Starke raving MAD

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

19.10.2005., srijeda

Trip II

X-Sta sad hoces?
Y-Treba mi neko ko ce biti pored mene i slusati ono sto imam da kazem
X-Ohhh Boze ne ponovo....
Y-Danas sam shvatio da sam postao ovisnik-
X-Cekaj malo-kakav ovisnik?
Y-Znas pricu o heroinskim ovisnicima?
X-Cekaj malo,nisi valjda...?
Y-Ma ne...ni slucajno...mada imam prilicno slicne simptome.
X-Definitivno sam se zainteresovao-za pocetak mi reci cime si se radio kad si se za kratko vreme navukao?
Y-Znas da ti na to pitanje necu odgovoriti,zar ne?
X-Da ali zasto onda-
Y-Uostalom to i nije neko kratko vreme,skoro ce godinu dana.
X-Nemoguce,da je proslo toliko vremena i ja bih osetio promene.
Y-Da li si siguran u to sto govoris?Mozda to nije ono sto ti mislis da sam uzeo?
X-Sta je onda u pitanju?
Y-Kao sto rekoh malopre odgovor na to pitanje neces dobiti.
X-Onda nemamo vise o cemu da pricamo-zdravo!
Y-Cekaj...objasnicu ti neke stvari ali necu zalaziti u detalje...jel to ok?
X-Hmmm...u redu.
Y-Mogu da ti kazem da je prvi kontakt sa njom imao na nekoj privatnoj zurci krajem prosle godine.Znam da je bilo dosta
ljudi,neke sam znao neke bas i ne,i da je u jednom kraju prostorije bio mali stocic na kojem sam video nesto nalik na..
neznam kako da ti opisem.
X-Nastavi...
Y-Znam samo da sam,sto sam duze boravio u prostoriji,imao sve vecu zelju da je se nekako dokopam.Da je probam bar malo.
X-I?
Y-Znam samo da sam prozborio par recenica pre nego sto je pocela da deluje...osetio sam neko do tada nepoznato iskustvo.
X-Nepoznato?
Y-Da,poceo sam da pricam nepovezano,osecao sam sve jace udare srca,vid je poceo da mi se magli i osecao sam neki cudan pritisak u usima.
X-To sto sada pricas meni deluje kao srcani udar :)
Y-Zato sam ti i rekao da mi ne postavljas pitanja o tome!
X-Ok...samo me interesuje kako to da si,ako ti je bilo toliko lose,uspeo da se navuces?
Y-Odmah da se razumemo-ja ni u jednom trenutku nisam rekao da mi je bilo lose,cak naprotiv...mislim da se nikad nisam osecao bolje!
X-Ipak,shvatas li da je to jedan od najvecih poroka?
Y-Znam,znam jako tesko mi padaju onih 5-6 dana posle akcije-zapadam u prilcno depresivno stanje praceno flesevima prethodnog dozivljaja.
X-I sta posle svega planiras da ucinis po tom pitanju?
Y-Iskreno govoreci i ja sam malo o tome razmisljao...mislim da ce sledeca 2-3 meseca biti kljucna po pitanju odluke.
X-Odluke???
Y-Da,ili cu intenzivirati ovu delatost ili cu se totalno otkaciti takvih navika.
X-Mislim da ti je ova druga stvar mnogo pametnija!
Y-Za razliku od tebe ja neznam sta da mislim.Mozda bi ipak bila bolja prva opcija?
X-Kako hoces,ja sam ti dao svoje misljenje,na tebi je da odlucis...aj ziveli!
Y-Ziveli!
- 00:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #