subota, 02.01.2010.

2010.

Srecna Nova godina svima...Evo i ja kao i nadam se svi na ovoj planeti uzivam u praznicima...Obozavam Novu godinu,to je za mene najlepsi i najradosniji praznik...Obozavam svoji okiceni boric u uglu sobe,koji smo ja i moje sunce ukrasili crvenim i zlatnim ukrasima...kada sam upalila sijalicice na njoj mislim da tog trenutka nije bilo srecnijeg deteta od mog sincica...Trcao je oko nje s osmehom na licu i ponavljao ,,mama,to lepo,, ili ,,ja kitio,,Pocinjem razmisljati da je ostavim na svom mestu cele godine ha ha...Ove godine smo za razliku od predhodnih ukrasili i terasu plavim sijalicama...Kuca nam je kao iz bajke :)...Moj dragi je resio da iznenadi nase dete presusivsi se u deda Mraza...Na prvi pogled izgledao je uplasen(sigurno je bio ali jos uvek ne zna da kaze kako se oseca )ali je osecaj straha splasnuo kada je iz paketica izvadio vozic i traktor...Odmah im je nadenuo imena ,,Traktor Tom,, i ,,Voz Tomas,,i usledilo je slikanje ...Bilo je tesko uspavati ga tu noc ali deca moraju na vreme u krevet a mi odrasli smo nastavili da do ranih jutarnjih sati nazdravljamo novoj godini...Bila je to luda i nezaboravna noc..

Evo,to je bilo ukatko od mene...kako ste se vi proveli?Da li ste negde izasli ili ste resili da se kao i ja provedete u krugu porodice...?Volim vas puno i jos jednom SRECNA SVIMA NOVA 2010.GODINA!


16:04 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.