Pravilo bloga
Ne dozvoljavam vrijeđanje
ni mene ni drugih osoba.
Takve komentare brišem.

Let lastavica

31.12.2016., subota

Vesela Nova godina





Mali oglas:
Poklanjam pudlicu. Zvati od 5 poslijepodne do 10 navečer.
Ako se javi ženski glas - spusti slušalicu!


Kaže otac sinu dok su ispraćali goste:
- Ajde, pokaži šta smo te mama i ja učili,
kako se kaže kad se ispraćaju gosti?
- Hvala Bogu!



Dovode Muju mrtvog pijanog kod liječnika.
- Ne mogu da vas pregledam zbog velike količine alkohola u krvi.
- Nema problema doktore, doći ću ja kad se Vi otrijeznite!

>
Pita tata sina:- Koga više voliš? Mamu ili tatu?
Sin:-Oboje.
Tata:-A da ja odem u Pariz, a mama u Ameriku, gdje bi ti otišao?
Sin:-U Ameriku.
Tata:-Zašto?
Sin:-Zato što je bolja zemlja.
Tata:-A da ja odem u Ameriku, a mama u Pariz, gdje bi ti otišao?
Sin:-U Pariz.
Tata:-Zašto?
Sin:-Zato što sam već bio u Americi.


Sjedi Crnogorac u hladu pred kućom i zove ženu:
-Ženo, dođi ovamo!
Žena prepadnuto potrča ka mužu. Kaže on:
-Nacrtaj mi šahovsku tablu na leđa!
Žena nacrta, a on će:
-E, sad me počeši na F4!


Što je višak vrijednosti?
Kad je neka ženska zgodna, ali i pametna!





Umro carinik i otišao kod Svetog Petra.
- Gdje bi ti želio da te pošaljem, u raj ili pakao?
- Negde na granicu, ako može.










- 19:07 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (14) - Isprintaj - #

Šaljivi doček


Ispraćamo još jednu godinu, pa neka nam bude veselo!





Za Za Gabor, poznata glumica pedesetih godina prošlog
stoljeća, često je davala urnebesne izjave o muško-ženskim
odnosima.
“Žena se mora udati iz ljubavi i nastaviti da se udaje sve dok
je ne pronađe.”
(Upitana koliko je muževa imala) “Misliš, pored vlastitog?”
“Ne znam ništa o seksu, jer sam oduvijek bila u braku.”
“Želim muškarca koji je prijatan i pun razumijevanja. Da li je
previše da tražim i da bude milijunaš?”
“Ja sam prava čuvarkuća. Kad god se razvedem, ja zadržim kuću.”
“Nikad nisam dovoljno mrzila muškarca da mu vratim
njegove dijamante.”
“Razvoditi se samo zbog toga što ne volite muškarca je gotovo
podjednako glupo kao i udati se samo zato što ga volite.”
“Jedna od mojih teorija je da muškarci vole očima, a žene ušima.”
“Ne pamtim ničije ime. Šta mislite kako su ljudi počeli da se
oslovljavaju sa ‘dragi’/’draga’?”
“Ljubav muškarca je nepotpuna sve dok se ne oženi. Onda je gotova.”


Mujo i Haso razgledali Koloseum u Rimu.
- Ovo je fantastično - kaže Haso.
Mujo: - A zamisli kako će tek izgledati kada ga završe!




Kad prelazite ulicu, uvijek gledajte na kola, a ne na semafor!
Semafori rijetko kad udare čovjeka.



Oženio se Crnogorac. Prva bračna noć… Legne sa mladom
i kaže joj: -Ženo, ufati ga lijevom rukom!
Uhvati mlada onu stvar ali slaba vajda … ne diže se.
-Ženo, ufati ga desnom rukom!
Mlada promijeni ruku, ali jok… i dalje ništa…
-Ženo, ufati ga sa obje ruke!
Mlada ga posluša, ali ništa se ne pomjera i Crnogorac počne
kukati: -Kuku meni do Boga miloga, kuku meni, jadan sam ti ja,
ĐE OŽENI ŽENU INVALIDA U OBJE RUKE…






Čovek: -Bože?
Bog: -Što hoćeš?
Čovek:- Je l’ mogu nešto da te pitam?
Bog: -Naravno!
Čovek:- Što predstavlja milion godina za tebe?
Bog:- Jednu sekundu!
Čovek: -A milion eura?
Bog: -Jedan cent!
Čovek:- Je l’ možeš da mi daš jedan cent?
Bog: -Sačekaj sekundu...






- 06:32 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

30.12.2016., petak

Što vam želim u Novoj godini



Ups, greška!


Ja sam sakupljač neobičnih stvari.
Neka drugi sakupljaju značke i marke.
Ja sakupljam dane, sate i trenutke.


U Novoj 2017. godini


Nek' se problemi pred vama sakriju u mišju rupu

Nek' vaši brodovi široko razviju jedra

Koraci postanu sigurni i lijepi

I samo streme uvis, na bolje, na ljepše

Ne treba nam mnogo, ali imajmo baš to!


Želim vam uvijek dragu osobu s kojom ćete podijeliti radosti i tuge

i da ne zaboravimo jednostavno pravilo sreće, osmijeh

Na kraju budite zadovoljni godinom, pa joj darujte
ružu zahvalnosti!




- 07:23 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (54) - Isprintaj - #

29.12.2016., četvrtak

Predpremijera dočeka


Novu godinu ne treba ispratiti jednom, 31. prosinca, nego je polako ispraćati
dok joj ne vidimo leđa i pripremati se na onu novu. Pa, tako uradismo i mi,
izletnici, u probi veselog ispraćaja stare godine.



Predpremijera dočeka je imala sve što treba: dosta dobre muzike,
plesa, pjesme i dobre zalogaje.





Preporučujem ovaj recept i drugima koji mogu i žele. Podiže nivo
raspoloženja za oko 300% i prirodnost osmijeha za 200%.





- 06:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

28.12.2016., srijeda

"Zbor Židova"


Na sjajno organiziranom balkanskom kongresu u Strugi svake večeri svirao
je odličan bend. Imala sam savršenog plesnog partnera i naigrala se do
mile volje. Prve večeri bend je svirao potpuri melodija iz raznih zemalja
i iznenadio me valcerom "Zbor Židova" iz opere "Nabucco". To je vjerojatno
najljepši zbor iz opera, ali se ne smatra plesnom melodijom. Odigrali smo
taj božanstveni valcer, pa sam onda prišla bendu, pohvalila ih i pitala
odakle im ideja da baš to sviraju.
"Za goste iz svake zemlje sudionice svirali smo po jednu melodiju,
a nismo znali što bismo drugo svirali gostu iz Izraela!"
Oduševila sam se i zamolila ih da sutra ples počnu baš tim valcerom.
I sutrašnje veče poče, a ja sam rekla društvu da će se svirati "Zbor
Židova". Prvi, drugi, treći ples ... nema mog valcera. Društvo me zadirkuje.
Utom moj partner konačno riješi da zaplešemo. U trenu kad smo se
pojavili na podiju, bend je prekinuo melodiju koju su svirali i počeo "Zbor
Židova". Zapanjili su i moje društvo, jer su shvatili da obećanje vrijedi
samo za mene. Nastavak je bio još fascinantniji. Punih 75 minuta bend
je svirao plesne melodije, prelijevajući jednu melodiju u drugu bez
sekunda pauze. Dok su se na podiju mijenjali razni parovi, nas dvoje
smo plesali sve vrijeme. To je bio poklon benda za mene, kakav u
životu nisam ni prije ni poslije dobila.
Nakon toliko duge svirke, jedan od glazbenika je sklopio ruke u znak
da oni ne mogu više... Nas dvoje smo još mogli plesati, ali sam se
saplitala u hodu do svog stola...



- 06:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (28) - Isprintaj - #

27.12.2016., utorak

Od srca i duše


Na ovom koncertu bile smo koleginica i ja samo posmatrači i inicijatori
većeg odziva posjetitelja, a u planu je da se na sljedećim humanitarnim
akcijama uključimo, ona pjesmom, ja poezijom.
Na početku ovog snimka vidjet ćete nastup štićenika doma, koji nas je sve
rasplakao. Nastojat ćemo pomoći da bolje žive. Malo bar, od srca.



Predsednik sekcije akademik prof. dr Vladimir Jokanović reče:
"Sekcija za umetnost, kulturu i humanost SLD (Srpskog lekarskog društva)
u svom imenu nosi reči humanost, kultura i umetnost. Tri stuba na kojima
počiva čovečanstvo, koji u sebi sadrže sve što ljude čini ljudima. Udružili
smo se u ovu Sekciju da pokažemo i dokažemo da je medicina četvrti
stub „zgrade” u kojoj živimo. Priroda nas je obdarila talentima za
književnost, muzičku umetnost, likovno stvaralaštvo.
Naša Sekcija zacrtala je program „Umetnost za humanost”. Hteli smo time
da naše skromne mogućnosti koristimo kako bi pomogli onima koji pomoć
trebaju. Ovu godinu posvetićemo pomoći Domu za decu i omladinu sa
posebnim potrebama „Veternik”. Držali smo koncert u Narodnom pozorištu
u Beogradu. Slede koncerti u Kolarčevoj zadužbini i u Srpskom narodnom
pozorištu u Novom Sadu. Godina u koju ulazimo je 145 -ta SLD. Moramo
biti dostojni naših prethodnika koji su svojim humanim, umetničkim i kulturnim
dostignućima dali pečat savremenoj kulturi, nauci i umetnosti u Srbiji.
Svaka naša akcija traži žrtve, ali donosi zadovoljstvo."



- 07:35 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

26.12.2016., ponedjeljak

Danas nam je divno...


Nakon "Mice ubice" i mnogih drugih predstava koje izazivaju smijeh
do suza, Mićko Ljubičić je opet uspio napraviti savršenu predstavu,
"Danas nam je divno dno.".


Moguće je smijati se sve vrijeme, a nije vam do smijeha, stalno ste na granici
smijeha i plača. Priča je naša, ono što nam se svakog dana dešava (žuta
štampa i svudprisutni premijer), prepoznajemo sve, znamo da ne možemo
mnogo promijeniti, pa ni da se smijemo ni da plačemo. Ipak se smijemo,
sa gorkim okusom.


Pa izađemo u hladnu raskošnu prazničnu noć i još dugo, dugo razmišljamo o viđenom.





- 06:30 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

25.12.2016., nedjelja

Što vam želim za Božić?


Sretan i čestit Božić!

Budite radoznali!


Uživajte u zimskim radostima!



Cijenite sitne pažnje!


Radujte se svemu lijepom


Zabilježite lijepe trenutke!


Sretan Božić!

(fotke s neta)




- 00:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (94) - Isprintaj - #

24.12.2016., subota

Tko te ima, taj te nema



Pao Mujo sa 11. kata. Okupilo se mnoštvo ljudi da vidi šta
je s njim. Prilazi i Haso. U tom trenutku Mujo ustaje i briše
sa sebe prašinu. Haso ga pita:
-Bolan, Mujo, što je to bilo, zbog čega se skupio ovoliki svet?
-Ma, nemam pojma, i ja sam sad došô!


Dođe kod Hase komisija sa željeznice:
-Haso, ovuda ide trasa nove pruge i vlak će ići posred tvoje
kuće, tako da znaš.
-Ma, neka ide, ali ako mislite da ću ja otvarati i zatvarati
vrata za vlakovima, zeznuli ste se!


Dva penzionera razgovaraju u parku:
- Uživaš li u penziji?
- Baš i ne, bole me kosti, bole me leđa, bole me noge,
bole me ruke... a ti?
- Ja kao da sam se ponovo rodio.
- Kako to misliš?
- Nemam kose, nemam zuba, a jutros sam se i upiškio.


Zašto Piroćanac od svih životinja najviše voli žirafu?
Zato što može brstiti lišće u susjedovom dvorištu.


Kaže sin mami:
- Mama, mama... Tata je u dnevnom boravku
i hoće skočiti s prozora.
- Reci tati da sam mu nabila rogove, a ne krila!


Ulazi žena u taksi i kaže:
- Budite pažljivi i vodite računa, ja sam majka
osmero djece!
- Ja da budem pažljiv?!


Dobio Mujo na lutriji tri milijuna maraka. Veseo ulazi u
kuću i na sav glas kaže Fati:
-Fato, pakuj se!
-A kuda ćemo? - upita ona.
-Ja ne idem nikud!


Pričaju Mujo i Haso o nesanici.
Kaže Mujo: -Ja se sasvim lako rešim nesanice. Uvijek
brojim do tri i gotovo!
-Samo do tri?
-Dobro, nekad i do pola četiri!




- 07:30 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

23.12.2016., petak

Lepeza lijepih sjećanja


Zaista se ne sjećam kako mi je more poteklo venama rođenjem u Makarskoj
na 100 metara od mora. Ali znam da uz more uvijek nađem sebe. U sjećanju
prvo izleti plavo cvijeće na padinama Predolca u Metkoviću i žuta ruža čiji miris
još pamtim. To su mirisi djetinjstva. Onda se zabijele stijene pružene u more
Sućurja, na kojima smo se igrali slobodno, nesputano. Pa zamirišu borovi u
Makarskoj i more se zaplavi u svim mojim pogledima, a Biokovo se nadvije
i zaštiti me krilima sure ptice. Plešemo na terasi nad morem, zapletenih
njegovih prstiju u mojoj kosi. I pod borovima na velikoj plaži spuste se tople
usne u prvi poljubac. Kestenovi mirišu na ulazu u Medicinski fakultet u Rijeci.
Pa neke zelene oči šeretski ušetaju u moj san i odvedu me daleko, daleko,
da sve ispočetka stvaram, da se borim i izborim za plavu pa za crnu kosicu.
I rastemo zajedno, veliki kao ponos, još veći kao sreća. Prve riječi, pa prvi
uspjesi u struci i nauci, njihova i moja putovanja po svijetu. Ja sam mjerila
Europu, oni mjere svijet, koliki je, kakav je. Po istoj balskoj dvorani plovimo
i oni i ja, dijeleći nemjerljivu radost plesa.
Nakon vrtloga sve se istaloži i nove se nade rode, ponovo srce zaigra.
Puteve mjerim kotačima i patikama, staze otkrivam i radost nalazim.
Fotografski bilježim ljepotu s kojom se susrećem. Nasmiju mi se male smeđe
oči, pa zaigraju nestašni plavi pramenovi i poremete svaki red u danima.
I idemo dalje i veselimo se svakom danu koji dolazi.


- 06:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

22.12.2016., četvrtak

Volite li lignje?


Recept danas ide po želji jedne
drage blogerice.


Odabrati što manje lignje, odvojiti krakove i odsjeći nejestivi dio,
izvaditi utrobu i pero, oprati i dobro ocijediti. U teču s poklopcem
na maslinovo vrelo ulje ubaciti lignje i krakove, odmah poklopiti
i pržiti pet minuta, okrenuti, dopržiti, tek tada posoliti (solni cvijet,
ako može).


Posebno spremiti preljev od maslinovog ulja, papra, sjeckanog
češnjaka i sjeckanog lista peršina. Lignje izvaditi u zdjelu i preliti
preljevom. Poslužiti toplo i paziti da bude dovoljno, jer časkom
nestanu sa stola!

- 00:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (50) - Isprintaj - #

21.12.2016., srijeda

Šampi(nj)onka


Nešto savršeno za post? Ukusno i lako? Naravno,
šampinjonka.
Nadjev:
Očistiti 500 g šampinjona, oprati, isjeckati i
dinstati na maslinovom ulju i sjeckana 2 struka
poriluka. Dodati papar, origano, malo soli (po
mogućnosti, solni cvijet).
Tko ne voli poriluk, umjesto poriluka nasjeckat
će dvije veće kapule.



Treba 500 g kora za pitu. U nauljenu tepsiju staviti dvije kore,
pokvasiti mješavinom mineralne vode i ulja, prekriti nadjevom i
staviti ponovo dvije kore. Ponavljati, na vrhu su kore bez nadjeva.
Poprskati ih uljem s vodom.


Peći na 200 stupnjeva 20-25 minuta. Još vruće poprskati vodom.


Rezati i jesti u slast (usput: bezobrazno brzo su nestale sa stola)!




- 06:33 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (28) - Isprintaj - #

20.12.2016., utorak

Dalmatinski kamenčići


Neki već znaju ovaj kolač, koji je moj originalni recept.
Tko zna, neka ga slobodno preskoči.


Vrelom vodom popariti, oljuštiti i ispeći (na 150 stupnjeva
oko pola sata) 300 g badema. Ohladiti i krupnije samlijeti.
Skuhati sirup od 250 g šećera i 5 kašika vode, dodati
100 g čokolade za kuhanje i 100 g maslaca.


Kad se rastopi, skloniti s vatre i dodati 100 g mljevenog
petit beurre keksa, zatim samljevene bademe.



Malo prohladiti, formirati kamenčiće rukom i stavljati u 50 papirnatih košarica.





- 07:29 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (42) - Isprintaj - #

19.12.2016., ponedjeljak

Slava


Slava je narodno-crkveni običaj i nakon
Božića, najvažniji porodični praznik,
uvijek povezan sa danom određenog
kršćanskog svetitelja. Glavna obilježja
slave su slavski kolač, žito (koljivo) i
svijeća.


Ako pada u vrijeme posta, slava je posna, također i ako pada u srijedu
ili petak. Sv. Nikola je posna slava jer uvijek pada u vrijeme božićnog
posta.


Zamislite da ste gosti na slavi. Neki nikad
nisu bili, zar ne? Uzmite prvo kašičicu žita.


Šta biste od širokog dijapazona domaćih
i probranih pića?



Posnu slavu je teže pripremiti. Kao predjelo
mogu ići: prebranac


pita sa šampinjonima


salata s ribom i prazilukom


pita s prazilukom


Slijedi riblja juha


Za glavno jelo pripremam lignje


oslića u sosu


lososa


Slijede domaći kolači.


Idu:-dalmatinski kamenčići


-snickers


-rozen torta


-rum kuglice


-kokos rolat i kuglice



Nazdravimo u slavu Sv. Nikole!


- 07:37 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (64) - Isprintaj - #

18.12.2016., nedjelja

Pirouette


Baletski studio "Pirouette" okuplja djecu i odrasle rekreativce u klasičnom
i modernom baletu. Redovno prirede novogodišnji koncert na kojem
pokažu koliko su napredovali. Pošto igra i moja snajka, redovito uživam
u tim koncertima.



Svi su bili isuviše živahni u programu, pa jedva sam ulovila
par snimaka koji na nešto liče :( Nastojat ću drugi put bolje.






- 20:06 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

Nedjeljom Euro odmara



Crnogorac na plaži domišlja kako zaraditi ..
Dosjeti se. Skine se gol, pokrije plahtom i izvjesi cjenik,
napisan na nekoliko jezika: "gledanje 10 evra".
Priđe strankinja, pogleda natpis, otkrije plahtu, pogleda, uzdahne
i plati 10 eura.
Dođe druga, odgrne plahtu, pogleda, uzdahne, plati 10 eura i ode.
Nakon kratkog vremena vrati se, ponovo pogleda, uzdahne, plati
10 eura i ode. Vrati se sam treći put, ponovi postupak i nakon
toga upita Crnogorca:-Možemo li mi zajedno napraviti nešto
više od gledanja?
Crnogorac odgovori:-Da se njemu radi, ne bi ođe prosio!


Mujo čuvao stado ovaca na livadi, pa ponio novine da čita.
Sjeo na panj i čitao, čitao ali mu se pridrijemalo, pa počeo da klima
glavom gore-dolje. Ovan predvodnik pomislio da ga to čobanin
izaziva na dvoboj, pa se zaleti i tresne Muju posred čela.
Kad je kasnije došao sebi, Mujo viknu:
-Tko mi ubi ovna, da mu majku...


Iza svakog zagorjelog ručka, sjedi žena za kompjuterom.
A iza svakog muškarca za kompjuterom, sjedi zagorjela žena...



Dolazi stariji gospodin kod doktora i pita:
- Doktore, zašto su mi poslije sexa oči crvene ?
- Na rezervi ste, gospodine ...


Uđe Mujo u kafanu i naruči pivo. Kelner mu donese čašu piva i
podmetač. Mujo popije, naruči još jedno, ovaj mu donese još
jednu čašu sa podmetačem... Tako Mujo popije sedam piva.
Naruči osmo, a kelner mu ovoga puta donese čašu piva bez podmetača.
Na to će Mujo:-A, gdje je keksić?


Zaposlio se Mujo u "Centro-transu" kao vozač autobusa.
Na raspodeli zadataka šef mu kaže:
-Mujo, moraćeš i voziti i naplaćivati karte.
Mujo kaže: Nema problema, šefe.
Istog dana strmoglavi se u neku provaliju i slupa autobus u komade.
Dođe šef u bolnicu da ga obiđe i pita ga kako je došlo do udesa.
Mujo odgovori: -Nemam ti ja blage veze, ja sam bio u zadnjem
dijelu i naplaćivô karte.


Hvali se Fata komšinicama:
-Da samo znate kako je moj Mujica pametan! On uči francuski, engleski,
njemački i algebru... Ajde, sine, reci nam nešto na algebarskom!






- 07:15 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

17.12.2016., subota

Osmjehnuti dan


Evo još malo ženskog vikend humora!



Piroćanac kaže ženi:
– Ja sad idem u podrumče da si sušim meso, ako me neko traži
nemaš pojma gde sam.”
Psle tri dana završi sušenje i opet kaže ženi:
– “Sada ću da pečem rakiju, ako me neko traži nemaš pojma gde sam.
U neko vreme dođe kum i pita:– Kude si be kumo, šta radi kum?
A nju sramota da laže kuma pa veli:– Ete ga u podrumče peče rakiju.
Ode on u podrum i nema ga 2-3 sata a žena se zabrinu i siđe u podrum da
vidi šta se dešava. Kumovi totalno pijani i piju rakiju iz kutlače. Ona pozove
muža i upita ga:– Što more iz kutlače?
A muž će na to:– Jok iz čaške, pa da podigne pogled i vidi meso!


Kaže učiteljica: - Perice, juče opet nisi bio u školi!
- Baka mi je bolesna!
- Svaki put kada izostaneš iz škole, tebi je baka bolesna.
Ne verujem u to.
- Jeste, učiteljice, i mi sumnjamo da baka glumi.


UN:- Imamo li uopćte dokaza da Iračani posjeduju
oružje za masovno uništenje?"
Bush:- Naravno, sačuvali smo račune!


Piše Mujo Hasi, koji radi u Nemačkoj: -Bolan, Haso, pišem
ti pismo u tri točke: Prva točka: Cijelo selo spava sa tvojom
Fatom. Druga točka: I ja sam spavao sa njom.
treća točka: Šta kažeš na drugu točku?
Haso mu uzvraća: -Bolan, Mujo, odgovaram ti u tri točke:
Prva točka: Selo nije veliko. Druga točka: Fata ima sidu.
Treća točka: Što ti kažeš na drugu točku?”


Potreban vidovnjak za odlično plaćen posao.
On će znati gdje i kada treba da se javi.


Mijenjam muža, za bilo koju drugu vrstu životinje.




- 08:04 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (44) - Isprintaj - #

16.12.2016., petak

Kamen i ja


Po želji pametnog zuba, doajena blog.hr, postavljam pjesmu koja je
objavljena u časopisu "Balkanske vertikale".




Kamen i ja

Kamen šapuće, govori, grmi.
Ako ga znamo slušati,
mnogo nam može reći.
Tko mu se divio,
tko ga se bojao,
tko ga je na drugog bacio,
tko je u njega urezivao želju srca svoga.
More je šapnulo kamenu da ga voli,
oduvijek.
Kamen je moru uzvratio,
dovijeka…
Kamen se činio svima hladan, oštar, nepristupačan,
dok nije zaplakao bijelim suzama,
a one se u cvjetove pretvorile.
Kamen je usmjeravao korake moje
i ispisao poemu o mojoj čežnji,
onome koji je znao slušati.




- 17:12 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

Balkanske vertikale


Ima zaista mnogo sličnih časopisa raznih književnih klubova i jedan koji se
razlikuje. "Balkanske vertikale" okupljaju autore sa područja Balkana i bore
se za riječ bez granica. Objavljuje ih "Društvo književnika Beograda"
(DKB) čiji sam član.


Prvo je održana uspješna promocija drugog broja u Banskom
dvoru u Banjaluci, a zatim je matični klub dobio priliku da zaviri
među stranice časopisa.



Promociju je otvorio urednik časopisa i predsjednik DKB Srđan
Simeunović Sendan


Nastavila je urednica za dječju književnost i sekretar DKB Biljana Kotur,
uspješna blogerica


Urednik "Književnih vertikala", drugog časopisa DKB, Vasa Radovanović,
predstavio je sonet "Racija", nagrađen u Zagrebu na Petrarca festu 2016.


Balkanske vertikale sadrže prozu, satiru, digitalne vertikale,
poetske vertikale i aforizme.
Svetislav Golić Stiv je čitao svoju najljubavniju poeziju.


i Miša Lazar je zastupljen u poetskim vertikalama.


Srđan je pročitao pjesmu naše najstarije blogerice
Duke Veljković, "Zmija"


Pa dođe na red i moja pjesma "Kamen i ja"


I još dosta dobre poezije, proze, aforizama...




- 07:24 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

15.12.2016., četvrtak

Volite li Snickers kolač?


I Snickers smo već pravili zajedno, ali su neki propustili. Vaši će vam biti
zahvalni za ovaj kolač. Za one koji znaju, uvodimo novi sport: preskakanje recepata.


Idemo! Ispecite sirovi kikiriki 300 g u pećnici na 150 stupnjeva oko 20 minuta
ili kupite pečeni neslani kikiriki. Ohladite ga, očistite od ljuski i sameljite.
Sameljite 300 g petit beurre keksa ili kupite mljeveni.


Umutite 4 cijela jajeta sa 250 g šećera, dodajte
250 g maslaca i 100 g čokolade za kuhanje.
Kuhajte na pari uz miješanje. Kad se počne
zgušnjavati, dodajte keks i kikiriki.


Smjesu razlijte u vodom ovlažen kalup 25×35 cm pa
prelijte glazurom. Stavite na hladno nekoliko sati, pa
režite štanglice.


Glazura:
Na pari skuhajte 100 g čokolade za kuhanje sa 50 g
maslaca i 2 kašike mlijeka.


Jedite u slast (ovo je 500. post Lastavice)!




- 06:54 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (42) - Isprintaj - #

14.12.2016., srijeda

Sretan put, plava knjigo!


Prednovogodišnje raspoloženje osjeća se u gradu.



Knez Mihajlova ulica je ukrašena visećim poklonima, mada iz
daljine oni podsjećaju na nešto drugo, manje romantično.




Tko želi, sam može postati suvenir ili napraviti čestitku



A nakon toga navratiti na nešto toplo


...naprimjer, Schwarzwald palačinke?


Lektorica je upravo dobila rukopis moje
četvrte knjige na lekturu.


Sretan put, plava knjigo!




- 07:14 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (46) - Isprintaj - #

13.12.2016., utorak

Blogerske godine



Dragi moji, navršava se deset godina boravka na bloghaeru. Ovdje
sam došla 2007. na poziv pedesetplus, koje nažalost fizički nema
već dugo. Komentirala sam dugo kao Anka Makaranka prije nego
sam se odvažila da otvorim svoj blog. Direktni "krivci" za moje
blogiranje su, pored pedesetplus, milord55 i blogamimoga, koji su
sada slabo aktivni. Od 2009. sam plesala kao Valcer. U 2011. sam
slavila 200. post, a 2014. 600. post.
O čemu se radi u mojim postovima? Red pjesama, red priča, putopisa,
humora, plesa, kao torta sa pet krema. Zbog osobnih razloga, blog
Valcer više ne pleše, kao ni njegova nasljednica Valcerica, ali zato
od ljeta 2015. leti Lastavica. U toj fazi radila sam korekturu i lekturu
(sa Sinišom) i recenziju (za 35 autora, a za četvero je napisao
Sjedokosi) prve i zasad jedine knjige sa bloghaera "I ja imam post".
Na ovom blogu još ima blogera koji pamte sve ove faze mog
“blog stvaralaštva”, naprimjer milord55 i pametni zub...


Cijelo vrijeme moto ovog bloga je bio: ne miješaj se u
živote drugih i ne dozvoli da se tebi miješaju u život.
To nije uvijek bilo lako :)


Vjerujem da se slažete da to zaslužuje otvaranje pjenušca!
Da nastavimo druženje ovdje? Što vi mislite?





- 07:26 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (72) - Isprintaj - #

12.12.2016., ponedjeljak

Rozikasto mmmm!


Već smo je pravili zajedno, ali su neki propustili. Tko zna, neka preskoči
recept. Rozen torta je kolač koji se jako lako pravi ako kupimo gotove
kore, 8 kora 20x30 cm.


Pripremite nadjev:
U 200 ml mlijeka dodati 170 g šećera,
provriti, dodati 400 g mljevenih oraha
i 5 vanili šećera. Vrućem dodati 250 g
maslaca i odmah nadijevati.


Korice pokvasiti neslađenim mlakim mlijekom i nadijevati.
Na donju koricu razmazati 4 žlice nadjeva i staviti drugu,
pritisnuti, pokvasiti mlijekom, nadijevati sa 4 kašike nadjeva
i tako ponoviti 7 puta.



Osma kora ide na vrh, kvasi se mlijekom, pa se preko svega stavi alufolija,
pritisne težom posudom i ostavi na sobnoj temperaturi sat-dva pa u hladnjak
preko noći.



Sutradan se odsjeku krajevi i torta glazira.
Glazura:
Umutiti 400 g šećera u prahu sa sokom polovine omanjeg
limuna, 3-4 kapi ulja inekoliko kapi ekstrakta maline. Ako
želite jaču boju, stavite više ekstrakta. Dodavati pomalo
vrele vode i mutiti do pjenastog. Prekriti gornju površinu
torte. Kome je to preslatko, može staviti čokoladnu glazuru.


Torta se ostavi na hladnom da se glazura stegne. Rezati kocke.



Ako ih ne nađete, kore možete praviti sami:
Dobro umutiti 50 g maslaca sa 1 vanili šećerom, dodati 1 jaje,
umutiti, postepeno dodavati 1,5 kavenu šoljicu mlijeka i 300 g
brašna s pola kašičice praška za pecivo. Razvući 6 korica
20×28 cm na 2-3 mm debljine. Dva pleha namazati uljem s
poleđine i naizmjenično na njima peći korice na 200 stupnjeva
5 minuta. Hladiti ih naslagane jednu na drugu.


- 06:50 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

11.12.2016., nedjelja

Dok se Euro odmara


Žena traži nešto po dnevnom boravku. Nakon pola sata, vidljivo nervozna,
obraća se svom suprugu koji čita novine:
- Dragi, da li si vidio moju knjigu?
- Koji je naslov?
- "Kako doživjeti stotu"
- Ah da, sada se sjećam. Jučer sam je bacio u smeće.
- Ali zašto?
- Tvoja mater ju je počela čitat.


Spavanje - najbanalniji primjer putovanja kroz vrijeme.
Legneš danas, probudiš se sutra.


Ako Vam dečko baci oko na drugu devojku,
to znači da mu to oko više ne treba!


Vežeš se za nekog, pa se tim istim konopom i objesiš.


Ženi nije bitno da bude lijepa, već ljepša!


Mujo sav iznerviran dolazi u knjižnicu:
-Jarane, vraćam ti ovu knjižurinu, nije ni za šta, previše likova,
a nigdje zapleta!
-A, ti si nam, znači, uzeo telefonski imenik!


Putuju Mujo i Haso avionom. U jednom momentu oglasi se pilot
i reče da je otkazao jedan motor, ali razloga za brigu nema, jer
radi još jedan. Malo kasnije, pilot najavi da se putnici pripreme
pošto je otkazao i drugi motor.
Utom će Mujo: -Joj, bolan Haso, ako mehaničari ne stignu na
vrijeme, morat ćemo prespavat u avionu!





- 07:29 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

10.12.2016., subota

Zimnica humora



Muž prvi put skače s padobranom. Skok posmatraju žena i sin.
Posle prizemljenja, leži i ne mrda:
- Sine, idi vidi diše li tata!
- Tata diše, ali oko njega ne može da se diše!


Dobra dalktograf traži poaso. Tpkiam 030 solva u min.


- Ćao mama!
- Jel ti to opet pušiš travu?
- Ali zašto me to pitaš, mama?
- Zato što sam ja otac, magarče naduvani!




Otac stigao kući pre ručka, a sin mu se igra u dvorištu loptom.
Pridruži se on sinu pa krenu zajedno da se dobacuju loptom.
U jednom momentu pita sin oca:
-Tata, a kolko su tebi dali para čika Mile i mama da se igraš
dok su oni gore?


Pita studentkinja svog ginekologa:
-Kada je najbolje vrijeme za seks?"
Dr:-Između 14:00 i 15:00h
-Zašto?
-Jer moja medicinska sestra tada ide na pauzu za ručak.


Otišao Haso prvi put u kazalište, pa ga pita Mujo:
-Je l' ba, Haso, pa kako ti je bilo?
-Ne pitaj. Jako dosadno, jedva sam izdržao. Jedino je bilo
dobro kad su na kraju dijelili kapute. Ja uzô tri komada.


Vratio se Mujo iz Njemačke i donio mobilni telefon. Pita ga Fata
šta mu je to. Kaže on:
-Nemaš ti pojma, to tamo svi furaju. Nego nalij ti meni tople vode
u kadu da se okupam.
Legne on u kadu i uzme mobilni, pa pozove Fatu:
-Halo, Fato, dođi da mi opereš leđa.
-Ma, ne mogu sad, došao mi onaj konj iz Njemačke...


Dobio Mujo dva sina blizanca. Obojici im nadjene ime Huso.
-Što si im, bolan Mujo, obojici dao isto ime? - pita ga Haso.
-Evo zašto: dođem ja kući i viknem: -Huso! Donesi babi pivo.'
A kad tamo - dva piva!


Vratio se Mujo iz šopinga po Trstu, pa priča Hasi:
-Kupio sam svega i svačega, al' sam posebno skupo platio
jedan džemper; u cijeloj Bosni nema takvog.
-Pa kakav je to džemper, kakve je boje?
-Eh, kako da ti objasnim... Je l' znaš kakve je boje trula višnja?
-Znam.
- E, pa isti takav, samo zelen.


Mujo pita Hasu: -Što mi jučer nisi stao kada sam te autostopirao?
Haso: -Mislio sam, lajkaš mi novi auto!"




- 08:32 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

09.12.2016., petak

Facebook bajka


Čudna je stvar taj Facebook, osporavan i hvaljen... Tko ga pametno koristi,
nađe ljude koji su se pogubili po svijetu, a tko ga zloupotrebi, često ima
neprijatnosti.
Nađa voli FB i često je dosta vremena provodila na njemu, paralelno s
blogom na kome je manje pisala što je više vremena provodila na FB.
Njena profilna fotografija atraktivne dukokose crnke privlačila je muške
poglede. I jednog dana javio joj se Volođa, koji je tada živio u Irskoj.
Prihvatila je FB prijateljstvo i nastavilo se ćaskanje, sve ljepše i živahnije.
Uskoro nisu mogli zamisliti dan koji ne bi započeo i završio njihovim
razgovorima. Dodao se tu i Skype, pa su se mogli i čuti i vidjeti.
Osjećali su oboje sve veću bliskost, koja je kao posljedicu imala
dogovor za susret.
On je došao u njen grad, čekala ga je na aerodromu. Prepoznali su
se odmah. Dug zagrljaj i stapanje u poljupcu nasred aerodroma reklo
je više nego što riječi mogu kazati. Nastavili su kao par uživo, predstavio
ju je njegovima, ona njega njenima. I kad se vratio u Irsku, nije bio sam.
Bračni par je stigao tamo. Blog ih je ispratio sa najljepšim željama.
Njihova bajka davala je nadu i drugima da negdje postoji princ ili
princeza i za njih.

(priča je istinita i par danas sretno živi u jednoj arapskoj zemlji).



- 07:12 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (46) - Isprintaj - #

08.12.2016., četvrtak

Dijete i knjiga


U odgoju djeteta od malih nogu pomaže nam njeno veličanstvo - knjiga. Prvo
su to šarene knjige sa slikama koje vezuju dječju maštu. Onda prve
edukativne knjige tipa oblika i boja.


Oko druge godine postaju važne pjesmice sa dobrom rimom i jasnim jezikom


Oko treće godine prepričavamo zgode iz serijala „Maja“, koji se bavi
svakodnevicom djeteta.


E poslije toga je vrijeme za ozbiljniju literaturu. Svojoj djeci sam
oko 4. godine prostrla, kad je tek pristigla, knjigu „Moja prva
knjiga o kompjuterima“. Na jednostavan način su shvatali
kako funkcinira kompjutor. Sada isto pokušavam s unukom.


U to vrijeme jezici nisu problem, pa smo za nastavak pripremili
„Coding with Cody“, avanture malog koda (Cody), na engleskom.
Priredila je švicarska kompjuterska firma „Namics“.



Nakon toga pokušat ću isto što sam svojedobno sa
svojom djecom sa 7 i 4,5 godine: Stiven Hoking:
„Kratka povest vremena“. Vidjet ćemo rezultat.


Ako dijete sprijateljimo s knjigom, ako radimo s njim mnogo
do polaska u školu, nećemo ni osjetiti kad stigne školsko vrijeme.
Koje su knjige u odgoju vaše djece imale značajnu ulogu?



- 06:40 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

07.12.2016., srijeda

Moje staze


Uvijek sama odem na poluotok Sv. Petar i prođem stazama sejćanja. Polako,
zagledam svaki bor i svaku maslinu. Vidim urezana imena na agavama.
Volim da gledam kako cvjetaju, ali je to zadovoljstvo rijetko. Tu su i mjesta
gdje sam brala šparoge. Ciklame su rijetke, one uglavnom ukrašavaju
Osejavu. Popnem se na mali vidikovac, osmijehom izmjerim pučinu pa
Biokovo, pogledam da li se u kamenu ogradu još netko upisao. Staza je
kamenita sa malo crvenkaste zemlje, prekrivena borovim iglicama.
Slutim zmiju koja se odmara na kamenu. Gušterica mi pretrčava put.
Vjeverica se igra u granju, ne prilazi, iako imam šišarku u ruci. Svuda
skupljam šišarke, kao suvenir s mirisom čežnje. Prođem kroz Vrata ljubavi
i spustim se niz stare kamenite stepenice do stijena koje kupaju valovi.
Mogla bih danima gledati vječnu igru mora i kamena. Kako se kamen
ne izgladi, uglanca? Kako je tako oštar, iako ga more beskrajno delje,
zaranja u svaku uvalicu i povlači se? Nekad nježno, često silovito, vole
se kamen i more, u vječnoj ljubavnoj igri.
Kad me radoznali pogledi zapeku po leđima, polako ustanem i krenem.
Ne osvrćem se da vidim ljude. Na tim hridima ne tražim ljude, samo
more. I sebe.


- 07:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (42) - Isprintaj - #

06.12.2016., utorak

Kralj i kraljica u Majamiju


Završavamo Ljerine priče. Za kraj, nastavimo šetnju ZOO vrtom
u Majamiju. Evo mladunčeta zebre


"Gorila je sve vreme bio leđima okrenut publici, pa sam pomislila
da je depresivan jer nema žen(k)u.



A onda smo ugledali njegovu dragu malo dalje. Možda je ipak
depresivan zato što ima žen(k)u?!


Patuljasti vodeni konj je još jedna od životinja koju sam sada prvi put videla.


Stigle su na red jednogrba i dvogrba kamila.



Evo jednog pravog jepotana, onoga koji je dovoljno opasan da mora
biti iza rešetaka. To je leopard sa šarama koje liče na oblake. Nazvala
sam ga oblačasti leopard.


A na kraju, kako dolikuje koncu koji djelo krasi, jedan kralj i njegova
kraljica bu kraljevstvu životinja, u slobodnom prostoru ZOO vrta u
Majamiju."



(Slike i priča: Ljera&Sin)

- 13:28 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

Od ibisa do lame


Ljera nas dalje vodi u šetnju ZOO vrtom u Majamiju. Čeka nas pospani ibis


Zar nije lijep labud sa crnim vratom?


Za one s boljim zapažanjem, u krošnji uživa gorila.


Nosorozi u jednom dvorištu


U drugom dvorištu u hladovini preživaju članovi obitelji velike antilope.


Kako vam se sviđa frizura ptice emu, treće po veličini
u ptičijem svetu? Djeluje malo naelektrisano?


Neobična zvjerka, mravojed.


I ZOO vrt ima svoju miss.
Zar nije prelijep profil mile lame?


(Slike i priča: Ljera&Sin)

- 07:41 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (16) - Isprintaj - #

05.12.2016., ponedjeljak

Ima li slobode za životinje?


Ljera je iskoristila lijepu priliku da posjeti jedan izuzetno lijep, primjercima
bogat i veoma human ZOO vrt u Majamiju. "Humanost se ogleda u tome
da većina životinja živi na otvorenom prostoru, a da je samo manji broj
izuzetno opasnih vrsta pod strogim uvjetima ograničenog kretanja. To
su zmije, krokodili, otrovni insekti, otrovni vodozemci."


"Ostale životinje su na otvorenom prostoru u sredini koja najviše odgovara
njihovom prirodnom staništu. Ograde između životinja i posetilaca su uglavnom
niske, ali jedni do drugih ne mogu da dođu zato što te slobodne prostore
okružuju široki i duboki jendeci. I tako, niko se ničega nije plašio, ni životinje
nas niti mi njih. Niska ograda, ali veoma dubok i širok jendek garantuju mir
i bezbednost i ljudima i tigru.


Malezijski tigar se osjeća kao kod kuće.


I slonovi žive u otvorenom prostoru.


Slon ruča seno


Slon potpuno ignoriše zadivljene posjetioce.
Valjda su mu se popeli na vrh glave.


Žirafe imaju veliki prostor i punu slobodu.


Samo u ovom položaju žirafa može da pije vodu.


Deca hrane žirafe


"Prvi put vidim i okapi uživo


Mladunče okapi


Koalu isto prvi put vidim uživo.


Kažem ponekad za sebe da sam umorna kao kornjača sa Galapagosa.


I ovaj zoo vrt ima svoje jezero i svoje egzotične biljke, a u jezeru povelika
zlatna ribica. Ispunjava li velike želje?


Četiri sata naše posete bila su veoma naporna, ali smo izišli zadovoljni
i zadivljeni lepo održavanim prostorom i negovanim životinjama. Bilo je
vredno svakog atoma snage."

(Slike i priča: Ljera&Sin)

- 15:41 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (28) - Isprintaj - #

Tko voli ptice i krokodile??



Birdwatching, posmatranje ptica je hobi koji se sastoji kako od
posmatranja ptica, tako i od slušanja zvukova koje proizvode ptice.
Zaljubljenici u ptice potroše mnogo novaca za opremu i dolazak
na destinacije gdje mogu promatrati rijetke primjerke.


Ljera nas vodi u šetnju oko jezera u Fairchild Tropical Botanic
Garden, Miami.




Ljera nam pokazuje ptice, a vi ćete potrošiti samo malo svog vremena.
Barska ptica pozira samo za vas!


Divlje guske i male čaplje u druženju sa posjetiteljiam.


Za nagradu, dobijamo priliku da vidimo plave ribice



Iguana viri iz trave


Svako jezerce u ovoj bašti ima svog krokodila, ali ih posjetitelji najčešće
ne vide. Ipak su upozorenja jasna, pa tko voli, nek izvoli!



"Mi smo videli i ovjekovječili samo jednog i to u vreme neubičajeno za
njihovu šetnju. Naime, oni danju spavaju, a pred sumrak kreću u lov.
E, ovaj naš domaćin Krokodil Dandy nije čekao sumrak, već se
pokrenuo mnogo ranije ili se tek u to vreme vraćao kući iz neke štete?
Ko će ga znati, nisam ga pitala, ali taj susret je za nas bio neprijatno
iznenađenje. Ne postoje nikakve ograde oko jezera pa je šetnja
uvek mali rizik na koji ljubitelji biljaka i životinja ne obraćaju pažnju.
Nismo ni mi."


(slikaju i pričaju Ljera&Sin)

- 07:38 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

04.12.2016., nedjelja

Umjereno bockava priča


Mogli bismo dane provesti u Fairchild Tropical Botanic Garden,
Miami. Ljera nas ponovo šeta ovim lijepim stazama.


"Svaka rascvetana biljka je gizdava na svoj način, a ja se nadam da je
makar nešto od toga uhvatio majstor fotografije po slobodnom opredeljenju.
Bili smo opčinjeni nekim cvetovima, a u svima smo uživali."




"Zar nisam lepotica?


Raskoš i otmenost




Ma, ja sam najlepša!


Pa ako ne verujete da su one najlepše, evo kaktusa, birajte,
od malih do najvećih bodlji!





Ubedili smo vas, zar ne?"




(slikaju i pričaju Ljera&Sin)

- 17:58 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

Nedjeljni smješuljci


Definicija minusa
Idu hladniji dani... da vidimo skalu:
+18 C Na Havajima uzimaju drugi pokrivač
+10 C U zgradama u Helsinkiju isključuju grijanje
+2 C talijanski automobili ne mogu da upale
0 C Destilirana voda se smrzava
-1 C Dah se vidi. Rusi jedu sladoled i piju pivo.
-4 C Pas vam se uvaljuje u krevet.
-10 C Francuski automobili ne mogu da upale
-12 C Političari počinju da pričaju o beskućnicima.
-15 C Američki automobili ne mogu da upale.
-20 C Dah se čuje.
-24 C Japanski automobili ne mogu da upale.
-28 C Pas vam se uvaljuje u pidžamu.
-29 C Njemački automobili ne mogu da upale.
-30 C Ni jedan normalan automobil ne može da upali.
-36 C Ruski automobil ne može da upali.
-39 C Rusi zakopčavaju svu dugmad na košuljama.
-50 C Automobil ti se uvaljuje u krevet.
-60 C Žitelji Helsinkija se smrzavaju. U Moskvi zakopčavaju kapute.
-70 C Smrzavaju se i u paklu. Univerzitet u Kuznjecku organizuje kros-kantri.
-72 C Advokati zavlače ruke u vlastite džepove.
-120 C Alkohol se smrzava. Rusi su zato potpuno u bedaku.
-273,15 C Apsolutna nula. Prekida se kretanje elementarnih čestica.
Rus liže smrznutu vodku.



Štefek je bio danima u depresiji, takvoj depresiji da su mu u glavi
odzvanjala dva glasa.
Prvi glas je bio opušten i tješio ga je: "Štefek, nemaš razloga za depresiju
i ovakvu bezvoljnost, to je bio samo seks bez emocija. Nisi ti ni prvi ni
posljednji doktor koji je "opalio" svoju pacijentkinju. Uostalom, nemaš
stalnu vezu pa ne možeš reći kako si nekog prevario... Pa i svi doktori
to rade, to je danas normalno... Opusti se, čovječe, ti slučajevi
"za jednu noć", danas su potpuno uobičajeni..."

A drugi glas ga je podsjećao: "Štefek, ti si veterinar..."


Oženio se Mujo i posle 3 meseca dobije sina.
Gleda on sumnjičavo Fatu:
-Majku ti tvoju, kako dijete poslije 3 mjeseca braka?
-Pa je l' ima 3 mjeseca kako sam se udala?-pita Fata.
-Ima.
-Pa je l' ima 3 mjeseca kako si se oženio?
-Ima.
-Pa je l' ima 3 mjeseca kako nosim?
-Ima.
-Pa koliko je tri puta tri?
-Pa 9, odo' ja u kavanu da častim!




Iza svakog debelog muškarca stoji žena...
stoji, pohuje, prži, dinsta...





- 06:18 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

03.12.2016., subota

Osmjehnuto



Dolazi iz inostranstva Cigo kad vidi svoju ženu trudnu.
- Ženooo, kako si zatrudnila kad ja nisam bio tu?!
- Kad si otišo, odnio si šećera, odnio si džema, pa
čime ja da počastim kuma??



U žestokoj svađi žena kaže mužu:
- Bolje da sam se udala za đavola nego za tebe!
- E, nisi mogla. Brak između bliskih rođaka zakonom je zabranjen!



Dolazi čovek kod čarobnjaka i kaže :
-Možete li me osloboditi kletve ?
Čarobnjak:- Naravno da mogu, ali ako se sjećate pravih reči.
Čovek:- Naravno da se sećam, idu ovako:
PROGLAŠAVAM VAS MUŽEM I ŽENOM !!!


Razgovaraju dvije babe o seksu.
- Je l’ bona, kako onaj tvoj, more l’ išta?
- Ništa, moja ti, ništa, nije me tako… kako kod tebe?
- Aaa, moj po celu noć more, ne da mi mira…
ja ga nakrkam sa medom i orasima i on prangija po cijelu noć.
Nego, probaj i ti bona, nećeš se pokajat’!
Ova ode na pijacu, nakupuje meda i oraha, dođe kući pred djeda:
- De stari, uzmi malo meda, uzmi malo oraha… i tako svakih po’ sata
-Deder stari, samo ti udri, tebi sam i kupila…
- Ma ne mogu više, stvarno ne mogu!
- Samo jedi i ne laprdaj!
- Ma ne mogu više, bona šta ti je!?
- Jedi, čuješ šta ti kažem, jedi!
Najeo se djeda ko nikad, legli oni navečer u krevet i oko ponoći
javi se djeda: - Babaaa … Ona budna, a šuti, pravi se da spava,
a on opet: - Babaaa …
Ona šuti, a on: - Babaaa, baba!
A ona se ko fol probudi, okrenu se i reče:
- Šta je, junačino moja?!
- Baba, ja se usr’o!


Uđe cuger u birc kroz rotirajuća vrata na ulazu, dođe do šanka i veli:
- Ja bi lepoooo prosiiil jen gemišt
Konobar: - stari,pijanima ne točimo cugu
- Dobro, dobro- veli cuger i izađe, ali se pređe, napravi cijeli
krug na roto vratima te ponovo dođe pred šank i kaže:
- Ja bi leepo prooosil jen gemišt !
Konobar: - Ej stari nemoj me zavitlavati, rekao sam ti malo prije da
nema ništ' od cuge!
-Dobrooo, dobrooo ponovi cuger, izađe i opet se zavrti na roto
vratima, dođe pred šank, zabezeknuto pogleda konobara i kaže:
- Stari, nebum niš pil, samo bi nekaj pital!
- Pitaj -veli konobar
- Kaj ima tu u kvartu koja birtija di ti ne delaš?









- 07:20 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (30) - Isprintaj - #

02.12.2016., petak

Polako kroz muzej


Umjesto noge, pripremite oči. Krećemo u dugačku šetnju kroz
Narodni muzej Zrenjanin, koji je 2006. godine bio najbolji muzej
u Srbiji, a prošle godine je nominiran za najbolji muzej u Europi.


U prizemlju je u tijeku izložba dela bečkih baroknih majstora u
Vojvodini, iz 18. stoljeća.



U prizemlju je i izložba šešira






Kako mi stoji ovaj?


Na prvom katu su građanski ambijenti.


...i brojna vrijedna umetnička djela


Nikola Aleksić: potret Marije Aleksić


Đura Jakšić: Dadilja


Nepoznati autor: portret plemića


Nepoznati autor: Sofija Dima


Stevan Aleksić: Veseli Banaćani


Na štafelaju Paja Jovanović: Stefanija Jovanović


Aleksandar Sekulić: Žena sa žutom ružom


Procesija banatskih spahija, veliko platno


Keramičarka Zlata Markov: Siročići


Soba advokatske obitelji Varadi




Laslo Kovač: Vjetrenjače u Kumanu


II kat


Mađarska soba


Rumunjska soba


Slovačka soba


Srpska soba


Zastava Petrovgrada


Ovdje bi se mogli provesti dani. Zadržala sam vas najkraće
što je bilo moguće!


(potpisano slika Lastavica)


- 06:35 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

01.12.2016., četvrtak

Gradska kuća u Zrenjaninu


Gradska kuća u Zrenjaninu (poznata i kao Županijska palata) nalazi se na
Trgu slobode. U njoj se danas nalazi općinska uprava Grada Zrenjanina.





Vodič Ivan nam priča u Velikoj, baroknoj sali. Zrenjanin je kao Bečkerek
bio sjedište Torontalske županije od 1779. godine. Veliki požar 1807.
uništio je skoro sve zgrade u Bečkereku, uključujući i staru županijsku
zgradu. Radovi na izgradnji nove zgrade započeti su 1816, a završeni
1820. godine po projektima arhitekte Josifa Fišera. Poslije 70 godina,
županijska zgrada je bila rekonstruirana po projektima dvojice uglednih
budimpeštanskih arhitekata - Đule Partoša (mađ. Gyula Partos)
i Edena Lehnera (mađ. Ödön Lechner).








Pred salom pogled privlači Pantelićev sat iz 1902. god.


U dvorištu zgrade nalazi se Gradski park, formiran 1887. nakon
rekonstrukcije Županijske palate.



Park je ukrašen fontanom u obliku rode i mnogim skulpturama.
Ovo je Rosandićeva skica konja.


Poznat je mural koji prikazuje nekadašnju bečkerečku tvrđavu (koji
je naslikao Viorel Flora, slikar kojeg imam čast lično poznavati )



Park je otvoren za javnost tijekom ljetnih mjeseci.


(potpisano slika Lastavica)

- 06:32 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (50) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2024 (17)
Ožujak 2024 (28)
Veljača 2024 (22)
Siječanj 2024 (24)
Prosinac 2023 (27)
Studeni 2023 (28)
Listopad 2023 (21)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (19)
Srpanj 2023 (21)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (32)
Veljača 2023 (28)
Siječanj 2023 (32)
Prosinac 2022 (32)
Studeni 2022 (29)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (28)
Kolovoz 2022 (25)
Srpanj 2022 (33)
Lipanj 2022 (26)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (22)
Ožujak 2022 (31)
Veljača 2022 (30)
Siječanj 2022 (32)
Prosinac 2021 (39)
Studeni 2021 (31)
Listopad 2021 (32)
Rujan 2021 (30)
Kolovoz 2021 (31)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (29)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (32)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (30)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (32)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (27)
Kolovoz 2020 (31)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (30)
Svibanj 2020 (33)
Opis bloga

"Let lastavice –
slijedi tok rijeke
kao da pliva." ...

Saimaro


Opis bloga, najkraće: BITI ILI NE
BITI. Zašto netko piše, ako ne da
bi sastavio sve svoje dijelove?
Od trenutka kad krenemo u školu
ili crkvu, obrazovanje nas kida na
dijelove, uči nas da rastavljamo
dušu od tijela i razum od srca.
Mora bit da su ribari sa Kolumbijske
obale učeni doktori etike i morala
jer su izmislili riječ sentipensante,
osjećati-misliti, da bi definirali jezik
koji govori istinu.

Eduardo Galeano

(misao pronašla pedeset+)


Sviđa mi se koncept bloga. Šalješ misli
kao sjeme koje odnosi vjetar. Postoji
mogućnost da se sjeme primi i nikne
negdje, a da ti to i ne znaš. Da ga
netko nastavi njegovati bez da zna
tko ga je poslao. Ostavlja mogućnost
da ostaneš nepoznat i nepoznatom
otvoriš vrata za milijun potencijalnih
mogućnosti koje leže u svakom sjemenu.
(pedeset plus)


Cilj mi je biti Čovjek.
I tražim samo
Respect
I jednog dana, kada me ne bude, neka
iza mene ostane (između ostalog) bar
moja Pisana Riječ.

(White lilith)



Putovodoljubni gastronaut
(milord55)



Vrata prvenstveno služe
da prostor zatvore. Ona su
ulaz u njega. Uglavnom su
zatvorena. Otvaraju se
milom ili silom.
Internetske stranice zovu se
portali (portal: glavni ulaz
na pročelju dvora, palače,
crkve ili veće građevine,
izrazito likovno obrađen
(skulpturama i reljefima)
Tvoj blog je portal u tvoj
bogati svijet. Ulaz.

(Potok)


Nije li to smisao
putovanja
- da težimo
postati bar malo
bolji ljudi koji će
dobro što ga
u nekom času
drže na dlanu
dijeliti s drugima
oko sebe?

(j.)

Dok je mora biće i plime,
dok je plime biće i ljubavi
dok je ljubavi mora biti i oseke..

(mecabg)


Sad znam.
Ti si kao Dunav.
Stvorena da teče...
(sewen)

Prava si čuvarica od zaborava...
(sewen)



Kada lasta
u svoj foto virne
slikama nas
sve u srca dirne

(semper contra)



Ljepota se zrcali u očima promatrača
i pamti srcem...

(Dinaja)



Gde je ljepo u svim pogledima, tamo "leti" lastavica:))
(modrina neba)



Postoje lijepa mjesta na svijetu.
Jedno je ljepše i posebnije od svih.
O njemu pričamo srcem,
njega slikamo dušom.
Rodno mjesto.
Svaki tvoj zapis je lijep,
ali ovaj se zove
pripadnost i ljubav.

(Razmišljanja jedne žene)


Ne valja bez riječi.
Ne valja sa puno riječi.
Prava mjera je kad si
jasan sam sebi.
I kad se odražavaš u toplini
očiju drugih. To je onda, valjda,
prava mjera riječi
(morska iz dubina)


Svaka žena i muškarac
su unikati, a mi se
uglavnom ponašamo
isto prema svima,
tj. ponavljamo greške.
(Gogoo)

Drago nam je da si uzivala
i hvala ti na lijepim fotkama.
(posljednji komentar GMD)


mail:
ankas33@yahoo.com


Počasni komentatori bloga:
gogoo i Vladkrvoglad,
koji uvijek dodaju neke korisne
informacije mojim postovima.