petak | 09.03.2007.

NE PREVIŠE

evo nije ni prošlo ni tjedan dana odkako sam piso post pa i nemam baš nešto previše za pisat,,,u školi mi je grozno...samo me svi nastavnici zajebavaju i tak...evo zeman je baš sad bio kod mene sad je otišo malo smo surfali po internetu...u školi imam najviše problema sa Barilom koja me jebe u mozak svaki danpuknucuburninmad....sad me neki dan poslal pedagogici i opisala me u neku zloglasnu listu...ma baš mi se jebe:::neznam o čem da još pišem...u školi pod odmorom stalno igramo prčiguze i mene skoro uvjek prče (nadam se da ste shvatili da je to jedna igra s loptom a ne prčenje)živcira me ovo vrijeme stalno pada kiša il tak neki kurac...
Ja i zeman u zadnje vrijeme stalno zajebavamo ivonu i preuredili smo neke slike kooje čete na kraju moć vidjet...
stalno prije škole idem do grabovca i tamo se zajebavamo pijemo,jedemoparty uglavnom zakon je
ovaj sam tjedan pokušao i slušat raličku što mi govori ali mi i nije bilo bašm naj ugodnije
SAD VIŠE ZBILJA NEZNAM O ČEM DA PRIČAM ZATO IDU VIDEI






jebiga stavio bi i neke slike al mi nešt komp sere
...
a ovo mi malo skačemo

<< Arhiva >>