>