What makes it real:

Pearl Jam
Soundgarden
Temple of the dog
Stone Temple Pilots
The RAmones
Led Zeppelin
RHCP
Azra
Zabranjeno Pusenje
Evanescence
Green Day
Pink Floyd
Alice in chains
Guns'n'Roses
The Clash
Iron Maiden
NirvanaThe Rolling Stones
Ska Punk
Pasi
The Busines
Antitodor i talenti
Seekers planet
Termiti
Simple thoughts
Crasso De Odio
Djubrivo
Psihomodo pop
Fnc Diverzant
Fakofbolan
Within Temptation
Blind Guardian
Kamelot
Sonata Arctica
AC/DC
Dolibasija
Replica
Retard
Angelic Upstarts
Guzva u 16-ercu


...
I wish I was a neutron bomb,
for once I could go off
I wish I was a sacrifice,
but somehow still lived on
I wish I was a sentimental
ornament you hung on
The Christmas tree,
I wish I was the star
that went on top....

Potato Wave

29.01.2011., subota

Kada bi ludaci poceli da bacaju bombe...kad bi se celi svet srusio,ti i ja bi zagrljeni stajali na kraj sveta i gledali sunce kako tone u okean....."

Dugo nisam pisala..mozda nebih ni smjela ali evo...
Nekada glazba najbolje opisuje sto osjecas..

Image and video hosting by TinyPic

Kings of Leon:Cold Desert

I'm on the corner, waiting for a light to come on,
That's when I know that you're alone
It's cold in the desert, water never sees the ground
Special unspoken without sound

Told me you love me, that I'd never die alone
Hand over you heart, let's go home
Everyone noticed, everyone has seen the signs
I've always been known to cross lines

I've never ever cried when I was feeling down
I've always been scared of the sound
Jesus don't love me, no one ever carried my load
I'm to young to feel this old

Here's to you, here's to me
On to us.
Nobody knows, nobody sees, nobody but me.

Previse puta sam te zeznula,ali cemu?Previse puta ti nisam rekla...previse sam lagala..lagala sam sebi..
Izgubila sam te..i svjesna sam toga...jos odavno.I samim time sto ti zelim biti blizu gubim te sve vise..
Nisam idealna,nisam ni blizu..nisam netko drugi i ne mogu to biti...ja sam...ja.i nisam sigurna da je to nesto dobro..zapravo..da,uglavnom je negativno.
Cesto sam zbunjena,nezrela,glupa...zelim sve ali ni ne zelim nista...a ni sama ne shvacam da su mi neke stvari cijelo vrijeme ispred nosa....a bojim ih se zgrabiti.

Nikada nisam nekoga zeznula...cesto za stvari koje se dogode mogu reci da je to samo nesretan splet okolnosti...koji najcesce mene kosta glave.cesto to i zasluzim...

Volim te...kao osobu/prijatelja/decka...i ovo je najiskrenija stvar koju cu ikada napisati...
Ne fali mi navika,ne fali mi nesto da mi popuni raspored,ne fali mi nekakva aktivnost da mi ubije dosadu...i ne fale mi kave zbog kava...fale mi kave zbog smijeha,fale mi kave zbog tebe..
I bez obzira sto nikad necu nauciti kuhati idealnu tursku kavu...i sto vjerojatno nikad necu uzgojiti dobar smisao za humor...barem cu se moci sjecati tvojih divnih fora na moj racun headbang
kako bi rekao Darko u filmu:kako je propao rokenrol: draga ti si nepresusan izvor inspiracije..


"Kada bi ludaci poceli da bacaju bombe...kad bi se celi svet srusio,ti i ja bi zagrljeni stajali na kraj sveta i gledali sunce kako tone u okean....."


- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.01.2011., nedjelja

Soundtrack za zivot

Da li je suludo zivjeti u svijetu vynila....gdje je struganje igle po gramofonu najljepsa melodija,a miris prasnjavih knjiga parfem i najljepsa uspomena....
Image and video hosting by TinyPic
Svatko ima svoju pricu a na vama je da li cete joj pruziti priliku da bude ispricana...

U ovom svijetu cesto zaboravljamo prave vrijednosti...odaljavamo se jedni od drugih,sami od sebe sve dok se jednog dana ne osvrnemo i shvatimo da nam je zivot postao hladan te da je nestalo djecackog plama i opcenito volje za zivotom...dom je spilja,a postelja nista toplija nego grobnica...
Na putu smo nekako izgubili entuzijazam i sve je postalo hladno,turobno...mracno..a od onog pocetnog zara ostao je tek sitni tinjajuci plamicak...poput sibice...
Otudjiti se..
Zasto..?
Izgubiti se
ali...Zasto?
Zivjeti....da..
ne zbog drugih..zbog sebe..zbog nikog drugog nego zbog sebe..
.
U svijetu vynila...gdje je struganje igle po gramofonu najljepsa melodija,a miris prasnjavih knjiga parfem i najljepsa uspomena...
I nikad se ne izgubiti..
Izbljedjeti...
ili Nestati...

- 13:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

About...

Ovo je blog .stop.
Kraj rasprave.
Dizajn:Storm



Bolje glad...
Nego rad
Dok si mlad
...Trazi hlad
Budi gad
...U zivotu sad
Krepat ces
..Kad-tad.

...
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

STONE TEMPLE PILOTS LYRICS
"Interstate Love Song"

waiting on a Sunday afternoon
for what I read between the lines,
your lies.
feelin' like a hand in rusted shame
so do you laugh or does it cry?
reply?

leavin' on a southern train
only yesterday you lied,
promises of what I seemed to be
only watched the time go by,
all of these things you said to me.

breathing is the hardest thing
to do. with all I've said and
all that's dead for you,
you lied - good bye

leavin' on a southern train
only yesterday you lied
promises of what I seemed to be
only watched the time go by,
all of these things I said to you.