četvrtak, 05.11.2009.

pozdrav za sve moe drage blogere...

drustvo mogu vam reci da sam super...razlog je sto je svim meni dragim ljudima bolje...Tetka se oporavila kao i tata i deda...Tako sam srecna i koristim svaki lobodan trenutak da provedem sa njima jer sam strasno brinula...I imam jos jednu vest,za mene prdivnu...Trebalo bi od nove godine da pocnem raditi,ali tako sam tesna s vremenom,jer moram upisati malog u jaslice,srediti neke pappire a malo me je i frka jer odavno nisam nigde radila pa se plasim da se necu najbolje snaci...ali znam da ce mmoja volja da uspem pobediti...Znam da je Nova godina daleko ali sva sam uzbudjjena i happy...Hvala vam prijatelji sto me razumete ali nisam imala volje pisati od silnih proplema koji su me preplavili...ljubim vas sve do jednog kiss


12:41 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.