Pravilo bloga
Ne dozvoljavam vrijeđanje
ni mene ni drugih osoba.
Takve komentare brišem.

Let lastavica

31.01.2019., četvrtak

Arača


Dan je hladan, vjetrovit i vedar. Nastavljamo u Araču.

Nije lako naći put koji se odvaja prema ostacima benediktinske
crkve iz 13. stoljeća, usred nepreglednih oranica.


„Arača je ruševina srednjovekovne romaničke crkve koje se nalazi
između Novog Bečeja i Novog Miloševa u Srbiji, tačnije 12 kilometra
od Novog Bečeja. Godine 1948. godine je stavljena pod zaštitu kao
kulturno dobro.“


„Arača je izgrađena oko 1230. godine na temeljima starije crkve
iz 11. veka. Opljačkana je i uništena 1280, a obnovljena 1370.
godine po nalogu kraljice Jelisavete Kotromanić Anžujske. U toj
obnovi dodat je gotski toranj, čiji ostaci postoje i danas."





"Pretpostavlja se da je crkva pripadala imanju koje je 1407. kralj
Žigmund podario despotu Stefanu Lazareviću. Kasnije je pripadala
despotu Đurđu Brankoviću, koji ju je poklonio Pavlu Birinjiju. Godine
1551. Turci Osmanlije su spalili crkvu i od tada nije obnavljana.“

Idemo.

Boje dolazeće večeri su prelijepe u snježnoj ravnici.



(nastavit će se)

- 06:19 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

30.01.2019., srijeda

Glavaševa kuća


Marijana nas u Novom Bečeju vodi u naselje Vranjevo,
nazvano po Franji Lotarinskom. U ulici Josifa Marinkovića
se nalazi Zavičajni muzej „Glavaševa kuća“, otvoren 2009.

Kuća je stara 200 godina. Pripadala je dr Vladimiru Glavašu,
advokatu koji se nije bavio pravom, a bio je veliki narodni
dobrotvor. Pošto nije imao nasljednika, zavještao je kuću
crkvi na 100 godina, s tim da nijedna ženska noga ne uđe
(moguće u spomen na neprežaljenu ljubav), a poslije toga
je pripala gradu.




Portret dr Glavaša s diplomom.

Obilazimo spavaću sobu koja ima krevet s basamakom


U kući se nalazi i spomen soba kompozitora Josifa Marinkovića,
Glavaševog susjeda, sa harmonijumom, rukopisima, notama i
obiteljskim fotografijama.





Obilazimo i dvorišnu zgradu s alatima i sa starom berbernicom.



U granama drveća u bašti skrivaju se novobečejske sove.

(nastavit će se)

- 06:25 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

29.01.2019., utorak

Tiski cvijet


Iz Sokolca krećemo za Bečej u Bačkoj, gdje nas čeka
Marijana Ćalović koja će biti naš vodič ova dva dana.

Prelazimo kanal DTD (Dunav Tisa Dunav) i stižemo u Novi Bečej
u Banatu.

Smještamo se u hotel "Tiski cvet", u blizini tiskog keja i mjesta
gdje se posmatra jedinstveni prirodni fenomen "cvjetanja Tise".


Hotel Tiski cvet bit će nam domaćin dva dana. Ime nosi po čuvenom
prirodnom fenomenu, cvjetanju Tise.
"Tri godine u dubini...tri časa na svjetlosti... ovo je život malog
tiskog cvijeta"

"Tiski cvet (lat. Palingenia longicauda) je insekt koji spada u
vodene cvetove (Ephemeroptera). Dugačak je 8-12 centimetara,
a razmak krila dostiže 6-7 centimetara. Ova vrsta je poznata
kao najveća vrsta vodenih cvjetova u Evropi. Strogo je zaštićena
u Srbiji, kao i na međunarodnom nivou na osnovu Bernske konvencije.
Tiski cvet dobio je ime po reci Tisi koju nastanjuje. Vodeni cvetovi
nisu odlični letači, let im je nesiguran. Uglavnom moguće ih je
promatrati u proleće i početkom leta, kada se roje. Rojenje počinje
u večernjim satima i traje otprilike tri sata. Zrele životinje se ne
hrane za vreme svojih kratkih života već naduvaju svoja creva
vazduhom što im omogućava lakši let. Na početku rojenja larve
ostavljaju glinu na dnu reke gde su živele tri godine i dižu se na
površinu vode. U podizanju do površine im pomaže gas koji se
sakupio ispod njihovih košuljica. Na površini vode se mitari,
odbacuje svoju košuljicu i izlazi savršen insekt."

A posle doručka nastavljamo u obilazak...


(nastavit će se)

- 06:29 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (31) - Isprintaj - #

28.01.2019., ponedjeljak

Sokolac, prah prošlih vremena


Vrijeme je za put, vodi Keti, vozi Vlada. Društvo je pozitivno i veselo.


Vozimo se Vojvodinom, snježnom i bijelom.


Prvo ćemo posjetiti dvorac Sokolac, koji je izgradio Lazar Dunđerski
u posljednjim decenijama 19. stoljeća. Dvorac je dobila u miraz Emilija
Ivanović, ćerka Lazara Dunđerskog, kao i čitavo imanje koje se
zvalo "Veliki salaš“, pa je tako pripao grofu Ivanu Ivanoviću.


Upravna zgrada je nekad bila lijepa...

Nekad je dvorac okruživao divan park...

Nažalost, dvorac se ne održava niti obnavlja.

Keramika u ulaznom holu je kao nova...

Tu se nalazi originalna soba Lenke Dunđerske sa portretom Lenke u
prirodnoj veličini, koji je uradio Uroš Predić.

Ima još lijepog originalnog namještaja. 




Šteta što dvorac nije obnovljen, imao bi što pokazati.


(nastavit će se)

- 07:32 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

27.01.2019., nedjelja

Vesela nedjelja


Opet nedjelja i Lastavica postaje Eurica. Pomaže mecabg.



Nakon predivne večere uz svijeće i boce dobrog vina,
supruga odvede muža u spavaću sobu.
Polegnuvši ga na krevet, namigne i nježno šapne:
– Dragi, jesi li vidio kako izgleda zgužvanih 10 eura?
– Ne, nisam...
Polako i ritmično njišući kukovima otkopča tri gornja
dugmeta svoje bluze i između grudi izvadi zgužvanih
10 eura.
On se nasmiješi i uzme novčanicu.
– Dragi, jesi li vidio zgužvanih 50 eura?
– Uuuh... ne, nisam!
Ona se opet nasmiješi, zadigne suknju i između nogu
iz gaćica izvuče zgužvanih 50 eura.
Muž se počne znojiti, puls i disanje se ubrzaju. U
očekivanju novog pitanja, nestrpljivo uzme novčanicu.
– A sada mi reci, jesi li vidio zgužvanih 20 hiljada eura?
– Neee, nisam! – vikne napaljeno.
– Onda pogledaj u garažu!



Kod stomatologa
-Gospođo, trebam vam izvaditi kutnjak!
-Ne dolazi u obzir, prije bih rodila nego zub vadila!
-Molim vas, odlučite se, da znam kako da podesim stolicu!





- 06:54 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

26.01.2019., subota

Vesela subota


Opet subota i opet Lastavica postaje Eurica.
Pomaže mecabg.



Došao Mujo u Njemačku i pita Švabu za posao.
Kaže mu Švabo.-Ma neću te, Mujo, nisi ti za mene,
meni treba radnik vrijedan a vi Bosanci ste lijeni!
-Ma nije bolan, to su ti Crnogorci lijeni, mi Bosanci smo glupi!



Umre žena i stigne kod Sv. Petra.
On je upita:-Što je Vaša želja?
-Da budem živa!-odgovori žena.
I Sv. Petar je pretvori u toplomjer!




Došao čovjek kod doktora i žali se:
-Doktore, svi moji prijatelji se hvale, jedan ima seks svaki dan,
drugi svaki drugi, treći bar dvaput sedmično, a ja jednom u dva
tri mjeseca. Što da radim?
-Pa pričajte i vi, tko vam brani?


Macka i po!


- 08:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

25.01.2019., petak

Čamac na Tisi



Izuzetno uspjelo veče, maestro Rackov vodi, kao dirigent, pijanista,
moderator. Pjevaju tri mlade operske primadone. Pleše se, pjeva se.
I na kraju večeri ostanu dva stola, svi su se drugi povukli. Najveselije
društvo za kraj večeri. Maestro pita prisutne što žele da čuju. Sve
muzičke želje ispunjavaju.
Rekoh: „Čamac na Tisi“.
Moja prijateljica šapnu maestru: „Ovo je njena pjesma uz koju
uvijek pleše!“
Sve tri primadone su zapjevale, a maestro se naklonio i zaplesao
sa mnom taj fokstrot, dirigujući primadonama i orkestru.
Nezaboravno!

(iz moje knjige "Bluz" objavljene 2017.)



- 05:10 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (28) - Isprintaj - #

24.01.2019., četvrtak

Ljubav i sjeta


Tematska večer "Ljubav i sjeta " okupila je pisce Društva književnika
Beograda.

Vodili su Anka Stanojčić i Zoran Ilić.

Veče smo počeli pesmom jednog
od osnivača DKB, Tomislava
Miloševića, koju je čitala Ljiljana
Surić Lambić. Ona je pročitala i
pjesmu naše članice Duke Veljković
"Otići ću".

Otići ću

Kada rešim da odem,
a rešiću to vrlo brzo,
okrenuti se neću, ni za tren stati,
ostaviću te i sve što je bilo,
kod tebe neka ostane
i ovo srce što pati.

Dignute glave zaploviću
čamcem koji ne znam gde brodi
i neću nijednom stati.
Ni ptice selice kada odlaze
nijedno perce ne pokvase
preko okeana kada preleću
u slanoj burnoj vodi.

Ptice će se u stara gnezda
sledećeg proleća vratiti.
Ja tebi nikada neću,
niti ću za tobom patiti.


Nastavila je sekretar Anka Stanojčić pričom "Sjeta",
pa pjesmom "Mili"


Mili

Zvala sam te Mili
dok sam te volela
i o tebi sanjala

Zvala sam te svim
najlepšim imenima
koje ljubav može dati

Bio si mače, dragi,
sve nežno što je moja
mašta mogla zamisliti

Sad opet nosiš svoje ime
i niko te više ne zove
toplo, najtoplije.

Mili.


Nastavili su sa po dvije pjesme ili proznim pasusima:
Slađana Belko

Ljubomir Vujović

Gordana Rusinkov Marković

Nadica Ilić

Zorica Milošević

Olivera Šestakov

Zoran Škiljević

Sandra Nogić

Danijel Đukić

Zorica Milosavljević

Miša Lazar

Marko Matić

Zoran Ilić

Pa, doviđenja do narednog sastanka!

- 07:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

23.01.2019., srijeda

Sjeta


Njena lektorica je čitala posljednje priče i pjesme i pitala odakle tolika
sjeta u njima. Nije znala odgovor. A sve češće je osjećala neku tugu
kad bi se deca razišla svojim poslovima, a njoj se samoj nije išlo
nigdje. Prijateljice su imale svaka svoju zanimaciju. Nikog nije voljela.
Skoro je zaboravila kako to izgleda. Uvijek je više voljela da voli nego
što je određenog muškarca voljela. Voljela je ljubav. Nekako je uvijek
u sebi imala previše ljubavi, presipala se i kad bi je svu dala.
Ostajalo je još mnogo neutrošene.
Danas je pozvala svoju prijateljicu s kojom se duže vrijeme nije čula.
Dobila je njenog slijepog supruga naviklog da po tonu glasa procijeni
mnogo.
„A što si tako sjetna?“
„Čini ti se.“
„Ipak mislim da si sjetna“.
I tada se zamislila nad prazninom koju je osjećala negde u duši. Nad
svim promašajima u pokušaju da srce pokloni pravom, a svaki put
je izbor bio sve lošiji. Ako je to bio izbor. Ako uopće imamo mogućnost
izbora... Umaralo ju je da počinje ispočetka, pa opet boluje. Toliko je
puta morala odbolovati razočarenje da više nije imala snage za
nove početke. Sjetila se Markesove misli da ne prestajemo voljeti
kad ostarimo, nego smo ostarili kad prestanemo voljeti.
Dakle, ostarila je.


(Iz moje knjige "Bluz" objavljene 2017.)

- 08:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

22.01.2019., utorak

Zašto je poludio gospodin R?


Na ovu mi je predstavu ukazala pažnju Dinaja, kad je u Beogradu
izvedena premijera. Režiju je potpisao Bobo Jelčić, rođak Zdenka
Ječića. Kritike su bile odlične. I konačno mi je stigla na red za
gledanje.


Zašto je poludeo gospodin R?
Premijera: 20. jun 2018.
Pisac: po istoimenom filmu Rajnera Vernera Fasbindera i Mihaela
Fenglera, Režija: Bobo Jelčić
Igraju:
Gospodin R. - Boris Isaković
Gospođa R. - Nataša Tapušković
Šef - Branko Cvejić
Hana - Dubravka Kovjanić
Kolega 1 - Milan Marić
Kolega 2 - Bojan Dimitrijević
Komšinica - Jelena Stupljanin
Baka R. - Vesna Čipčić
Deda R. - Feđa Stojanović
Amadeus, sin - Pavle Korać

"Predstava "Zašto je poludeo gospodin R" u izvođenju
Jugoslovenskog dramskog pozorišta najbolje je
ostvarenje 23. Jugoslovenskog pozorišnog festivala u
Užicu - "Festivala bez prevoda" čiji takmičarski deo
je završen u novembru 2018."

"Pobednički komad na scenu je postavio Bobo Jelčić
a njemu je, takođe jednoglasnom odlukom, pripala nagrada
"ardalion" za režiju."

"Jugoslovensko dramsko pozorište sa užičkog Festivala
nosi i još jednu nagradu - Boris Isaković za ulogu Gospodina R.
proglašen je najboljim glumcem. I u ovoj kategoriji svi članovi
žirija su imali isto mišljenje."
Ako mene pitate, ekipa je odlična. Potpuno razumijem glavnog
junaka, pitali smo se da li ćemo prije poluditi mi ili on...


"Film Rajnera Vernera Fasbindera i Mihaela Fenglera "Zašto je
poludeo gospodin R… (Warum läuft Herr R. Amok), snimljen je
1970. godine. Pored ostalih nagrada, osvojio je Zlatnog medveda
na Filmskom festivalu u Berlinu."

(osim prve, ostale fotke su s neta)

- 07:27 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

21.01.2019., ponedjeljak

Mecin rođendan


Mecabg voli medvjediće

Ona voli zeleno

Ona voli ljubičaste lale

Ona voli vatromete

Ona voli serenade



Ona ne voli ako joj zaboravimo rođendan.
Evo, sjetila sam se. Mecabg, sretan ti rođendan!
Neka ti se ispune sve male želje, uz jednu veliku: zdravlje!



- 07:08 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

20.01.2019., nedjelja

Ljekovitost poezije i glazbe


Kad ste stari i sami, kad ste u domu, što vam treba?
Dobra njega, pomoć, lijepa reč, malo glazbe.

Da u Gerontološki centar Beograd, Dom Voždovac, stignu
lijepa reč i muzika, pobrinuli su se bar za jednu večer liječnici
pjesnici i književnici Umjetničke sekcije Društva lekara
Vojvodine SLD i Srpskog lekarskog društva u suradnji sa
Udruženjem „Akcija za slijepe”.


Dočekali su nas domaćini, upravnik Doma Voždovac i radni terapeut.

Pred punom salom Doma Voždovac nastupili su pjesnici
i književnici: dr Vladimir Jokanović

Prof. dr Jovan Striković

Prim. dr Anka Stanojčić (i najpažljivijoj slušateljici
odmah poklonila svoju knjigu)

Prim. dr Ljiljana Surić Lambić

dr Predrag Dugalić

dr Vesna Sekulić

i dr Ljiljana Đuričić.
.
Nježnu pratnju pjesmama obezbijedili su članovi Udruženja
„Akcija za slijepe” Luka Joksimović i Uroš Martinović.

A njihovi dueti raznježili su sve prisutne



Vokalni solista Dragiša Gaborović pjevao je na četiri jezika
i inspirirao ples po kuloarima.


Prilikom posjete upravniku Doma Voždovac dr Vladimir
Jokanović poklonio je više svojih knjiga a dr Vesna Sekulić
podijelila je korisnicima nekoliko desetina knjiga kao lični poklon.
Uručen je poklon od 141 knjige za domsku bibliotetku dobrotom
našeg stalnog suradnika Udruženja Adligat na čemu im javno
zahvaljujemo. Potrudit ćemo se da i drugim objektima Ustanove
Gerontološki centar Beograd učinimo slične poklone.


- 07:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

19.01.2019., subota

Vesela subota


Opet subota i Lastavica postaje Eurica.




Što muškarac više pomaže kod kućanskih poslova,
to je žena odmornija za ljubavnika...




Kako se zove žena koja voli sve poze?
Pozitivna žena...



Maša i medvjed


Stala je pod mojim balkonom, ja mislil izjavila bu mi
ljubav, a ona hvatala Wi-Fi...

Ak osjetiš da je žena luda za tobom, budi siguran da je
luda i bez tebe... (međimurska narodna)


Žene imaju kreme za: ruke, noge, lice, oči, podočnjake,
vrat, intimne zone... Muškarci imaju Nivea for men...




- 07:21 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

18.01.2019., petak

Volite li romanse?


Volite li romanse? Ja da. Pa kad su pozvali u Klub-restoran "Tesla",
Savski trg 9, Beograd, odazvala sam se brzopotezno.
VEČE RUSKIH I CIGANSKIH ROMANSI
Mirjana Marinković, glas
Zoran Dimitrov, gitara

Stigli smo prvi, dok su se raspjevavali, i na miru ih slušali.

A kad se sala napunila, dva sata bez pauze ispunjavali su nam
muzičke želje, koje nismo ni izrekli...


Pokušat ću sljedeći put uraditi neki bolji snimak,
mojim nisam zadovoljna, neka ovaj posluži za prvu pomoć.



- 06:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (30) - Isprintaj - #

17.01.2019., četvrtak

Prijina lazanja


Ovo jelo je smislila moja prija, pa ga po njoj i zovem. Ona je
odličan kulinar i nije je lako stići. Moj stari receptar čuva ovo
jelo sa poštovanjem.

Propržite na maslinovom ulju 3 sjeckane kapule, dodajte naribane
3 mrkve, prodinstajte, pa dodajte 600 g mljevenog mesa (juneće+
svinjsko) i propržite. Dodajte malo vode, sol, neobavezno vegetu,
biber, origano, pa prodinstajte pola sata. Na kraju dodajte 4 žlice
kečapa i 3 žlice brašna.

Skuhajte široke rezance 500 g u slanoj vodi. Ako ih ne nađete,
kao što ja nisam, mogu poslužiti i uži.

Naribajte 200 g kačkavalja.

U tepsiju ređajte sloj rezanaca, sloj mesa, sloj naribanog
kačkavalja, ponovo rezance, pa kačkavalj.


Pecite na 200 stupnjeva 40-45 minuta. Jedite u slast!
I nazdravimo!


- 07:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

16.01.2019., srijeda

Priče starog receptara


Pet puta sam u toku svog života prepisivala svoj receptar.
Ovaj sadašnji ima lijepu posvetu koja je njegov moto.


Kad bih prepisala receptar, za stari bi se netko grabio, netko
od onih koji znaju koliko volim kulinarstvo. I čuvaju ona četiri
vrlo pažljivo.

Sad je u njemu oko 1200 provjerenih recepata. Svaki ima svoju
ocjenu, ime onoga od koga sam dobila recept ili ime kreatora
jela. Nekad sam to ja. Nekad moj sin. Uglavnom prijatelji.

Ako bi znao pričati, što bi nam pričao? Istorijat nekih jela?
Priče o gastronomskim uživanjima? Pomiješajmo sve to,
pa krenimo.

Nazdravljam za sva gastronomska zadovoljstva koja su
nastala po ovom receptaru i tek će nastati!
I nazdravljam za rođendan naše smjehotvorine!


- 07:10 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

15.01.2019., utorak

Nova godina, drugi put


Lijepo je imati povode za slavlja. Eto, ja slavim dva Božića
i dvije Nove godine. Zar to nije bogatstvo?


Mjesto dešavanja: hotel "Tiski cvet", Novi Bečej.


Sviraju "Boemi", za svaku preporuku


Počnimo zdravicom

Dodajmo malo začina



Pa dosta čarolije




Samo veselo!

I nazdravimo pjenušcem u ponoć!

Lijepih želja nikad previše! Sretno!


- 06:42 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

13.01.2019., nedjelja

Dodir neba


U Biblioteci grada Kragujevca održana je 11.1.2019. jedinstvena
promocija knjige "Dodir neba" paralelno sa izložbom slika pod
istim nazivom, "Dodir neba", slikara i pisca Stanka Janjuševića.


Stanko Janjušević, slikar jedinstvenog stila, prikazao je svoj bogati
opus slika.


Predstavio je brojnoj publici svoju zbirku priča "Dodir neba",
koja je bila kandidat za nagradu grada Beograda. Korice
i sve ilustracije u knjizi djelo su Stanka Janjuševića.


O knjizi je govorio recenzent, prof. dr Miodrag D. Ignjatović


Brojna publika imala je priliku da prisustvuje jedinstvenom
kulturnom događaju




- 07:18 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (0) - Isprintaj - #

12.01.2019., subota

Nedjelja


Nedjelja? Nije moguće...pa dobro, opet je Lastavica
na jedan dan Eurica.


Da bi čovjek bil sretan u životu mora nekim ljudima odlučno reči NE!
Pogotovo matičaru...



Poslije operacije, muškarac se budi i pita doktora:
- Doktore, kako je prošla operacija?
- Pa, vidite, od danas ste žena.
- Kako, što ste to uradili, ne mogu da vjerujem, upropastili ste me!!!
- Vi žene ste uvijek nezadovoljne!



Sretna žena nosi potkovu u torbi,
a pametna žena ima svog konja...




Jasno mi je za udate..
Al' od čega polude ove kaj nemaju muža?




- 18:48 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

Opet subota


Evo subote i Lastavica postaje Eurica.
Pomaže mecabg..


On: Draga, auto mi je na servisu, vozil bum se par dana Smartom!
Ona: S kojom Martom????????


Kažu da se u meni skriva genijalac!
Pa svaka mu čast! Jako se dobro skriva...



Žena se hvali frendicama: -Posvađala sam se s mužem na
mrtvo ime! Onda sam mu stavila Viagru u kavu! Da ste samo
vidle kak je hodal cijeli dan za menom i ispričaval se...



Svi muškarci su dobri glumci! Ako mislite da vaš nije,
onda je jaaaaako dobar glumac.



Bračna matematika: Ljubavnica je ogromni udar na bračni
budžet! Ali, ako žena ima ljubavnika, može se uštedit gomila para...


Muž: -Draga, moram ti nekaj priznati! Kad vodim ljubav s tobom
mislim na druge žene!
Žena:- Sram te bilo! Ja s kim god da vodim ljubav uvijek
mislim na tebe...



- 06:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

11.01.2019., petak

Spoznaja krajnosti


U Društvu književnika Beograda predstavljena je četvrta knjiga
Blagice Antić, zbirka njenih pjesničkih bisera.



Uvodnu riječ dao je Predsjednik Društva književnika Begrada,
Zoran Ilić. Vođenje promocije nastavila je sekretar i voditelj Društva,
Anka Stanojčić.

Blagica Antić je pročitala četiri pjesme

Anka Dinić je nastavila sa naredne četiri pjesme

Anka Stanojčić je izabrala sljedeće četiri.
Evo dvije:


PESNIK

U tišini pesmu svoju kuje,
njen uzdah pesnika miluje.
U mislima prošlost sad skriva,
na papiru san - životom se sniva

Zenice lepotu u sebe upijaju,
niotkud prave novu čaroliju.
Pesnik - sa olovkom poput violine,
raspiruje sreću, ali i trag gorčine.

U zenicama do granica beskraja,
razliva se lepota nebeskog sjaja.
Šapat reke osluškuje se setno,
Sunce poskakuje na talasu spretno.

Priroda u sebi slika se verno,
sve je tako malo, a opet neizmerno.
Samo neka snaga u grudima traje,
samom sebi pesnik novu snagu daje.



VERUJ

Iako život ume da zaboli,
za iskušenja - ti se sada spremi.
Podigni glavu, još jače voli,
ne stoj u mestu, samo dalje kreni.

Sve što te u srcu tišti i guši,
niko to ne zna i ne treba da zna.
Budi uvek čist u sopstvenoj duši,
latica u polju, tako mirisna.

Ožiljci ostaju da žare i peku,
pusti neka idu niz planinsku reku.

U čoveku je snaga, ista kao u steni,
izdrži još noćas, izdrži do jutra.
Kada je najteže - prema sebi kreni,
pred tobom je život, u tebi je sutra.

Recenzent knjige Srđan Simeunović Sendan kazivao je svoje
impresije o knjizi, autorici i pročitao svoju recenziju.

Autorica je naglasila dvije nagrađene pjesme i dala završnu riječ.

Posjećenost je bila odlična, a autorica se umorila potpisujući knjige.




- 06:08 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

10.01.2019., četvrtak

Fascination


Kad je upoznala svog budućeg supruga, mislila je da je kraj njenom
traganju. Stamen, čvrst, postojan u izražavanju ljubavi, činio joj se
čovjekom koji zna što hoće i zna to sprovesti, ne kao Prvi.
Razvila se ljubav drugačija od one prve, ali čista i iskrena. Kad je
krenula njemu na vjenčanje, zazvonio je telefon. Levin se javio,
tražio da je vidi. Donio je knjigu posvećenu njoj. „Kiti, kraljici mojih
žena.” Nije ga vidjela, otputovala je u pratnji oca, odlučna da ne
popusti. Kasnije je stiglo pismo u kojem je rekao da je knjigu spalio,
da stihovi nemaju vrijednost kad ih ona neće.
Njene bračne godine su tekle s oscilacijama. Jednog dana srela je
Levina, na ulici su se sudarili pogledi, njegove se usne razvukle
u osmijeh, pritrčao je. Sjeli su u park da popričaju. Oženio se ženom
koja ga je mnogo voljela, imaju kćer Dubravku, ne ide, pred razvodom
je. Ubjeđivala ga je da vrijedi spašavati brak jer ga ta žena voli onako
kako ona nije umjela. Slušao ju je i često dizao oči ka nebu, nasmijan,
u nevjerici što je vidi, kao da je Bogu zahvaljivao. Kad su se rastali,
ušla je u autobus, on joj je mahnuo, pa se sjetio i u panici doviknuo:
„Kako ti je sada prezime?”
Viknula je odgovor, glas se izgubio u škripi točkova, da li je čuo?
Znala je gdje je, što radi, ali ga nije potražila.
I nakon dvadesetak godina listala je novine detaljnije nego obično.
Pretrnula je. Sa strane ispunjene umrlicama gledale su je poznate oči.
Levin je preminuo, u potpisu kćeri dopisuju mamu. Znači, dobio je
i drugo dijete, pa se razveo. I taman da sklopi novine, primijeti drugu
umrlicu. Njegova suradnica napisala je odu svom šefu koga je očigledno
voljela. Najnježnije riječi ljubavi zažuborile su iz umrlice. Nekako je bila
mirnija kad je to pročitala. Nadala se da je bar na kraju volio i bio
voljen kako je zasluživao.
Otvorila je muzičku kutiju i baletani su se počeli vrtiti uz „Fascination".



- 06:13 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

09.01.2019., srijeda

Pismo


Draga Kiti!
Ne, sad bih htio da ti kažem najljepšu, najtopliju, najsvečaniju riječ.
Nemoguće je. Jer, danas je ponedjeljak, .. .. ..... Za mene sigurno
presudan dan. Početak kraja. Da, Tebi se vjerojatno i ovo čini
bezvrijedno, jednostavno, smiješno.
Iako sam divljak bio, to samo za sebe. Drugi nisu morali da osjete
moje propadanje. A oni (imalo je i takvih), koji su se za to osobito
trudili, sami neka smiraj traže. Ja sam sve i svakoga oslobodio sebe.
Da mila, da Kiti! Dolazi i moj potpuni kraj! Ne žalim. Ne plačem.
Radujem se. Bilo je dosta dana kad sam s Tobom zvjezdano živio.
Ako bi mi se dani patnje odužili samo bih tužan bio. Da li shvataš?
Vjerojatno ne. No, kad-tad, ranije ili najzad shvatit ćeš. Žao mi je što
neću stići da učinim posljednji korak. Djelo. No, ništa. Možda nije ovo
oproštajno posljednje pismo. Ali, 99,99% je moguće da je ovo pravi
i neizbježni kraj.
Ti, najdraži stvore, jedina ljubavi moja, da li sad shvataš sve?
Možda ti je nelogično?
Ne mari. Ja se na Tebe ne mogu ljutiti. Nisam nikad ni mogao.
Jer, volio sam Te sasvim, potpuno, ili, da se izrazim kao Ti, „matematički”,
imao sam Te u srcu, mislima i ljubavi 100 %! Zato sad, na kraju svega
što sam ja, sretan sam što sam imao Tebe. O, kako sam mnogo,
mnogo sretan bio!
Nisam bio čovjek koga si Ti željela. Nisam bio princ ni mladić snova.
Bio sam odveć i u cijelom običan čovjek. Najobičniji od svih običnih.
Nisam imao šta da Ti dam. Ja sam bio sav, duhom i tijelom ljubav.
Ljubav rođena za takvu djevojku kao što si bila Ti. Dakle, i jedino je
moglo biti da pripadnem Tebi. Tako je i bilo.
Ali, premalena je bila moja ljubav. Tako neznatna da Tebi nije ni suze
jedne značiti mogla. O, Kiti, o najrođenija moja!
Znam, nećeš dugo čekati. Osjećam to, osjećam, previše slutim svoj kraj.
Ne, ljubavi, ne prebacujem Ti. Naprotiv. Želim da Ti poslednji dar dam:
Kiti, prosta ti moja ljubav bila! Zbogom!
S.


(nastavak sutra)



- 07:10 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

08.01.2019., utorak

Levin


Blizu je nekada bio kiosk sladoleda, najuspješniji na plaži, na kom je
tog burnog ljeta prodavala sladoled i lomila srca. Nije tako htjela, nego
se samo namještalo. Nakon Prvog, dugo nije mogla voljeti nikoga, a
oni su je tražili… S. iz Sredske pojavio se u pogrešnom periodu i to
mu je bila nesreća, krivica i grijeh. Zaljubio se u trenu, bez ostatka i
rezerve, srce bi iz grudi da izvadi i da joj ga da. Ona pak, nesposobna
da voli novog, kivna na sav muški svijet i toga nesvjesna, prihvatila je
udvaranja iz sažaljenja. Ništa joj se nije dopadalo kod njega, čak ni
poljupci s okusom i mirisom duhana (Nakon njega nijednog pušača
nije puštala ni na puškomet). Zvao ju je Kiti, želio biti njen Levin.
Od njega je dobila svoju prvu pjesmu, prelijepi katren koji rado samoj
sebi recituje kad je tužna:
„U tvojim očima
gladne
kao svjetiljke
gore dvije zalutale zvezde”.
Obožavao je kad ona svoju dugu kosu prebaci preko lijevog ramena,
tad ju je najviše volio. On se zaljubljivao sve više, ona sebe ubjeđivala
da joj je dobro s njim, da će ga zavoljeti. Kovao je planove, kule u
zraku gradio, vidio njihovu zajedničku budućnost. Jurio za njom
gdje god bi otišla, samo bi osvanuo pred kućom. Poklonio joj je japansku
muzičku kutiju u kojoj je mali baletski par plesao valcer „Fascination”.
Sve više ju je gušila njegova ljubav i zahtjev da mu kaže te dvije slatke
riječi. A one nikako da joj pređu preko jezika. Pomenula mu je malu ružu,
nije smjela. Od tog trena vezao se za nju i u svakom je pismu tražio.
Bilo joj ga je žao, pa mu je poklonila ružicu. A sažaljenje je loša baza za
ljubav. Krila je dobio kad mu je ružica stigla, knjigu počeo pisati.
Ona je pokušavala da ga malo umjeri u izražavanju ljubavi, nije uspijevala,
na sve je reagirao vrlo bolno. Reče joj da je kod nje sve naj, ona ga
najbolje poznaje i najviše muči. Svaki njen korak povlačenja propratio
bi silovitim napredovanjem. Kriv a nekriv. Osjećala se zagušenom,
udavljenom.
Konačno, rekla mu je da ne ide tako dalje, da ga ostavlja. Krik se
njegov prolomio, sve su brane popucale, rijeke se izlile. Ona je ostala
neumoljiva. Dolazio je, molio. Ništa. Pisao je, vraćala mu je pisma.
S vremenom sve je manje pisao, a sve bolnije. Mislila je, zaboravit će.
I dobila je godinu dana kasnije najtužnije pismo, kakvo nikad prije i
nikad kasnije nije primila.


(nastavak sutra)

- 06:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

07.01.2019., ponedjeljak

Božić


Domaćin na Badnju večer unosi badnjak. On simbolizira hrast
koji su pastiri donijeli u vitlejemsku pećinu gdje je rođen Isus
i koje je pravedni Josif založio da ugrije hladnu pećinu.

Na trpezi je obavezno i Božićno žito. Prema vjerovanju,
ono pokazuje koliko će naredna godina biti berićetna, a
svjetlost svijeće ili kandila koja probija put kroz zelenilo
pšenice - obasjava dom domaćina u narednoj godini
životnošću, srećom i toplinom.

Položenik pali badnjak. Ako on lijepo gori, sa mnogo
varnica, godina će biti sretna i puna blagostanja.


Domaćica mijesi česnicu u koju stavlja srebrni ili zlatni novčić.
Domaćin lomi česnicu redom i namjenjuje komade putniku
namjerniku, položeniku, kući, domaćinu, domaćici, ukućanima.
Onaj koji u svom komadu česnice nađe novčić, imat će sretnu
godinu. Prošle godine sam ga dobila ja i imala sam vrlo lijepu
i uspješnu godinu.

Sretan Božić svima koji ga slave po
julijanskom kalendaru!
Hristos se rodi!


- 06:58 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (46) - Isprintaj - #

06.01.2019., nedjelja

Badnja večer


Bogatstvo je slaviti dva Božića i dvije nove godine.
Večeras mi je druga Badnja večer.

Badnji dan nazvan je po sječenoj grani hrasta - badnjaku,
svetom drvetu Slavena.

Navečer, uoči Božića, badnjak se unosi u kuću. Prvo se maže
medom, a nakon toga se pali i počinje "džaranje". To je običaj
čačkanja i raspaljivanja plamena, najčešće uz riječi "koliko
iskrica toliko srećica, koliko varnica toliko parica, zdravlja...".
To izgovara i položajnik koji ujutro na Božić prvi uđe u kuću
domaćina i "džara" vatru.


Na Badnji dan se posti, a uglavnom se jede riba, pasulj,
kupus i suho voće.

Na zdravlje vam i veselje Badnja večer!

- 22:10 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

Opet Eurica+ mecabg


Još malo humora, Eurica po dogovoru radi dok se Euro ne vrati.
Pomaže mecabg.








Mudra žena zna kad treba da ušuti.
Pametna iskoristi pravo veta!












- 08:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

05.01.2019., subota

Timski humor


Danas se o humoru brinu Lastavica- Eurica i modrinaneba.
Euro odmara.













- 07:55 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

04.01.2019., petak

Eurica


Još malo humora, Eurica po dogovoru radi dok se Euro ne vrati.
Nekoliko blogera i blogerica je pomoglo.




Voze se u vlaku Kinez, Amer, Irac i Hrvat.
Nakon nekog vremena Kinez izvadi iz torbe šaku riže i baci kroz
prozor, a na začuđene poglede odgovori kako toga u Kini imaju
za bacanje. Amer k'o Amer, izvadi iz novčanika nešto dolara i
baci kroz prozor, jer toga, kaže, kod njih ima za bacanje.
Nastave se voziti u miru ali Irac sve češće pogledava u Hrvata,
a kad ovaj shvati vikne: -Ajme meni, molim te nemoj!
















- 07:29 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

03.01.2019., četvrtak

Imamo iznenađenje za Vas!


U mom rodnom kraju svi plešu i ja sam počela sa 15 godina izlaziti
na igranke. U plesu sam bila prošena dva puta, a da ničeg drugog nije
bilo između partnera i mene. Samo ples. Na prvi ples je planula ljubav
između moje najveće ljubavi i mene. Najsretnija sam kad plešem i
često izjavljujem da najveće zadovoljstvo čovjek dobija u seksu, a ako
ga nema, skoro isto takvo u plesu, pa je nekad ples zamjena za seks.
I najbolja zabava mi je dosadna ako se ne pleše.
Tako se desilo da je jedna velika kompanija priređivala izuzetnu
prednovogodišnju večer u hotelu „Hyatt”. Divno dekorirana sala, usluga
na visokom nivou, bend ima sjajan repertoar, svi se služe, ali nitko ne
pleše. Mrtvo. I shvatim, znajući ekipu, da menadžeri kompanije, odlični
plesači, ne počinju ples prije direktora, kojem to ne pada na pamet! Večer
će propasti samo zbog tog „sitnog” detalja. Vrijeme je za akciju. Tiho
pozivam jednu od menadžerki i tražim da kaže direktoru, kako se očekuje
da on otvori ples, a ako nema s kim, ja se javljam kao dobrovoljac.
Vidjela sam trenutak kad mu je prenosila poruku, on je pogledao u
mom smjeru (nismo se ranije poznavali) i ja sam diskretno podigla čašu
da nazdravim. Kimnuo je glavom i krenuo prema bendu. Dogovorio se
s njima i oni su počeli svirati neku mirniju melodiju. Direktor je prošao
između prvog reda stolova, gdje su sjedili važniji gosti, došao do mog
stola i naklonio se. Ustala sam i stupili smo na podijum za igru. Za malu
zavjeru nitko osim nas troje nije znao. Osjetila sam šok svih prisutnih i
pitanje, zašto je baš mene izabrao.
„Hvala Vam za ideju, ja se ovoga ne bih sjetio!”
„Svi čekaju Vas, a bila bi šteta da propadne ovakva večer!”
Čim sam to rekla, okružili su nas plesni parovi iz firme, a onda se podijum
ispunio brojnim plesačima. Svi su samo čekali znak za početak! Kad
me je ispratio na mjesto, birali su me mnogi. Oko mene je bila najveća
gužva u igri.
Pri kraju izuzetno uspjele večeri u kojoj se non stop plesalo, direktor se
progurao do mene i rekao: „Hvala Vam, ne bi bilo ovako lijepo da nije bilo Vas.”
Pitala sam se, hoće li izvući neki zaključak iz ove epizode.
Dobit ću odgovor.
**
Sljedeće godine, nakon niza povreda moja fizijatrica mi je naredila
vježbe. Ne volim to. Plivanje! Može, u moru. A bazen? Ne, ne može bazen,
tu se dobijaju infekcije koje baš ja liječim.
„Pa nešto moraš!” rekla je ona ljutito.
„Ne volim vježbe. Ja volim da plešem!”
„Pa pleši?”
„A gdje naša generacija može plesati?”
„Stvarno, nema. Da napravimo?”
I tako smo nas dvije osnovale plesnu grupu koja je dva mjeseca plesala
kod prvog trenera, Ace. Imao je pogodan prostor na Slaviji i svima je bilo
zgodno da tu stignu subotom uvečer. Kad je izgubio taj prostor, dugo je
nastojao da nađe pogodan da zadrži moju grupu, ali nije uspijevao, pa smo
prešli kod Ivice i ostali u njegovoj plesnoj školi pet godina.
U toku drugog mjeseca kod Ace dogodila se zgoda gdje mi je to znanje
dobro došlo. Ona ista kompanija od prošle godine priređivala je
prednovogodišnje slavlje u istom hotelu „Hyatt”, sa istim bendom i sjajnim
programom. Čim sam se pridružila na uvodnom koktelu, jedna menadžerka
mi je povjerenički šapnula: „Imamo iznenađenje za Vas!”
Sjetit će se plesa od prošle godine, pomislila sam. I prije otvaranja plesa
nastupila su tri takmičarska plesna para poznate plesne škole sa latino
potpurijem. To je to iznenađenje, bila sam sigurna.
Ali menadžerka mi prilazi i ponovi: „Imamo iznenađenje za Vas!”
I na to voditelj programa najavi da će plesači pronaći dobrovoljce u sali i
zaplesati ča ča ča! Prvi se plesač uputio prema meni i izveo me.
Izvođenje drugih je bilo sporije, pa sam imala vremena da partneru
objasnim što sam od ovog plesa naučila za dva mjeseca: osnovni korak,
promenadu, kontrapromenadu i spot okret. Držaće se toga. Ostali izvedeni
nisu bili plesači, pa smo moj partner i ja pobrali najviše pažnje i aplauza.
Još da dva velika video bima nisu sve snimala, ne bih imala toliku tremu!
Kasnije, kad sam pričala sinovima (odličnim plesačima), grdili su me zbog
treme i što nisam još bolje iskoristila šansu da plešem sa vrsnim plesačem.
Nisu razumjeli kakve veze ima to što su svi gledali svaki moj korak!



- 07:20 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

02.01.2019., srijeda

Eurica + mecabg


Još malo novogodišnjeg humora, Eurica po dogovoru radi
dok se Euro ne vrati. Pomaže mecabg.




Sutra otopljenje, kažu.
Otpadat će ledenice sa krovova.
Povedite svekrvu, da razgledate izloge


Prodavac knjiga nudi plavuši:
-Prodajem dvije knjige po cijeni od po 100 dinara komad!
-Ne znam, skupo je to.
-Evo, ako je skupo, kupiš jednu za 200 dinara, a drugu dobijaš
besplatno!
-E, to je već mnogo bolja ponuda!



Kakva je razlika između muškarca i svinje?
Svinja ne postaje muškarac nakon pola litre rakije!



Liječniku kod kuće zazvoni telefon, zovu ga kolege na kartanje.
-Dolazim odmah!- vikne on u slušalicu.
-Zar je tako hitno?- upita ga žena.
-Jako, draga! Već su tri doktora tamo!



Mafijaški sin (iz Zemuna) piše pismo malom Isusu za Božić:
"Dragi Isuse, ja bih želio...."
Digne se, zgužva papir, baci u smeće, ode do dnevnog boravka,
uzme kip Djevice Marije i stavi ga u ladicu.
Vrati se do stola, uzme olovku i počne pisati:
"Ako želiš ponovo vidjeti majku..."






- 08:28 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

01.01.2019., utorak

Nova godina- otmjeno


U okviru manifestacije Beogradska zima 2018/19. i ove godine je
organiziran program NOVA GODINA “OTMENO” u Sava centru.

Nastavlja se omiljena tradicija Beograđana, besplatan doček Nove
godine u kojem je 31. decembra 2018. učestvovalo oko 160 izvođača.

Ova čarobna novogodišnja noć namijenjena je svim
sugrađanima i gostima Beograda, koji je žele drugačije
provesti.

Program, kao i prethodnih godina, otvara nastup mladih muzičara:
Dečja filharmonija pod dirigentskom palicom Ljubiše Jovanovića
izvodi dio svog atraktivnog repertoara, koji obuhvata djela od Bacha
preko Mozzarta do Bizeta.






U Velikoj dvorani Sava centa publika sluša hitove klasične muzike
u izvođenju vrsnih domaćih muzičara, kojima se po prvi put
pridružuju i ekskluzivni gosti iz inozemstva. Specijalni gost je
Nikita Vlasov, iz Moskve, fantastični virtuoz na klasičnoj
harmonici.

Nastupa također i naš poznati gitarista Aleksandar Hadžiđorđević.


Glavna zvijezda večeri je sopran Elena Mošuk, čuvena zvijezda Milanske
Skale i najpoznatijih europskih operskih scena, koja nastupa uz naš
poznati orkestar Camerata Serbica, uz poznatog europskog dirigenta
Cristopha Hebaisena i našu Vesnu Šouc.

Na sceni u foajeu ispred Velike sale publika uživa uz bluz rok
program popularnog muzičara Nikole Pejakovića Kolje.



U ponoć pljušte čestike...

... i pada prva zdravica. Sve vam sretno i lijepo bilo!



- 14:14 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

Ultramoderna Nova godina


Sretna Nova godina! Euro će još odmarati, pa ćemo danas
vježbati engleski!









I na kraju:


- 08:49 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (28)
Veljača 2024 (22)
Siječanj 2024 (24)
Prosinac 2023 (27)
Studeni 2023 (28)
Listopad 2023 (21)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (19)
Srpanj 2023 (21)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (32)
Veljača 2023 (28)
Siječanj 2023 (32)
Prosinac 2022 (32)
Studeni 2022 (29)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (28)
Kolovoz 2022 (25)
Srpanj 2022 (33)
Lipanj 2022 (26)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (22)
Ožujak 2022 (31)
Veljača 2022 (30)
Siječanj 2022 (32)
Prosinac 2021 (39)
Studeni 2021 (31)
Listopad 2021 (32)
Rujan 2021 (30)
Kolovoz 2021 (31)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (29)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (32)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (30)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (32)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (27)
Kolovoz 2020 (31)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (30)
Svibanj 2020 (33)
Opis bloga

"Let lastavice –
slijedi tok rijeke
kao da pliva." ...

Saimaro


Opis bloga, najkraće: BITI ILI NE
BITI. Zašto netko piše, ako ne da
bi sastavio sve svoje dijelove?
Od trenutka kad krenemo u školu
ili crkvu, obrazovanje nas kida na
dijelove, uči nas da rastavljamo
dušu od tijela i razum od srca.
Mora bit da su ribari sa Kolumbijske
obale učeni doktori etike i morala
jer su izmislili riječ sentipensante,
osjećati-misliti, da bi definirali jezik
koji govori istinu.

Eduardo Galeano

(misao pronašla pedeset+)


Sviđa mi se koncept bloga. Šalješ misli
kao sjeme koje odnosi vjetar. Postoji
mogućnost da se sjeme primi i nikne
negdje, a da ti to i ne znaš. Da ga
netko nastavi njegovati bez da zna
tko ga je poslao. Ostavlja mogućnost
da ostaneš nepoznat i nepoznatom
otvoriš vrata za milijun potencijalnih
mogućnosti koje leže u svakom sjemenu.
(pedeset plus)


Cilj mi je biti Čovjek.
I tražim samo
Respect
I jednog dana, kada me ne bude, neka
iza mene ostane (između ostalog) bar
moja Pisana Riječ.

(White lilith)



Putovodoljubni gastronaut
(milord55)



Vrata prvenstveno služe
da prostor zatvore. Ona su
ulaz u njega. Uglavnom su
zatvorena. Otvaraju se
milom ili silom.
Internetske stranice zovu se
portali (portal: glavni ulaz
na pročelju dvora, palače,
crkve ili veće građevine,
izrazito likovno obrađen
(skulpturama i reljefima)
Tvoj blog je portal u tvoj
bogati svijet. Ulaz.

(Potok)


Nije li to smisao
putovanja
- da težimo
postati bar malo
bolji ljudi koji će
dobro što ga
u nekom času
drže na dlanu
dijeliti s drugima
oko sebe?

(j.)

Dok je mora biće i plime,
dok je plime biće i ljubavi
dok je ljubavi mora biti i oseke..

(mecabg)


Sad znam.
Ti si kao Dunav.
Stvorena da teče...
(sewen)

Prava si čuvarica od zaborava...
(sewen)



Kada lasta
u svoj foto virne
slikama nas
sve u srca dirne

(semper contra)



Ljepota se zrcali u očima promatrača
i pamti srcem...

(Dinaja)



Gde je ljepo u svim pogledima, tamo "leti" lastavica:))
(modrina neba)



Postoje lijepa mjesta na svijetu.
Jedno je ljepše i posebnije od svih.
O njemu pričamo srcem,
njega slikamo dušom.
Rodno mjesto.
Svaki tvoj zapis je lijep,
ali ovaj se zove
pripadnost i ljubav.

(Razmišljanja jedne žene)


Ne valja bez riječi.
Ne valja sa puno riječi.
Prava mjera je kad si
jasan sam sebi.
I kad se odražavaš u toplini
očiju drugih. To je onda, valjda,
prava mjera riječi
(morska iz dubina)


Svaka žena i muškarac
su unikati, a mi se
uglavnom ponašamo
isto prema svima,
tj. ponavljamo greške.
(Gogoo)

Drago nam je da si uzivala
i hvala ti na lijepim fotkama.
(posljednji komentar GMD)


mail:
ankas33@yahoo.com


Počasni komentatori bloga:
gogoo i Vladkrvoglad,
koji uvijek dodaju neke korisne
informacije mojim postovima.