Klima u autu

28.01.2021.

Radim na nekom autu servis, prvi servis, ima oko 15 000km.

Auto prljav iznutra, vjerojatno nikad nije opran otkad je kupljen.

A unutra smrdi, odvratno, stare maske koristene po sjedalu, opušci posvuda, ne znam kaj reći na to.

I sad ja moram stavit najlon na sjedalo, da ne bi zmazao sjedala itd..ovaj put sam morao stavit najnon da sebe ne zamažem.

I onda stranka veli da se stakla ne odmagljuju dovoljno brzo.

Ne odmagljuju se kad nikad nisu prana iznutra, ako su stakla prljava iznutra, klimi treba duplo duže da odmagli.

Ima onih koji to ne znaju, mijenjajte filter kabine svake godine (filter klime NE POSTOJI), upalite klimu i stavite na grijanje. Na mom autu klima radi stalno, samo pomičem toplo hladno, ovisi što treba. Stakla su bitna da su iznutra čista, puno brže se tad odmagle.

Ima i onih koji dolaze na servis i ne žele zamjenit filter kabine jer ne koriste klimu, filter kabine nema veze sa klimom, on filtrira sav zrak koji ulazi u kabinu, palili klimu ili ne.

Oznake: auto, klima

Zimske gume

25.01.2021.

Znate onaj zakon o zimskim gumama, moraju biti sve četiri zimske gume ili lanci na pogonskim kotačima, koje naravno ne smijete imati na cesti dok nema snijega.

Evo sad primjera zašto je to užasno glupo i diskiminirajuče.

Zamisli da voziš isti auto kao i tvoj susjed, to je sasvim nebitno, ali lakše za razumjet.

Zaustavi te policija, nemaš zimske gume, dobiš kaznu jer se vozis na ljetnima.

Iza tebe vozi susjed s isto takvim autom, i njega zaustavi policija, ali on ne plati kaznu, jer ima isto ljetne gume, ali ima lance u gepeku.

Znači on s istim gumama smije vozit po cesti i ugrožavat promet, jer su ljetne gume po zimi potpuno nesigurne, pogotovo kad je temperatura ispod nule, a ti se s tim istim gumama ne smiješ voziti, tko tu koga zajebava?

I ok, ali zakon je takav, pa ovi koji i dalje voze s ljetnim gumama, koji se prave pametni, nek malo razmisle.

I sad zamislite situaciju, da ste negdje u gorskom kotaru, imate ljetne gume i lance u gepeku i naletite na snijeg.

Ok, nista strašno, namontirat ćete lance i vozit dalje, polako, ali ide, i uđete u neki zavoj, otraga su ljetne gume koje po snijegu ne drže ama baš ništa, i zadnji kraj se okrene i sletite.



Netko tko ima zimske gume, on se normalno vozi, ne mora stat da montira lance i kroz zavoj normalno prođe, jer zimske gume drže.

S tim da imajte na umu, da i sa zimskim gumama morate vozit opreznije i sporije, ali da ste sigurniji nego s ljetnima jeste, itekako.

Da se mene pita, zakon bi bio, obavezne zimske gume na sve četiri kotača, ne starije od 5 godina i ripna minimalno 4mm.

Zašto 5 g? Zato jer nakon tog vremena, guma gubi svojstvo i postane tvrda i više ne drži dobro, bez obzira na debljinu ripne.

A lanci, ako netko još ima lance u gepeku, to je samo plus.

Oznake: gume, Zima, snijeg, led, mehanika, auto, auti, automehanicar, automehaničar

Prometni stručnjak

23.01.2021.

Ukratko da se predstavim, automehaničar, radim u jednom ovlaštenom servisu u Zagrebu.

Pisat ću o svemu čega se dotaknem, što mi je recimo zanimljivo.

Zagreb je krcat autima, svi to znamo, ceste jesu kakve jesu, semafori su odlično postavljeni fizički, ali operativno katasrofa, vjerojatno su to postavljali neki "prometni stručnjaci", koji možda nisu nikad ni sudjelovali u prometu, nego su možda igrali igrice, prešli prvi nivo, jeee, bravo, prešao sam igricu, sad sam prometni stručnjak.



Odličan primjer je križanje Horvaćanske i Selske.
Dolaziš iz smjera Jaruna, i skrećeš lijevo na Selsku.
Upali se zeleno, kreneš lijevo, do pola ceste, moraš stati jer je pješacima zeleno, iz suprotnog smjera stiže auto kojem je isto zeleno, i moraš ga propustit jer ima prednost. E sad, njega nije bilo kad si skretao, pojavio se naknadno i to je ok, ali kako može i pješaku biti tada zeleno, jer moraš stati na pola ceste, i na tebe dolazi auto u punoj brzini, moraš ga propustit, a ne možes se maknuti. Onda nastane kolaps, ovaj trubi, ovaj maše, pješak vrišti jer i on ima prednost.

Dajte da rade ljudi koji znaju, ili ako ste stvarno ozbiljan primetni stručnjak, odite na teren i provjerite svaku situaciju prije nego se bilo što pusti u rad.

Oznake: automehaničar, automehaničarka radionica, auto dijelovi, auto, promet

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.