četvrtak | 28.12.2006.

book



uuu kolko se to nismo vidjeli ma nema veze evo mene nisam baš imo vremena da pišem novi post stalno sam se zajebavo na biciklu.joj kolko materjala imam.jućer sam se posvađo sa mojom starom reko sam joj da je hulja a ona je to protumaćila kao kuja pa sam joj reko da i je kuja...onda mi je rekla da nemože bit nove godine kod mene...ali smo se brzo snašli...nova godina će se održat kod mog prijatelja štimca.bit će i žestice što će nam nabavit moja sestra...na našem starom blogu sa biciklima freestyle nešt je srao dizajn i promjenio sam ga 2-3 ali neeeeeeee,mora on srat pa smo jednostavno napravili novi blog.moli bih vas da ga posjetite evo vam i link dirt jump,street i obavezno pogledajte videe.na novoj godini ćemo imat i vatromet pa evo jedne prigodne slike

<< Arhiva >>