...Mi nismo lude...

29.01.2006.

...prijateljstvo...

Opet ja…opet me uhvatilo…al danas samo pozitivno…

Ma…čitam blog jedne naše maturantice, i shvatila sam da mi tu jaaako rijetko pišemo baš o prijateljstvu…a to je nešto najljepše što vam se može dogoditi… neki ljudi nemaju tu sreću da upoznaju osobu kojoj mogu povjeriti baš sve, koju mogu nazvati ujutro u 5 i cvilit (Antonija shvaćaš o čem pričam) :)…ja nisam jedna od njih…ja imam tri cure koje ne bih mijenjala ni za što…

To su vam tri najbolje osobe koje sam ja upoznala… mada se znam često zakačit s njima zbog nekih stavova, ali na kraju uvijek dođemo na zelenu granu…ili jednostavno zašutimo :)

Trenutno se osjećam najbogatijom i najsretnijom osobom na svijetu…stvarno ne znam čime sam to zaslužila…al ne bunim se, da se razumijemo :)

Čime sam zaslužila da me slušaju kad im po par mjeseci cvilim i tupim jednu te istu stvar…da me oraspolože kad god je potrebno…neznam…

Kolegice moje volim vas… i znam da i vi mene volite…heh.. :)

Uglavnom, htjela sam vam napisat o svakoj po nešto, ali to nije potrebno…tko ih zna shvatit će o čemu pričam…tko ih zna samo iz viđenja, možda shvati kako pozitivno djeluju na okolinu…tko ih ne zna…E NEK ŽALI… nisam mu ja kriva :)


I za kraj…kolegice moje ja vas mahal kita :)


JeLeNa :)

-- 20:03 --

Komentari (14) - Print - #

26.01.2006.

evo me

da vam se javim,na inf......sam,proradio nam adsl
da, da........pa to vam je ljudi moji orahovica,
tak mi je sve bezveze, ne znam šta da radim
pozdravlja vas Mima,inače draga djevojčica iz razreda
pozdrav mom pmg-u i naravno mojim kolegicama,,,,,koje su kod kuće i ne znaju šta bi od objesti iliti ljenosti(lijenosti)ne znam kak se piše
javim se kad dođem kuć,a nadam se da ću izdržat još ta 4 jebena sata

-- 16:16 --

Komentari (5) - Print - #

24.01.2006.

ne razumijem...

ne razumijem zašto sutra moram u školu...
na razumijem zašto moja kolegica tolko ne podnosi srbe...šta su ljudi krivi što su te nacionalnosti???
na razumijem ljude koji slušaju cajke...šta su im te riječi tolko posebne???
ne razumijem zašto me upravo boli jebeni vrat i ne mogu ga okrenit...
na razumijem ljude koji po cijele dane uče i uništavaju si život...ne znaju za ništa drugo...
ne razumijem kako ljudi općenito mogu učit cijeli dan, pogotovo navečer...
ne razumijem LOGARITME!!! ko je izmislio tak šta? čemu to služi...
ne razumijem fiziku općenito...
ne razumijem zašto ljudi čitaju ovo uopće... :)
kao što vidite, trenutno puno toga ne razumijem...ja sam vam malo, tulavo, zatucano, motičko dijete...i ponosim se tim...mislim, ne što sam zatucana i tulava, nego što sam motičanka :))
i stvarno ne razumijem kako ljudima može smetat kad se smijem(o)... :) to je strašno...
ok, upravo shvatih da ovaj post nema NI MALO SMISLA, al nije važno...nijedan moj nije imao, pa zašto bi ovaj? :)

pozdrav od mene...tj. od brigite...tj. od jelene :)

-- 22:27 --

Komentari (8) - Print - #

15.01.2006.

JEL ME NETKO TRAŽIO?


Da!!!!nije me nitko tražio...vidim i nema nešto pretjerano komentara...al neka nama nisu važni komentari...
eto sutra u školu....znate što jedva čekam...jedva čekam odlaske u ROKO...i to prije nastave i poslije...joj...kako mi je to falilo...no eto mislila sam da ćemo se danas nas 4 naći ali očito ništa od toga...njih 3 će učiti...ma dobro ja neću i ja ću crkavat cijelo poslijepodne....eto šta da vam još tipkam...subotu smo provele svaka u svom krevetu..jer je prošla subota bila iznimno uzbudljiva i luda...pa smo se malo primirile i ostale kod kuće...eto to bi bilo to od mene za danas i za buduće vrijeme...rAhElA

jedna pjesmica trenutno meni draga

D-MOLL


Odlutaš ponekad i sanjam sam.
Priznajem, ne ide, ali pokušavam.
I uvek dodje d-moll.

Spusti se k'o lopov po žicama,
ruke mi napuni tvojim sitnicama
i teško prodje sve to.

Jedan d-moll me dobije kako odeš ti. U sobi je.
Glupi d-moll uvek sazna kad je to.

Uhvati me čvrsto i ne popušta.
Lud je za tišinom, to ne propušta.
Vodi me u svoj plavičasti dom.

Jedan d-moll me razvali,
neki bi to prosto tugom nazvali.
Nije to, šta je tuga za d-moll?

Ponekad te nema i sasvim sam
izmišljam način da malo smuvam dan,
ali je lukav d-moll.

Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše
- vuče mi rukav: "Idemo!"

Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti...
Glupi d-moll, za kim tuguje svu noć.

Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol.

Jedan d-moll me razvali,
neki bi to prosto tugom nazvali.
Nije to, šta je tuga za d-moll?

Ostala je knjiga sa par nepročitanih strana
i neke stvarčice od herendi porcelana.
I jedan pulover u kom si bila...

I ostala je ploča "Best of Ru Cooder"
i fina mala plava kutijica za puder
i ja sam te ostao željan,
dok me bude
moja mila...

-- 12:26 --

Komentari (15) - Print - #

11.01.2006.

javljamo se nas dve

antonija: eo baš čitam tin:)

jelena: a ja skidam neko sranje od winampa...al očito sam previše tulava da bi znala di se to i kak...nađe naravno :)

a:napiše jelena t umjesto a....fakat kuiš ono?

j. A MOZAK VAM JE ONA... ne...nema tak šta...ja to o duji draganji...

a:ona će jednu točku iza slova j....pa treba dvotočka :)

j. ančić ima cuuuruuuu...šmrrrrrrrrrrrrrrrrrccc :(

a:ančiću je tajna strast čokoldaa :))) pa i meni isto..(ima na mom blogu)

j. a sad li ga sere tu i uzdiše...svašt...one je moj dečko.-...budući :))

a:ohohohohohohohohohohoh....čekaj...tak se ne smije...heheheh :)

j. i tak ona njega misli osvojit...pfffff...on voli visoke čizme...ja ih imam ona ne :))))

a: imam i ja visoke čizme..i dužu kosu od nje :)

j. al imaš šarenu kosu, to on ne voli... :) ma ja ću ga...aaaaaaaaaaaaaaah...nedam joj više da piše...pozdraw ljudovi moji...nalet


inspiracije,.....


ili

nečeg drugog?


never mind :)))


*TONka KATara* i *JELa MIđo* :))


ljubimo vaaaaaaaaaas....ne...ljubimo ančića...al ja više....ohjohoh...nezna ona... :) jelena

-- 18:03 --

Komentari (5) - Print - #

06.01.2006.

ej pipl...

da se i ja javim na ovom blogu..red je, jel da?nisam već stvarno jaaaako dugo niš napisala na ovom blogu..previše sam zaokupljena svojim..hehe :) nego...maloprije sam došla s vjeronauka...e bernardin je legenda..znam da je jelena to rekla u prošlom postu,al moram ga i ja spomenit...e tip je tak lud...uzme čips i dođe kod jelene:primi tijelo krumpirovo! kad smo se opalili smijat svi skupa(nas dve)..lol..:) e onda je mal kasnije došo u civilu...skinio je onu haljinu i dao juliji da ga zamjeni...da se nas pita,mogo bi tak stalno...mislim bit u civilu..bože mi prosti..on je ipak pater :) al to je tak šteta za tak dobrog tipa..mogo bi bit neki poznat sportaš ili glazbenik...al stvarno..tip igra nogomet i treniro je košarku...imam koš kod kuće i jednom mi je pokazivo kad šutira i koliki mu je odraz...majke ti skoči ko klokan...a svira i gitaru...počeo nam je svirat fridu i naravno mi smo počele urlat...kad smo rekle da idemo kuć,uzo je ponovno gitaru i sjeo na stol i počeo:ko to moje ime doziva...a mi s njim...onda neke dalmatinske...od tedija spalata i miše kovača...e zakoooon..:) legenda od čovjeka...mi ne bi da ode....a sigurno će otić...sam ne znamo kad...a šit...
eto toliko od mene....možd još koji put neš napišem..nakon par mjeseci..hehe :)))))
budite mi pozdravljeni...ljubi vas tonka :) +

-- 23:37 --

Komentari (6) - Print - #

05.01.2006.

prošlo je i to...

ne mogu vam opisat kak sam bila hepi kad sam skužila da je jučerašnji dan prošo...bio mi je rođendan-a to JAAAKO nevolim... al sve u svemu prošlo je ok...kad se sve zbroji(ništ se ne ooduzima) za skoro tisućicu isplati ti se što si se rodio prioje 16 godina :) čist ok... :) al jebeš lovu, dobila sam ja...u svašta sam dobila...kak je moja mala sestrična rekla "balon" :) zamislite...a ko će drugi nego rahela? :) a i lovu s mojim likom...kolegice svaki ti dao... :) ah da...čak i pohvalnicu za...pogađate? zajebanta godine.. :)) kolegice majo...da...nisam ja... :) ma čist ok mi bilo...iako taj dan ne podnosim... došla sam navečer u crkvu a bernardin (inače naš pater) me dočekao s raširenim rukama, pjesmom i to...ludnica...cijela ploča bila je ispisana i posvećena meni :) ah da... :) pametni bernardin napisao mi je oj jelo,jelo za tobom poludilo je selo...fala mu... :)) da...pjesmu mi je neku sklepo...ne sjećam je se, al znam da 100% nije bila obična... :) e ja ne bi da ode...tip ima 26 godina i legenda je...pričo nam je kak ga je neka ženska u 7. razredu progonila... :) ona je bil 6, a on bio zaljubljen u neku iz 8. :)) ludog li djeteta... :) da...skrenil sam s teme...znam da vam se neće dat čitat ovo, al jebi ga... :) meni puklo i ja pišem... :)


pozdraw svima od mene... +


JeLeNa :))

-- 17:13 --

Komentari (6) - Print - #

02.01.2006.

riječi su suvišne... :) nova godina...sretna vam bila... :)

mi pred polazak :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


s kolegom divljom mi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





rahela i tonka :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




maji je definitivno bilo zanimljivo :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



i za kraj-dolje na koljena... :) inače to je u glazbenoj :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kao što u naslovu posta rekoh-riječi su suvišne :) kolega marko... :)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-- 23:50 --

Komentari (8) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee