spuk_nuti

ponedjeljak, 27.11.2006.

pušiona

ekipa iz firme igra neku malonogomenu ligu. jučer je bilo 2. kolo...opet smo izgubili. ali, tu nije problem, dapače.
ne imajući pojma o karakteru lige ubacio sam se u ekipu i jučer prijavio u sastav. prateći utakmicu prije nas skužil sam da je u pitanju poluprofesionaln pristup, ekipe dovode neke dečke iz jakih liga, igra se na nož, ima prljavih startova, lete laktovi...
pogođen situacijom i činjenicom da sam tijekom zagrijavanja malo ozljedil (napucaval na gol iz sve snage) gležanj odlučil sam prosjediti na klupi. nije bilo tak ni loše, malo sam koordiniral dečke, malo naslikaval okolo a poslje sam celi dan svima sral kak sam bil na nogometu.
pošto smo to izgubili drugu za redom dali smo si cilj osvajanja 15 mjesta od ukupno 16. za prvi puta i za ovaj nivo pripremljenosti zadovoljavajući cilj.
a ak izgubimo i sljedeću onda ću počet sumnjat u situaciju

- 12:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #