by: xLucijaDizajn [Lucija]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Možda ceš jednom shvatiti
Zašto sam plakala tiho i bez rijeci,
Zašto ti želim srecu
I ono što se ne može reci.
Možda ceš jednom u mojim ocima
Vidjeti bol i skrivenu tugu,
Možda ćeš jednom shvatiti
Da je to zato što voliš drugu!!!


Photobucket



*...Dovoljno je što postojiš, samo to mi treba
Pa nek' ti s drugom krene kad, vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš, i nakon svega, hvala ti
Što sa mnom negdje dišeš ispod istog neba...*



Photobucket



Suza je kliznula niz obraz
Kad sam vidjela s njom tebe
Nisam se pitala zašto
Jer sam tebe voljela više od sebe
Suza je kliznula tada
Niz obraze moje male
Zašto te vidjeh?
Zašto ti drugu srete?
Drugo ne mogu
Već da ti poželim sreću
I da zakunem se
Da smetati neću....



Jer falis mi do bola, a znam da bit ce jos i bolnije... Jer svaka ljubav nova, rusi vjeru u tebe, ovo mi je skola...Drugi puta cu pametnije......



Photobucket,

One more kiss could be the best thing
Or one more lie could be the worst
And all these thoughts are never resting
And your not something I deserve


Photobucket


Volim te i mrzim
ne znam što je jače,
stisklo mi se srce,
samo što ne plače,
napiši mi nešto ,
sasvim me povrijedi,
ionako mi život bez tebe
nevrijedi!!!!!




Photobucket

Kad bi barem znao da te volim ko Boga,
Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga.
Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako,
Sve je počelo dobro, a završilo naopako!


Sjedim u kutu sobe,
opet sam nocas sama.
Sjedim i mislim na tebe
a oko mene je tama.
Tuzna sam svake noci,
plasim se novog jutra.
Svega sto donosi dan
i sto ce se dogoditi sutra.
Plasim se da cu te sresti,
i da cu ponovo osjetiti tugu.
Plasim se da prezivjeti necu,
saznam li da imas drugu...

Ovo vrijedi posjetiti...

Nothing breaks like a broken promise
Zamišljena
Lil lady
Mia
Kad ljubav govori,razum šuti
Barbara
You are just so pretty in your pain




Poželi si neostvarenu želju,
punim plućima puhni u svijeću,
ako je nesebično sve je moguće,
granice ne postoje…

sretan rođendan si poželi,
neka te zagrli ona koja te iskreno voli,
topli poljubac na obrazu osjeti,
osmjeh neka te cijeli život prati…

mašti pusti na volju,
sivilo u dugine boje pretvori,
dobro dobrim čini,
lijepa riječ neka ti dušu ispuni…

sretan rođendan si poželi,
ruku na srce stavi i majci zahvali,
što na ovaj dan sebe je žrtvovala,
da bi divnog čovjeka svijetu podarila…


|posT naPisaN: nedjelja, 28.06.2009. , 23:14|

| kOmenTari. (16) | Da.nE.| prinT.| ×






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.