ssister1

petak, 28.04.2006.

INSPIRACIJA

Tako sam sad i ja dobila inspiraciju i odlučila pisati o mojoj naj frendici-Helly.(Ona zahtjeva da joj se nadimak piše sa dva l i y-već vidite kako zapovijeda).Iako je prije prolazila s 5,00 sad si je-kako ona kaže-"srozala prosjek".Ona sluša Green Day,Pink,Avril,White Stripes i valjda Nirvanu.Iako se često svađamo,opet smo naj frendice,i bolje nego što netko misli,a ovi iz razreda govore da smo vezane pupčanom vrpcom.Znamo se smijatwink same sebi koliko smo nekad glupe i oko čega se svađamo. Ona je sad na morucool,a ja tu se dosađujemrolleyes bez nje. Helly znam da ćeš ovo pročitat prije ili kasnije i da ćeš se smijatismijeh kao što sam se ja smijala kad sam čitala svoj opis na tvom blogu.I još jedna obavjest-POSJETITE NJEN BLOG-HOLLYGIRL.BLOG.HR-iako imate njen link na mom blogu pod komentarima. Helly,jedan kiss za tebe od menekisscerek
- 21:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #
Image and video hosting by TinyPic
- 20:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Za vk ludaru

Tnx na komentaru,i ja bi čitala tvoj blog,ali ga neće otvoritinono,ne znam zašto,ali ću ga probavat otvorit opet.
- 20:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

IDEM...

Idem ja,spava mi sezijev..Zbogom.
- 22:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Slika posvećena Helly

Image and video hosting by TinyPic
- 22:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sorry

blablaŽelim se ispričati zato što nisam pisala jako dugo jer nisam bila doma,a i pisat ću samo nekad jer mi se sporo povezuje na internet i nekada sam lijena pisatizujo,a preko tjedna je štrebanje. Nadam se da ne smeta to što ću rijetko pisatismijeh.
- 21:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ajoj

Kako su ovi praznic proletili.......Sutra mi se ne ide u školuheadbang,najradije bi kao i preko praznjka spavala po cijele dane i nista ne ucilarofl......A sutra treba opet gledat namcorone glupe profesorelud
- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.04.2006.

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 14.04.2006.

Aaaaaaaaaa

Sad se ne mogu odvojiti od svog bloga.
Ima netko savjet za odvajanje?naughty
- 22:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Anketa

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Starke

Iskreno odgovorite pomoću komentara vaše mišljenje o starkama jer me zanimaju tuđa mišljenja.
Ja obožavam starke i punk!!smijeh
- 22:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sretan Uskrs

Želim vam čestitati Uskrs unaprijed jer možda neću stići pisati,tj. najvjerojatnije ću praznike provesti negdje drugdje.mahPozz!!
- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Petak i ti praznici

Evo napokon sam otvorila blog u trećem pokušaju! Nadam se da ću sad uspjetizujoJučer sam dobila novu jaknu i starke! Helly jesi sretna što napokon čitaš ovaj (dosadni) blog. Ako hoćete nešto vidjeti na ovom blogu,samo pišite. Vraćam se za par minuta.yes
- 21:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.