...tko nisko leti visoko pada...

subota, 12.08.2006.

ICU

ljudi,moran van se požali stvarno mi je glupo ovo lito.... ali malo previše.
Predobra slika koja opisuje moje raspoloženje
Da van pravo kažen jedva čekan kad će počet skula da se nešto promini makne....lito mi je stvarno prošlo skroz u kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....ći
mmmmmmm
I eto taako dani prolaze......... Često razmišljan kako mi je užalo bit bolje puno bolje. i eto sad se oran strpit još malo dok počne skula i onda lipo gren u split....smijehnjamismijeh....
nešto slično napisa je i nikša, zaparavo on me je i inspirira coolservis
blog layouts

blog layouts



- 20:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 02.08.2006.

Ko Gimnastičarka

Konj su dvi noge


Kako se ja oječam.....
HahA


......ko zamantana kornjača na šipci. ali senjaj te je molin vas.......bidnano
tiruricu ttance maške na balance.....cool
Tiruricutance maške na balance


kako zamantano.....
tekvando
MySpace Layouts




Si ju Son
MySpace Layouts


sad grennjami

- 16:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #