U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

29.01.2007., ponedjeljak

eo mene ljudofi......bolesna sam.....al ne namjerno....da.....ak neko se zeli razbolit i sve bi pretrpio, aj em hier....a ak se neko zeli razbolit al bezbolno, aj em not hier...zato kai moj nacini su...um....prije crknes neg da to popijes....te moje koktelice....al zato poslje nih si bolestan...XD....oke....ugl...imam anketu u boxu "u kaj da se farbam" pa ja neznam pa ono 5 dana il 3 cu je drzat u boxu jel se nakon tih 5-3 dana idem farbat.......il malo kasnije neznam....ugl...jel moje proslo farbanje je kostalo 400 i nes kuna pa ja inace nemrem da ne potrosim inace mi starci daju para al za ovo nece....jel su oni protiv mog farbanja....ipak sam ja jos mala...XDXD...oke...pa....glasujte....XD...ae...pozz

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty