Dizajn: Music is life


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My Story i hope You Like it :P

LikoVi <3

Ovi Likovi MOzda jesu glumci..!!!
ali ja ih tako zamisljam..!! ;)
UZIVAJTee.... <3

Photobucket

Peyton: isprva povucena cura
ali inace jako zabavna i pozeljna... :P i ima skrivenih talenata



DEREK LUKE Pictures, Images and Photos

Luke:Od Peyton best frend koji ju obozava
i ubio bi nekoga da ju povrjedi..!!!!
Dobar je.osjecajan...



adrienne bailon. Pictures, Images and Photos


Megen:Najpopularnija cura u skoli
koja zeli Brooke napraviti liven helll..!!!!
fura se na zlocestu curu..


Photobucket

Brooke:U svadi s Megen...Luda cura,obozava Peytonog Best frenda
i Ona Je NOVa bestfrendica :D


Photobucket

Chuck:Bad Guy...Koji nakraju ipak pokaze svoje osjecaja kada upozna Peyton


Photobucket

Brian: Peyton`s sexy susjed...!!
Od prvog dana mu se svidjela... i stalno je promatra u skoli..!!




2. ChaPtEr

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!!!!!!!!!
zazvonila je Budilica...
"aRRrrrr" izgovorila sam i poklopila sm se s jastukom po glavi..!!!
Duboko sam Uzdahnula i rekla "evo ga sada pocinju problemi..!! "
i mrzovoljno sam se digla..!!
Odabrala sam obuci malo sire hlace, usku majcu i malo siru vestu..!!
"Mislim da je to dobro za prvi da skole..!!" Ohrabravala sam se no
Pred skolom je Bilo hrpu djece...SvakaKvih..!! i Zasada Je bilo DObro..
"Tu smo..!!" rekao je Luke..
Kada smo dosli u Vanjski hodnik Bio je Zatvoren..
Jel su ih neki ucenici zatvorili..Bili su na Skejtevima trojica...
I svi su vikali... "ChuCk" "CHUCK".....
"UuuUU Badd Boyss..!!! Here is all Baddd Boyss" belj
II LIkee ITT belj
"Heyyy..Ne
. zabranjujem ti to..!!" belj
hehehe " alii ozbiljno nemoj ni pomisljati Oni slamaju srca dobrim curama..!!"
"DObRo..DObRo.. Nisam nista Ni mislila" belj
HmM..MozDa je Upravu..Alii ChuCk MmM.. Skejter andd Hiss HoTT
And His Bad... MOzda bi se mogla samo Zabavati... Nemora Biti Nista oZbiljno.. ak ce me uopce primjetiti..!! rolleyesrolleyes
"Znass necuu tu biti bas dosadno.."
" Da..Da.. ChuCk.." Rekao JE Luke i okrenuo se na drugu stranu..!!
Ah.. Sta mu ja mogu..!! Svidjet ce se i njemu :DDD
Krenuliii suuu...
Hodnik je dugacak ii ima Puno stepenica i Onih stanga za drzati se...
sss...Skoro Je pao..!! :/
"BJEZITEEEEEEEEEEEEE" rekao je jedan ucenik..!!
"DolaZI RAVNATELJJJJ" ii sviii suu pocelii trcatii...
pa smo se Luke i ja maknuli u stranu i Krenuli Prema nasim ucionicama... "Ah.. 2B tu je..!!" Taman je zvonilo
bilo je jednio mjesta u sredini pa smo se tamo i sjeli..
Dosla Je rasKa..!! Imala je Crno-smedu CooL rascupanu kosu..bila je srednje visine,vitka stasa.,Nosila je na naocale,crnu suknju,KosuLju s Kravatom... i stikle...Bila je Prilicno zgodna..!! and CooL
i svi su usutili.. a Luke i ja smo samo izmjenili poglede..!!
Sa smejskom je Upao Jedan decko...Oprostite sto kasnim
svi su se nasmijali krenuo je prema meni pogledao me je s opasnim pogledom.. i sjeo se ispred mene.."CHUCk CHUCk.." Opet su svi poceli vikati
AaaA... To JE ChuCk... smijehsmijehsmijehsmijeh
sada sma ga mogla vidjeti malo bolje..
"HmM.. Gospodine ChuCk..zar Opet kasnit...!!!
koi je sada razlog..!!" i pogledala ga je znatizeljnim pogledom..

"Oprostite mi Gospodice...Morao sam vam kupiti cvijece da se
ispricam za razbijeni prozor..!!!
StVarno su Kranje nepristojni... I oKrenuo se deckima na stranu..
Aaaaaa.. Koiii Glas ima ljepi ugodan,i malo je dublji smijeh
"heheh HvaLLa.. A sada sjednite na mjesto iii
nemojte mi kasniti vise..."" JasNo..??"
" Yes..Mrs." smijeh
Ok...Moram se maloo obuzdati.. Chuck sjedi ispred mene...
Pre..Zgodan Decko..s Smislom Za humor..!! predobro govorii ii preee finoo mirisiii...aaa...
Mislim da cu pasti u nesvjest..!! Oke..PeyTon.. smirii see dubokoo uzdahni ii izdahni...!!!


|srijeda, 10.03.2010., 18:33|

|0| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.