< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga




Ja se iskreno nadam da će vam se svidjet i da ćete uživat... kiss!

P.S. VAZNA OBAVIJEST! ODLUČILA SAM DA SU MI DO PET KOMA SVAKOG OD VAS SASVIM DOVOLJNA! NE MORATE MI NEPOTREBNO OSTAVLJATI DVADESET KOMOVA KOJI NIČEMU NE SLUZE! SVE MI LIJEPO RECITE U TRI, ČETIRI KOMA I SVI ZADOVOLJNI!
I JOŠ MI SAMO NEMOJTE OSTAVLJATI ONE NEPOTREBNE LANCE "SREĆE" JER TO NIKOG NE ČINI SRETNIM.
I MOLIM BEZ ODBROJAVANJA. A NA ANONIMNE KOMENTARE ODGOVARAM NA SVOM BLOGU.








MALO O MENI

IME:Lucija
PREZIME:uopće nije važno
NADIMAK:Chikita (Lucy, Luci, Lula, Lusil, Sunčica, Caperucita Roja, Chempres, MUCKA...)
GODINE:13 (7.raz)
GRAD:Karlovac (na dnu bloga ima o njemu nešto malo slikica)
VOLIM:dobru mjuzu, dobre frendove, iskrenost, poštenost, pizzu, fantu, ples, zabavu, rođendane, TV, kompjuter, mobitel, čitat ono što ja želim, a ne lektiru, časopis OK, uređivanje, cvijeće, životinje (imam dvije zlatne ribice), ići u grad, u shopping ... - u 4 riječi - SVE ŠTO VOLE MLADI
NE VOLIM:školu, lošu mjuzu, loše frendove, oholost, laž, izmišljotine, kelj, zelje, čitat lektiru, pisat zadaću, loše filmove, kad mi curi nos, kad me nešto ( ili netko) živcira, kad mi neko laže ili govori nešto što ja znam da nije točno, bube i kukce, gmazove... - u 5 riječi - SVE ŠTO MLADI NE VOLE
MOJ MSN:chikita_lucy313@hotmail.com




BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM I ČITAM

supernowa
Hy...welcome to my blogić!
ljubav, ah ljubav
rapkid4
sve free za blog
didy
lana
crazy rock life
rapkid1
me and twirling
paula
miska
alenka
maya
gloria
anita
lucija
tihana
iva
laura
fatallna malla
devil wears prada
funny cura
tina
ploćanski bekavci
suncheko_malo
miskin blog o r.l.stinu
petra
marina
ana
lily
lucia





SLIKICE

Neke fora slikice.
































SLATKICEcerek
Pošto jako volim male mačkice, evo vam malo slikica... meni su bas slatke!






















O MOM LIJEPOM MALOM GRADIĆU - KARLOVCU
Odlučila sam vas upoznat sa mojim gradom!


gradska zvijezda


gradsko kazalište Zorin dom


gradski muzej


glazbena škola


čuveni miljokaz


glavna ulica - korzo


trg


stari grad dubovac - dvorac


festival Dani piva, to se održava svake godine

I tako to je bilo ukratko o mome lijepom gradiću, pozzz!!!!




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

ponedjeljak, 02.07.2007.

NEMOJTE POPUŠIT DA IMAM TRI BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOK, LJUDI!!!!JEDNO GOVNO SE PREDSTAVLJA KAO JA NA BLOGU STARRSHINE3 - DRAGI MOJI, TO VAM NISAM JA!!!!!!!!!!!!I NIKAD NEĆU BIT!!!!!!!!NEMA ŠANSE DA SAM JA U BRANIMIRA....GADI MI SE SAMA POMISAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAKLE LJUDI OVO JE MOJ JEDAN JEDINI BLOG I NEMA ŠANSE DA OTVORIM NOVI A DA TO OVDJE NE KAŽEM!!!!!!!!!!!!!!!!!ILI OVAJ NE OBRIŠEM!!!!!!!!!!!!NEMA VIŠE NIJEDNOG MOG BLOGA, A NIKAD NISAM NI IMALA DRUGI!!!!!!!!!!!!A MOŽDA USKORO NEĆE BIT NI OVOG, JER MI JE PUNA KAPA "LJUDI" KOJI IMAJU NEŠTO PROTIV MENE!!!!!!!!!!!!AL PLATIT ĆE SMEĆE ŠUGAVO!!!!!!!!!!ODITE SI DOMA MAMICI I PLAČITE NJOJ AKO VAS JOŠ I ONA HOĆE!!!!!!!!!!!vJEROJATNO ĆU NAPRAVIT NOVI BLOG ZA SAMO ODREĐENE LJUDE!!!!!!!!!!!!!!KISS MY ASS!!!!!!!!!!!!!!A VI LJUDI NE NASJEDAJTE NA RAZNORAZNE GLUPE IGRICE!!!!!!!!!



| komentari (190) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.