Starke raving MAD

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

05.05.2005., četvrtak

Povratak u grad

Nazalost prosao je josh jedan prvi maj...Da nebude zabune ne patim ja zato sto je prosao uskrs,jos manje praznik rada(a kad u Srbiji nije praznik rada ;> )vec zbog toga sto sam morao da se vratim sa vikendice na kojoj mi je bilo mnogo lepse nego u Pancevu.Za tih par dana koliko sam bio van PA imao sam tu privilegiju da spavam pored otvorenog prozora i da ne osecam nikakav smrad sto je za nas stanovnike Panceva prilicno retka pojava.Takodje sam pio vodu sa cesme(sto ne praktikujem u PA) jer ista je svakakako znacajno manje zatrovana od "domace".Kad nisam pio vodu pio sam "Svetsko a nase" ;P Naravno sve je bilo u sluzbi rostilja koji mi se na kraju polako i smucio,ne zbog ukusa vec zbog kolicine istog :) Imao sam mali "verbalni duel" sa nekim sabanima koji su mi se parkirali na poljanu ispred vikendice i uz rostilj pustli neki teski "radio Teheran".Ipak sem tih par negativnih stvari sve ostalo je bilo sasvim ok.Sta reci jos?Da mi je smor sto sam se vratio u PA?Jeste!Da bih se sutra preselio na istu pod uslovom da nadjem opciju za neku wireless konekciju?Naravno!A da nisam ja samo malo isfrustriran zbog promene sredine?Pa ima i malo od toga.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 11:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #