< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga




Ja se iskreno nadam da će vam se svidjet i da ćete uživat... kiss!

P.S. VAZNA OBAVIJEST! ODLUČILA SAM DA SU MI DO PET KOMA SVAKOG OD VAS SASVIM DOVOLJNA! NE MORATE MI NEPOTREBNO OSTAVLJATI DVADESET KOMOVA KOJI NIČEMU NE SLUZE! SVE MI LIJEPO RECITE U TRI, ČETIRI KOMA I SVI ZADOVOLJNI!
I JOŠ MI SAMO NEMOJTE OSTAVLJATI ONE NEPOTREBNE LANCE "SREĆE" JER TO NIKOG NE ČINI SRETNIM.
I MOLIM BEZ ODBROJAVANJA. A NA ANONIMNE KOMENTARE ODGOVARAM NA SVOM BLOGU.








MALO O MENI

IME:Lucija
PREZIME:uopće nije važno
NADIMAK:Chikita (Lucy, Luci, Lula, Lusil, Sunčica, Caperucita Roja, Chempres, MUCKA...)
GODINE:13 (7.raz)
GRAD:Karlovac (na dnu bloga ima o njemu nešto malo slikica)
VOLIM:dobru mjuzu, dobre frendove, iskrenost, poštenost, pizzu, fantu, ples, zabavu, rođendane, TV, kompjuter, mobitel, čitat ono što ja želim, a ne lektiru, časopis OK, uređivanje, cvijeće, životinje (imam dvije zlatne ribice), ići u grad, u shopping ... - u 4 riječi - SVE ŠTO VOLE MLADI
NE VOLIM:školu, lošu mjuzu, loše frendove, oholost, laž, izmišljotine, kelj, zelje, čitat lektiru, pisat zadaću, loše filmove, kad mi curi nos, kad me nešto ( ili netko) živcira, kad mi neko laže ili govori nešto što ja znam da nije točno, bube i kukce, gmazove... - u 5 riječi - SVE ŠTO MLADI NE VOLE
MOJ MSN:chikita_lucy313@hotmail.com




BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM I ČITAM

supernowa
Hy...welcome to my blogić!
ljubav, ah ljubav
rapkid4
sve free za blog
didy
lana
crazy rock life
rapkid1
me and twirling
paula
miska
alenka
maya
gloria
anita
lucija
tihana
iva
laura
fatallna malla
devil wears prada
funny cura
tina
ploćanski bekavci
suncheko_malo
miskin blog o r.l.stinu
petra
marina
ana
lily
lucia





SLIKICE

Neke fora slikice.
































SLATKICEcerek
Pošto jako volim male mačkice, evo vam malo slikica... meni su bas slatke!






















O MOM LIJEPOM MALOM GRADIĆU - KARLOVCU
Odlučila sam vas upoznat sa mojim gradom!


gradska zvijezda


gradsko kazalište Zorin dom


gradski muzej


glazbena škola


čuveni miljokaz


glavna ulica - korzo


trg


stari grad dubovac - dvorac


festival Dani piva, to se održava svake godine

I tako to je bilo ukratko o mome lijepom gradiću, pozzz!!!!




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

ponedjeljak, 30.07.2007.

VRIJEDI PROČITATI!

Hey, ljudi! Znam da me dugo nije bilo, al sam htjela da svi vide prethodni post! ako još niste - pročitajte ga! na početku bih vam svima htjela zahvalit na puno komentara! stvarno ste divni...samo tako i nastavite! ja dajem onoliko komentara koliko i vi meni! sad kad sam vas pohvalila i zahvalila se mogu ispričat (napisat) jedan događaj! jučer sam prespavala kod frendice, Ivane, zvane Pony (ali ne pony kao konj nego kao ime!)!
bilo nam je fantastično!!! ja sam kod nje došla oko 8, a kod nje su stavljali klimu, pa smo malo otišle van! ona je kupila novi mobitel (baš je fora) pa smo si slale neke stvari! onda smo otišli natrag gledat film, al je njen brat htio gledat nogomet (7:1 za hajduk) pa nismo! onda smo otišle po pizzu i čevape (njami, njami mljac!) to smo drage volje pojele i nakon toga opet otišle van, jer su nas zvale jedne cure, naše frendice koje ovim putem pozdravljam! nakon toga smo se vratile u kuću i malo bile na balkonu! vidle smo asyja i blondyja - jedne dečke, pa smo malo pričale, pa smo sjele i igrale igrice na mobitelu...i tak smo oko pola jedan otišli u krevet al nismo išle spavat! kartale smo poker i ja sam svaki put dobila! da smo bar igrali u prave novce! tak smo mi kartale do nekih pola dva i onda išle spavat! al naravno nismo mogle spavaz pa smo pričale, ali nakon nekog vremena smo ipak zaspale (iako je po meni skako neki dosadni komarac kojeg sam s guštom ubila!) probudile smo se u 4 ujutro! više nam se nije dalo spavat pa smo se malo prošetale do wc-a i malo vidle kaj ima na tv-u! nije bilo niš pa smo otišle u nazad u krevet!
u jutro smo se probudile ok 11! i još se onako pospano protezale i zijevale ( u tom protezanju sam nekako opala sa kreveta, hehe) htjele smo pit onu ledenu kavu, al to se kao ne pije u jutro pa smo se zadovoljile mlijekom! onda smo još malo kartale pa sam ja morala ić! ja sam totalno uzivala i to svakako treba ponovit! sad idem! komentirajte me puno i ja ću vas! komentirajte me malo i ja ću vas! nemojte me komentirat i neću ni ja vas! pusa Ivani!



| komentari (202) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.