petak, 26.05.2006.

evo meeeeee !!!!!!

sorry, ali nisam prije mogla na net...prvo mi nije radio net, a poslje se desilo toliko sranja, ah....
i tako, život ide dalje...ma evo par šljika....bar nešto da stavim... ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:40 - Leave me here... (15) - Without you... - I'm nothing.

utorak, 16.05.2006.

my krizma... ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us sve curke....zar nismo prelijepe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usmen in black

Free Image Hosting at www.ImageShack.usmoja kuma i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...krizmanice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...na ručku...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us..me and my torta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usaha, ca kažete

Free Image Hosting at www.ImageShack.ustrio rio

Free Image Hosting at www.ImageShack.usah taj benjo

- 20:28 - Leave me here... (17) - Without you... - I'm nothing.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>