pokret

subota, 13.05.2006.

MI SMO ZAMETAK SNAGE!

Dragi blogeri (što podrazumijeva i još draže blogerice)!

Prije 24 sata, u ponoć, postavio sam ovaj blog. Preko dana navratilo vas je 410. To je više nego što sam očekivao, iako manje nego što sam priželjkivao. No svaki početak je težak i tim više želim zahvaliti svima koji su ovdje svratili.

Ovaj blog je imao više posjetitelja nego moj centralni blog "Čovjek-vadičep sreće ženu-ribu", zvan i Babl-blog. Ako pretpostavimo da svi sa Babl-bloga NISU skočili ovamo, to znači da je nekolicina vas postavila linkove i animirajuće tekstiće na svoje blogove i da su oni proradili. I jeste bilo tako. Možemo li to bolje?

TAJNI TEST

Na Babl-blogu postavio sam dva posta. Prvi je bio onaj kojim sam počeo ovu raspravu. Drugi, "Lovac virusa", post je takav da bi na svakom drugom blogu ili i na tome, ali drugom prilikom, dobio barem nekoliko komentara. I što se dogodilo? Nitko nije komentirao drugi post! Bio je to, ustvari, pritajeni test koji ste svi sjajno prošli! Našavši se pred izborom između teksta s ozbiljnim namjerama ili klicom značaja, kako god ga ocijelini, i uobičajenog teksta koji nudi tek zabavu, svi ste se spontano opredijelili za prvi. Bravo! Čak i oni koji su se šalili, šalili su se ispod ozbiljnijeg priloga! Odlično! Možemo li to protumačiti time da ste svi osjetili što je "ono pravo"?

Ideja koju sam vam počeo razlagati razvija se i uobličuje. Oprostite što nisam u prilici da vam je odjednom u cijelosti izložim. A možda je i bolje ovako, dio po dio.


SVE U SVOJE VRIJEME

Ta sada mi je ostalo vremena i energije tek da odgovorim Lilini: naziv sperm-blog korišten je zato jer mi je to prvo palo na pamet nakon što sam ustanovio da su izrazi snaga, sila, power, force, pokret i prorok zauzeti.

Opširnije odgovore dugujem Necastivom, Neutrinu, Idi, Agnusdeiu, kao i Govedu koji se oglasio na Babl-blogu. Njihovi komentari i pitanja idu prema srži ideje. Odgovoriti ću im time da ću je nastaviti dalje razlagati, pa će i ono na što oni ukazuju doći na red.

*****************

Sada smo vidjeli rezultat prvog vala linkova. Možemo li nagovoriti neke od onih koji su o svemu saznali preko vaših blogova da dalje šire poruku? Vidjeti ćemo do sutra navečer.


Srdačan pozdrav,

babl

- 00:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #