< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

a evo nakon dugo vremena nekako smo se natjerali da napisemo nesto neznamo sto cemo pisat ali reda radi da imate nest za citat.evo jucer smo bili vani i umalo se okupali na banjama oko nekoliko.ma evo sad ovaj kreten do mene se tuzi sve treba bit tocno sta ja znam koliko je bilo sta me briga (ps bilo je oko11) tako kaze on (jaksa). o e da gdje smo stali...kod kupanja gdje se niko nije okupo ali za vasu informaciju jesmo prosli petak,ostatak veceri je bio uglavnom dosadan ali buduci da su sutra tj danas 80-te nadam se da ce bit zabavno.

a e mogo bi vam rec nesto malo o nama da znate ko ova sranja pise pa pisem i ja i lik koji me sad ostro i prezirno gleda. to sam ja moja malenkost (kralj) floki i (ajde malo se buni kad sam stavio amo rec pridjev ispred njegova imena pa amo ga nazvat) jaksa....da idem u obrtnicku sk imam 17 gd i nekoliko dana . volim izlazit napijem se svaku subotu tako da se nesjecam subota (ako sam vam sto napravio ili reko u subotu IGNORIRAJTE) ovo bi moglo bit veoma vazno a to je da sam NEPISMEN tako ne obazirite se na te sitne(VELIKE) greske.kasnije cu vam stavit sliku mog velicanstava ali da vas odma upozorim prelijep sam tako nemojte predugo gledat.wink


sad o drugom freaku (NAZALOST) jaksi....pa ide u pomorsku ide 3 raz necega,nije previse pametan sto se tice skole ali inace je normalan (MOS MISLIT) ima 17 i pol godina ima los mobitel tako ne zovite ga na mob osim ako niste neka sisata,supcana,nogata,kosata,rogata picka jer nu se mob pokvari nakon poziva pa poludi i uglavnom ja najebem.ako nemas budzet od oko 500 kn koje si spreman potrosit na pice onda ga je nemoguce napit a i ako se nekim cudom napije rec se vam :''nisam...j..a..pij..an..ja..sa..m..samo...omam...je..n''(ne isplati se prepirat se s njim oko toga tako nemojte jer ce vas samo jos vise izludit-prethodno navedeni komentar temelji se na osobnom iskustvu-) voli vjezba ili trenira parkur (penjanje: i veranje po svakakvim sranjima na drukciji nacin)slikica ce doc samo se strpite i mislim da je to tononoFree Image Hosting at www.ImageShack.us




nookie boy neki ga neznate pod tim imenom ali za vas to je vlado.... nookie je dobar lik uvijek lud nesto bi radio a nisam nezna sto....ide vam u 1 raz neke sk mislim da je to ono tamo gdje dolazis peticom i osmicom ali buduci da neznam ime onada nek ostane na tome...da ide u prvi raz jer se kako on to govori on se ''ispiso'' ali budimo realni tjedan dana do kraja imas preko 5 predmeta ispravit a neznas ni koji su to predmeti jer si stranice knjiga iskoristio kao rizle....uzasno lud i zabavan lik uvjek nesto prica (da i zenske koje vole lovu on je pravi nikad ne izlazi vani bez malo narancastog u dzepu) to vam je mali plavi (a plavusa hahhahahahhahahah) pomalo zgoljavi covjeculjak uvijek u nekakvom army looku sa lancima i dovoljno oruzja da naoruza cijelu rusiju i da mu ostane viska za amere...da mislim da bi to bilo to
slikica ce doccool



Dr.Zlo ...koji lik...ide u opcu bar mislim...tj. gimnazija u svakom slučaju sto znaci da je ispalio ko kokica...nevjerujem da je ikad platio sam sebi pice ma zapravo ista...ta ''drevna'' tehnika grebanja koju je on doktoriro je nevjerovatna...toliko je dobar u tome da vise kruze price o njemu-LEGENDE ... ali kako sam ja svatio a sad jeli to istina ili ne zakljucite sami...lik je izaso s 5 kn nalio se ko stoka zajebavo se cijelu vecer i vratio se doma sa kutijom cigara i 20 kn...bar mislim da je to tako..voli sport uglavnom kosarku i vatrpolo..2 sporta u kojima se mozes izvuci ''a bilo je slucajno nije namjerno'' da mos mislit ne igrajte s njime nista jer necete izac zivi min jedan dio vas ce ostat na terenu (zub,oko,noga,ruka,prst,nos...)...voli pit i nalije se min jednom tj. uglavnom na gradcu
PS. onda ga iskoristavamo Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i ako nemate ili ako zelite evo vam nookie floki jax zlo
coolwinknononaughty
jax.7@hotmail.com cetiri kurca sudbine
floki091@hotmail.com
nikola5555@hotmail.com





Linkovi: http://hrabramrkva.blog.hr































Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr













utorak, 16.10.2007.

BE HAPPY
danas sam nekako sretan
i sad , kad pogledam na dan..
zašto je to tako... kad je toliko toga debilnosti i sranja...
kad bi trebao imati toliko briga...

najednostavnija stvar na svijetu

iskren osmijeh

danas, prolazeći pokraj autobusne stanice
ugledao sam lijep prizor
mala djevojčica, puše vodene balone i tako je uživljena...
mama je drži za ruku.. i ona je pogledava i smijesi se...
i ja prolazim..
naravno videci taj prizor
i ta mala me začuđeno pogleda..
na par sekundi..
i onda
ogroman, "iskreni" osmijeh.. koji je bio upućen baš meni
..naravno, na to ne možete ostat ravnodušni
i "morate" uzvratit osmjehom



nisam se previše obazirao na taj događaj do sada jer sam imao drugog posla i obveza
ali kad se osvrnem na dan.. shvatim da sam zapravo bio odlicno raspoložen

kako nas neke male, na prvi pogled beznačajne sitnice,
zapravo mogu usrećiti..





(strogo zabranjeno ljudima koji u imenu imaju ALEN ili PERKA)



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.