Dark world in my life

ponedjeljak, 25.06.2007.

Napomena

Us5-ovci nisu gay osobe imala sam ih priliku upoznat i to u njemačkoj na koncertu decki su zakon i imam njihove web drese
- 20:03 - Komentari (27) - Isprintaj - #

srijeda, 20.06.2007.

Nove slike

U par novih postova cu objasniti zasto sam postala darkerica!Svi misle da ja to nisam zato sto ne slusam tokio hotel ali cemu slusat tokio hotel ako slusas linkin park i neke druge rock i metalica su jedine pjesme koje trenutno slusam.Hip-hop i pop mjuziku isto obozavam pa to se i vidi.Svi koji vole hiphop moraju voljet us5.Nemam li mozda pravo.
- 19:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 19.06.2007.

Sorry

Nije me bilo dugo to i sma znam no našla sam vremena za vas ljudovi.U mom ziivotu nema niceg posebnog i dalje slusam rock i hip hop.
- 14:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 01.06.2007.

Yo

SLATKOOOOOOOOOOOOOO
- 21:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Cijela grupa

IZZY
JAY
MIKEL
CHRIS.presladak
RICHIE-presladak
Decki su preslatki
- 21:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.