What makes it real:

Pearl Jam
Soundgarden
Temple of the dog
Stone Temple Pilots
The RAmones
Led Zeppelin
RHCP
Azra
Zabranjeno Pusenje
Evanescence
Green Day
Pink Floyd
Alice in chains
Guns'n'Roses
The Clash
Iron Maiden
NirvanaThe Rolling Stones
Ska Punk
Pasi
The Busines
Antitodor i talenti
Seekers planet
Termiti
Simple thoughts
Crasso De Odio
Djubrivo
Psihomodo pop
Fnc Diverzant
Fakofbolan
Within Temptation
Blind Guardian
Kamelot
Sonata Arctica
AC/DC
Dolibasija
Replica
Retard
Angelic Upstarts
Guzva u 16-ercu


...
I wish I was a neutron bomb,
for once I could go off
I wish I was a sacrifice,
but somehow still lived on
I wish I was a sentimental
ornament you hung on
The Christmas tree,
I wish I was the star
that went on top....

Potato Wave

19.05.2007., subota

PUNOLJETNA!!!!!

JEEEeeeeeeeeeeej
ja sam tako sretna
jer imam tako dobre prijatelje koje volim i koji mene vole
i koji rade tako nekakve sitnice koje te razvesele i podignu...i kasnije si tako sretan
da mislis kako mozes sve.da je cijeli svijet tvoj,a zapravo i je.
Jucer tj. danas smo slavili...
moj rodjendaaaan 18.05.07.----18 godina
i ti ljudi....su...nevjerojatni:
od 3 najblentavije i totalno spicene cure(Petra,Marija,Marina)
sam dobila treci dio(da upotpunim kolekciju)-knjigu---Skola crtanja =)
od majke yes ----jeeeeeeeeeeeeeeeee fenderovu futrolu za gitaru,pa posto je moja gitara neke neindentificirane marke -LALO'S DEL nesto(nesto portugalsko,spanjolsko??)onda sam ja na njoj napisala

FENDER (markerom od 3 ipo kune)hahahaha
**********
Na Kapetanskoj:

be.c---svirali si mi i pjevali SRETAN RODJENDAN (cijela ekipa)
i napisali su moje ime u petroleju i zapalili ga (nije bas gorilo ali nije ni bitno)
i Pero I Matea(tj Perka)su mi nabavili kevlar,iz Zagreba po nekome,poslali busom ili nesto tako..da bi dobila kevlar
da mogu napraviti svoj pravi vatreni POI i da ga mogu vrtiti
i ne mogu vjerovati da su to napravili za mene.
nije to velika stvar nego cinjenica da to nisu trebali napraviti me cini tako....SRETNOM
zato...hvala
i decki iz razreda su mi dali:
Peric-nesto sto podsjeca na ruzu(jer je ruzu stvarno trazio) rofl
Mulc-komad trave(ko psenice)
Skroce-neki cvjetic-bijeli
i jos sam od nekoga dobila smrdljivi djiran hahaha ali nema veze
bas mi je bio lijepi buket rofl
Antonio je bio malo koma,ali sad je ok wink
i Tanja je skakala po travi i govorila da ima zmijarofl
i Josipa je bila smisna
i bilo je super,i ja sam svirala yes
i vrtila sam Poi (Hvala ti Ena)
i svi su me izgrlili i izljubili i
bilo je 50-ak ljudi kad se sve skupa zbroji s razredom
najbolji rodjendan do sad
i sad sam punoljetna (lol)...hahaha
i slikali smo 260-i nesto slika
i bas sam SRETNAAAAAA!

*pozdrav ljudi!meni je bilo waaaw,nadam se da je i vama,
a vama koji jos niste napunili 18 nadam se da ce i vama vas 18-i biti
nezaboravan yes
baj!
vrtila sam Fire poi:
Free Image HostingSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


- 14:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

About...

Ovo je blog .stop.
Kraj rasprave.
Dizajn:Storm



Bolje glad...
Nego rad
Dok si mlad
...Trazi hlad
Budi gad
...U zivotu sad
Krepat ces
..Kad-tad.

...
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

STONE TEMPLE PILOTS LYRICS
"Interstate Love Song"

waiting on a Sunday afternoon
for what I read between the lines,
your lies.
feelin' like a hand in rusted shame
so do you laugh or does it cry?
reply?

leavin' on a southern train
only yesterday you lied,
promises of what I seemed to be
only watched the time go by,
all of these things you said to me.

breathing is the hardest thing
to do. with all I've said and
all that's dead for you,
you lied - good bye

leavin' on a southern train
only yesterday you lied
promises of what I seemed to be
only watched the time go by,
all of these things I said to you.