U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

01.03.2007., četvrtak

ja sam božica ljepila

eto....kao sto vidite ja sam bozica keljila....tak sam se proglasila.....ali ne obicnog ljepila.....TEKUCEG ljepila....znate ono uhu, magnetin......da....oke...ugl....iam krunu tiaru kaj god da to sranje je.....tak da svi mozete prepoznat bozicu keljila...da....mislim ovi koj ste iz zg-a.....nosim je po vani pa onda.....ja sam kul....XD...oke....imala sam virus.....tj ne ja...komp...jel sam ja pametna klikala na ono ju ar d 999999 visitor kngrađulejšn....a kaj se moglo ocekivat od mene....XD...da....oke ugl.....sad kad sam s internetom sam hepi.....da....neznam kaj da kazem...gladna sam....a neda mi se žderat....da....uuuuuu sutra je petak......lalalalalala.....oke...neznam cemu ovo "lalalalalala" ak nek ostane....bla bla..........neznm kaj da oisem a zelim pisat....i necu da opet bude ono neznam kaj napisem i gotov post....tak je bilo na proslom blogu.....na pocetku....al dorro....idem ja....ajde bok...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo gore mie jebena slika...neznam zakaj...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty