pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

23.03.2006., četvrtak

malo bolje raspolozenje.....

ej stoko.....dosla sam s treniga....i tak je bilo zakon....zajebavale smo se opce nismo trenirale..onak jako stvarno jako dobar trening.......a kak smo tek tresle s guzicama i ostalim atributim...fijuuuuuu....ma necemo o detaljima.....nego molim vas lepo danas kod bake me mali bratic (lovro,7 god)zbil...al fakat me mali nakefal...a baka me sam grdo gledala a kaj je znacilo da mu nesmem vrnuti.....pa mater mu vidim i malome.........ali oki oki bumo se mi nasli jemput za par let iza vugla.........bude takv revans kaj bu se sve dimilo........imam vec hematome.masnice...crnjavke ili kak vec ocete idem na centar za socijalnu skrb ga prijaviti jer je nasilan.......ali to dete...meh kaj bum ve...headbang

<< Arhiva >>