Starke raving MAD

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

15.07.2005., petak

Trip I

X-Sta ti je?
O-Ma nista..
X-Kako nista?
O-Lepo...ajde ostavi me na miru!
X-Sigurno se nesto desava...
O-Odkud ti takva ideja?
X-Znas,ponasas se cudno u poslednje vreme.
O-U kom smislu cudno?
X-Pa malo si se zatvorio u sebe,ne ides do ortaka,mnogo vremena provodis pored monitora..da ne nabrajam dalje.
O-Ne lupaj-uostalom ko si ti uopste da bih se pravdao?!
X-Ja?Ja sam ti-ti si ja!
O-Ponovi molim te,cini mi se da te nisam najbolje razumeo?Ti si ja?
X-Tehnicki da-ja sam ustvari sve ono sto ti nisi i sto bi zeleo da budes.
O-Ja zeleo...ono sto si ti...hehe
X-Naravno,znam da podsvesno zelis da kazes toliko stvari ali te tvoj stav...
O-Dosta!
X-Zasto na primer ne ispricati,jasno i glasno,kako si sa dvanaest godina-
O-Rekao sam dosta!!
X- -dobio batine zbog-
O-Sada stvarno pocinjes da me nerviras!!!
X-Upravo o tome ti i pricam-cim krenemo da spominjemo nesto sto drzis u sebi ti-
O-STA JA?!!!
X--ti poludis.Postavi se u moj polozaj-u milion situacija sam zeleo da uradim neke stvari zbog kojih bi posle i meni i tebi
bilo bolje,ali nas je tvoja stegnutost,neodlucnost i smusenost kostala.
O-Ako i prihvatim to sto lupetas-
X-Prihvatio ti to ili ne,govorim istinu i ti to znas!
O- -dobro,ali zasto mi sada to pricas?Zasto ne preduzmes nesto u situacijama kada se ja "zablokiram"?
X-To nije moj posao.
O-A sta onda uopste hoces?
X-Da ti ukazem na greske,i da kroz razgovor pokusam da otklonim te blokade.
O-Ako stvarno hoces da pomognes kazi mi neke stvari koje ce mi olaksati ponasanje u kriznim situacijama.
X-Pre svega ponasaj se prirodno,i ne razmisljaj -sta,kako,ako- jos pre nego sto pocnes da postavljas pitanja.
O-Mislim da sam polako poceo da shvatam.Potrudicu se da promenim ponasanje u takvim situacijama-da mislim da cu promeniti ponasanje!
X-I ja i ti znamo da neces-to je jace od tebe.Nego odgovori mi na pitanje.
O-Koje pitanje?
X-Zasto se ponasas cudno?
O-Osnovna stvar zbog koje sam ovakav je...cekaj,ako si ti ja znaci da vec znas odgovor na pitanje koje si postavio!
X-Da ali da bi nesto poceo da menjas moras da glasno i jasno kazes sta te pritiska.
O-Onda dobro znas da to necu kazati,jer ako saznas ti saznace i masa drugih ljudi.
X-I pretpostavljao sam da ces to reci...siso!
- 15:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #