Moj dnevnik

petak, 09.02.2007.

Eto...

Odlucio ja, da napisem jedan blog... inace ovih dana sam potpuno obuzet ispitima - ovaj, za koga sada ucim je poslednji ispit iz matematike - a to je statistika. Jos ovaj i matematike na nasem faksu vise necu raditi))) Jupiiiiiiiiiiii))) Whatta joy)) No, najprije ga je potrebno napraviti. Za inat, profesor mi se razbolio. Inace, to mi je jedan od najdrazih profesora, vrlo voli raditi sa studentima i uvijek rado pomaze. No, bolest moze svakoga malo dotuci... samo mi je to neugodno, jer se razbolio bash prije ispita. No, sta je, tu je.

Inace - odlucio sam: idem do kraja sa studijem, pa onda posao. Vise ljudi mi je reklo da je to jedini pravi nacin, da se stvari srede. Dakle, najprije zavrsiti studij pa onda lijepo poceti raditi. I samome mi je to najbolje - jedini problemcic je u tome, jer nemam novaca. No, to mislim da cu vec nekako srediti. Mogu zaraditi, zamoliti pokoju firmu za pomoc itd. Nesto cu vec uraditi.

09.02.2007. u 11:47 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?