U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

03.04.2007., utorak

da...ovako....nju adresa....da....debilna....XD....zubna pasta i cetkica za zube XD....koj sam ja debil....al dorro....to niko nece pogodit XD.....da....ugl.....neznam kaj da vam kazem...nasla sam hobi....XD.....sadim....al ne bilo kaj....XD...njecu vam reeeeec....hahaaa.....da...doro...XD...ja sadimmmm....vrtlarstvo XD....al dorro..mozda prodam to kaj sadim XD.....da....a dorro....javim vam se kad dobim inspirejšn ovo je sam kratko javljanje XD...i da.....iskreno recite....jel su moje slike pre prazne meni se cini da jesu i vise mi nisu nekaj .....ak neko zna na fotosopu moze mi objasnit ak ima zivaca,....lol...jel ja bi si sam aradila sljike..oke idem sad..ae....kiššššššššššach


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty