< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga




Ja se iskreno nadam da će vam se svidjet i da ćete uživat... kiss!

P.S. VAZNA OBAVIJEST! ODLUČILA SAM DA SU MI DO PET KOMA SVAKOG OD VAS SASVIM DOVOLJNA! NE MORATE MI NEPOTREBNO OSTAVLJATI DVADESET KOMOVA KOJI NIČEMU NE SLUZE! SVE MI LIJEPO RECITE U TRI, ČETIRI KOMA I SVI ZADOVOLJNI!
I JOŠ MI SAMO NEMOJTE OSTAVLJATI ONE NEPOTREBNE LANCE "SREĆE" JER TO NIKOG NE ČINI SRETNIM.
I MOLIM BEZ ODBROJAVANJA. A NA ANONIMNE KOMENTARE ODGOVARAM NA SVOM BLOGU.








MALO O MENI

IME:Lucija
PREZIME:uopće nije važno
NADIMAK:Chikita (Lucy, Luci, Lula, Lusil, Sunčica, Caperucita Roja, Chempres, MUCKA...)
GODINE:13 (7.raz)
GRAD:Karlovac (na dnu bloga ima o njemu nešto malo slikica)
VOLIM:dobru mjuzu, dobre frendove, iskrenost, poštenost, pizzu, fantu, ples, zabavu, rođendane, TV, kompjuter, mobitel, čitat ono što ja želim, a ne lektiru, časopis OK, uređivanje, cvijeće, životinje (imam dvije zlatne ribice), ići u grad, u shopping ... - u 4 riječi - SVE ŠTO VOLE MLADI
NE VOLIM:školu, lošu mjuzu, loše frendove, oholost, laž, izmišljotine, kelj, zelje, čitat lektiru, pisat zadaću, loše filmove, kad mi curi nos, kad me nešto ( ili netko) živcira, kad mi neko laže ili govori nešto što ja znam da nije točno, bube i kukce, gmazove... - u 5 riječi - SVE ŠTO MLADI NE VOLE
MOJ MSN:chikita_lucy313@hotmail.com




BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM I ČITAM

supernowa
Hy...welcome to my blogić!
ljubav, ah ljubav
rapkid4
sve free za blog
didy
lana
crazy rock life
rapkid1
me and twirling
paula
miska
alenka
maya
gloria
anita
lucija
tihana
iva
laura
fatallna malla
devil wears prada
funny cura
tina
ploćanski bekavci
suncheko_malo
miskin blog o r.l.stinu
petra
marina
ana
lily
lucia





SLIKICE

Neke fora slikice.
































SLATKICEcerek
Pošto jako volim male mačkice, evo vam malo slikica... meni su bas slatke!






















O MOM LIJEPOM MALOM GRADIĆU - KARLOVCU
Odlučila sam vas upoznat sa mojim gradom!


gradska zvijezda


gradsko kazalište Zorin dom


gradski muzej


glazbena škola


čuveni miljokaz


glavna ulica - korzo


trg


stari grad dubovac - dvorac


festival Dani piva, to se održava svake godine

I tako to je bilo ukratko o mome lijepom gradiću, pozzz!!!!




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

petak, 22.08.2008.

JUBILARNI, 100 POST NA BLOGU KOJI TREBA PROČITATI!

Evo i mene napokon... Nije me bilo duže vrijeme jer mi je riknula matična ploča pa nisam ni mogla na kompjuter. Ali evo me sada tu, spremna vratiti vam sve komentare. I još jedna obavijest, odlučila sam dopustiti vam anonimno komentiranje za sada. Na takve komentare odgovaram na svom blogu.

Dosta stvari mi se izdogađalo proteklih dana... ne znam od kuda da počnem...
Ovo je 100 post na ovom blogu i bit će malo duži, no pročitajte ga svejedno.

Mogu početi sa jednom avanturom u Slavoniji.
Bila je to svadba, no ne tipična i za mene. Svi Karlovčani koji su bili pozvani na tu svadbu jednog subotnjeg jutra krenuli su autobusom prema lijepom gradiću na Dunavu - Vukovaru. Putovali smo nekih 5 sati, ali brzo je prošlo uz pravu ekipu. Stigli smo i smjestili se u hotel Dunav sa 2 zvjezdice. Smještaj nam je bio plaćen. U hotelu smo bili neko vrijeme i onda izasli u obilazak Vukovara, imali smo slobodno vrijeme. Vukovar je lijep gradić, mene se dojmio. I Dunav je stvarno lijep. Kad smo zavrsili s razgledavanjem ( i kupnjom, mi smo kupili vučedolsku golubicu) i fotografiranjem (stavit ću vam neke slike) zaputili smo se prema hotelima i počeli spremati za vjenčanje. Ja sam pošla nakon nekog vremena frendici u sobu, pa smo zajedno nanjele posljednje poteze maskare i olovke za oči. Svi smo se ponovno našli pred hotelom i krenuli po mladu koja je odsjela u susjednom hotelu. Tamo smo se zadrzali neko vrijeme i zabavili se. Onda je izasla i mlada i svi smo zajedno krenuli na vjenčanje. Vjenčanje se održalo u jednoj lijepoj crkvi. U toj je crkvi bila i Zrinka Cvitešić (koja je i bila pozvana na svadbu) koja je svirala orgulje. Bilo je lijepo, samo što se više puta zeznula u notama. =) Kasnije, nakon vjenčanja, zapjevala je jednu lijepu pjesmu. I onda, kad smo čestitali mladencima, ponovno smo pošli u bus i pravac Ilok. Da, Ilok, jer u Iloku je bila sala. I bila je bas lijepa, sa velikim perivojem ispred i velikim Dunavom pored. Dočekao nas je švedski stol, pa smo se zadržali neko vrijeme vani, no onda smo se uputili i u nutra. Sala nije bila bas jako prostrana, no bilo je mjesta. Zabavljali smo se i uživali. Stvarno nam je bilo super, iako nisam uspjela uhvatiti buket. =) Onda smo se u kasnim jutarnjim satima ponovno uputili u bus za, dragi nam, Karlovac.


Evo vam sada onih par slika koje sam vam obećala.



To je pogled iz hotela, glavni park.



To su poznati lukovi iz Vukovara.



Ovo je Dunav.



Spomenik.



Čuveni vodotoranj.



Ovo je dio tog perivoja izvan sale.



I ovo sam ja sa Zrinkom (molim vas ignorirajte to kako sam glupo ispala na slici).


Evo to bi bilo sve... Imam ja još slika, ali mislim da ne bi imalo smisla da ih stavljam sve. Sad vam mogu ispričati o drugoj avanturi.

Bilo je to na otoku Krku. Išli smo već treći put na more, ali sada u Bašku. Prvi smo put bili ondje i odsjeli smo u jednom apartmanu, prostran je i ugodan. BIlo nam je lijepo i zanimljivo, posjetili smo crkvu sv. Lucije (!), šetali po Baškoj i navratili u Krk (mjesto). Ja sam se lijepo provela i stvarno mi je bilo super iako me sunce malo opalilo... =) Kupali smo se, sunčali i ja sam snimala komade. =) Evo još malo slika.



Ovo je jedan dio plaže. Bilo je dosta ljudi.



Crkva sv. Lucije. Ako netko ne zna, u njoj je pronađena Bašćanska ploča. (i ovo sam ja na ulazu).



To su zidine u Krku. Ko je pak njih zidao...



Ovo je jedan vrlo neobičan sat. Baš je fora, i ide točno.


To je to, što se tiče Krka. Sada vam moram ispričati samo još nešto.

U Karlovcu su napokon počeli Dani piva! Ako, netko još uvijek ne zna što je to, to je festival pive (mislim da svi znaju za Karlovačko) i tu se održavaju besplatni koncerti (!), tu su šatori, veliki lunapark, vatromet, velika povorka na početku, razno razni programi i svakaksve stvari. Zanimljivo je i ja vas sve pozivam!
Slike ću vam staviti sutra kad poslikam.

I, za kraj, molim vas da komentirate ovaj post jer sam se potrudila i bilo bi mi drago vidjeti vase komentare.
Neka se veselim još malo, prije no što počne škola... a i dobro bi mi došlo s obzirom da sam sva promukla i prehlađena.

Puse!




| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.