PIŠEM TEBI

petak, 29.02.2008.

****



Ničemu se više ne nadam.....

izgubila sam nadu, želju ...sve..postala sam drvo.....ja sam nitko.....ja ne postojim....




- 02:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 22.02.2008.

*****




Desilo se....

desilo se ono čega sam se najviše bojala....otišao si..i ne vraćaš se....ne mogu tako živjeti....previše sam te zavoljela....otišao si i nanio mi neizmjernu bol....ne prestajem plakati....

zašto ljubavi?

kažeš zato jer me voliš.....misliš često na mene u zadnje vrijeme......pa zar se ne treba onda boriti za tu ljubav....?....zar je način kada nekoga voliš odlazak?....nanošenje boli voljenoj osobi?....dopustiti da je duša i srce boli?....dopustiti da se uništi....razboli?

kažeš zaboravit ću te za neko vrijeme.....ne, nema zaborava....dok moje srce kuca ti si tu u njemu....jer kuca u nadi da ćeš se vratiti jednom....

kada bi samo bio svjestan moje ljubavi.....pohitao bi mi u zagrljaj.....dopustio mi da te dugo grlim....ljubim....volim.... nikada me ne bi pustio...

ne još ne vjerujem da si otišao....nikada neću povjerovati....čekat ću te....čekam te već sada....

i ako mi nikada ne dođeš.....znaj....onog trena kada budem umirala....mislit ću na tebe......tebe koji si me ostavio zato što me voliš...zato što ja tebe volim.....

vrati se molim te.....

tvoja Iv.........




- 11:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 20.02.2008.

****



Hej...došao si...sretan

Sve je tako jednostavno kada si s menom....toliko emocija u tako malo vremena...dođi što prije...želim opet čuti tvoje...volim te...hvatati tvoj poljubac....

ljubim....volim ....želim...

sretna sam...kiss




- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 19.02.2008.

****




Evo me ponovno ovdje...nije me bilo neko vrijeme...što znači da sam bila dobro...sada opet nisam...nestao si...nema te....odlaziš...zašto?

Ne izjašnjavaš se....kažeš doći ćeš...kada?...koliko te trebam čekati...koliko trebam dugo živjeti u iščekivanju?...nisi niti svjestan koliko me to sve rastužuje...boli...nisi niti svjestan moje ljubavi prema tebi...

Odlučila sam ne pojavljivati se....a ti znaš gdje me možeš naći ako me se zaželiš....ako poželiš čuti moje volim te ljubavi....

...jer stvarno te volim Al....kiss




- 10:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>