U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

17.06.2007., nedjelja

abecedaaaa...daaaa...loool..

oke prije toga...nek se zna..neznam zakaj al udarilo me sunce i nemrem pricat...onak...zapocnem recenicu normalno i zavrsi s "aiiiiijhjvjlh," i pricam ja sa starom ovak mama ja sam glajdnzža daj minekja napravi za zdrghblatiiiii aiiiiii aaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii ipocnem se cerit sama sebi xD...i bijasmo na bundeku...lol...napastovali neku djecicu...i bilo je jako vruce al ja nasla rjesenje (dolje slika)

Image Hosted by ImageShack.us

kak sam kuul da i sad ta neka abeceda xD


A- abeceda, aranžman(lol to sam u cvjecarni cula)
B-bosna i hercgovna...xD..., bodigard (ja ga imam ja sam kul!)
C-cecaaa
D-ducan, devet xD
Eekstreminitet xD, ekonomija lol
F-feder(to odskace to je kul)
G-gucci xD....gegat se (poput mene naputu u skolu)
H-HRANAAAAA..
I-izravno(upuceno tebi sunce mamino xd)
J-jonkaaa...(ko li je to?)jebozovno (uuuseksi taaajm)
K-kofer(XD ja bi novi), kondomi lol, KUKAAA
L-loviii( a jebate kaj neznas hvatat-.-)
M-mentosiii ( s kolom)
N-novineee ( 24 sata)
O-omggg?!
P-pirsevi(a ja njih volim), prisiljavanje...(hmm o tom se da raspravljat)
R-ragbi xD
S-suzavaaaac(seksey)


a jebem vam neznam ddalje abecedu xD

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

IDEM DJECO, BUDITE..HMM...OBASJANA XD


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty